تفریحات تهران | عکس تفریحات تهران

تهرانگردی با چاشنی هیجان! | معرفی بهترین تفریحات تهران + عکس

اگر دوست دارید در تعطیلات و آخر هفته ها تفریح های هیجان انگیز تهران را تجربه کنید، در ادامه با معرفی تفریحات تهران همراه ما باشید.

تفریحات تهران
ویکی گردی:

در این قسمت از ویکی گردی به معرفی تفریحات تهران می پردازیم. تفریحاتی که باعث بالا رفتن آدرنالین خونتان می‌شود و هیجان بسیاری را برای شما به ارمغان می‌آورند. در تهران تفریحات هیجان‌انگیز بسیاری وجود دارد که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. این تفریحات تهران بهترین گزینه برای تخلیه انرژی شما هستند که در مناطق مختلف پایتخت وجود دارند، در ادامه این تفریحات تهران را بهتون معرفی خواهیم کرد.

 

تفریحات  هیجان انگیز تهران

1. سورتمه

سورتمه

سورتمه تهران که با نام‌های سورتمه دربند یا سورتمه گلابدره نیز شناخته می‌شود، از جذاب‌ترین مراکز تفریحی تهران است که تجربه روزی مهیج را در دامنه کوه‌های پرشیب دربند به ارمغان می‌آورد. این سورتمه اولین سورتمه در تهران و با بیش از ۱,۲۰۰ متر طول، از طولانی‌ترین مسیرهای سورتمه سواری در کشور است. واگن‌های مدرن و ایمن آن با حداکثر سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت، مسیری پیچ‌درپیچ را طی می‌کنند. سورتمه تهران تفریحی عالی برای خانواده‌ها است.

بیا تو 1 دقیقه کل برج میلاد رو نشونت بدم + عکس های دیدنی

مسیر دسترسی به سورتمه تهران

برای رفتن به این مجتمع تفریحی با خودروی شخصی، لازم است خیابان ولیعصر یا شریعتی را به‌سمت شمال تا انتها طی کنید و خود را به میدان تجریش برسانید؛ سپس از خیابان فناخسرو یا دربند به مسیر خود ادامه دهید تا به محله دربند، جایی که سورتمه تهران در آن قرار دارد برسید.که از کودک تا بزرگسال، می‌توان آن را تجربه کرد. در این مقاله شما را بیشتر با این جاذبه آشنا خواهیم کرد.

 

2. پاراگلایدر

پاراگلایدر

پاراگلایدر یکی از تفریحات و ورزش‌های مهیج است که طرفداران زیادی دارد. در سایت‌‌های پروازی تهران می‌توانید این تفریح هیجان‌انگیز را تجربه کنید.

پاراگلایدینگ یا چتربازی یکی از هیجان‌انگیزترین ورزش‌های هوایی محسوب می‌شود. این وسیله پروازی هیچ‌گونه موتوری ندارد و نشست و برخاست آن توسط پای خلبان و نیروی بدن وی انجام می‌شود. در پاراگلایدر سواری در داخل کابین قرار ندارید و لذت فراوانی از پرواز در آسمان را تجربه خواهید کرد.

مناطق تفریحی لاکچری و ارزون تهران + عکس

پاراگلایدینگ در تهران کجاست؟

در تهران، سایت‌های پروازی متعددی وجود دارد که فرصت پرواز در آسمان و تماشای مناظر تماشایی پایتخت را در اختیارتان قرار می‌دهد. سایت شهران، وردآورد و امامزاده هاشم از سایت‌های پرواز تفریحی پاراگلایدر تهران هستند. علاوه بر آن، سایت پروازی تلو و سایت لواسان از جمله سایت‌های آموزشی پاراگلایدر تهران محسوب می‌شوند.

 

3. بالن سواری

بالن سواری

بالن سواری تهران از جمله سرگرمی ها و جاهای دیدنی تهران است که علاقه مندان مخصوص به خود را دارد. بالن سواری جزو تفریحات بسیار جذابی است که شما می توانید از فراز آسمان به مشاهده طلوع خورشید و طبیعت زیبا بپردازید، تجربه ای که در زندگی عادی کمتر به آن دست خواهید یافت. دیدن مناظر طبیعی، دشت ها، نزدیکی به ابرها، مشاهده خانه ها و مناظر بسیار کوچک و پرواز بر فراز این مناظر تجربه هیجان انگیزی خواهد بود. هرچند برخی از شرکت های ارائه دهنده خدمات بالن سواری علاوه بر طلوع، بالن سواری هنگام غروب را نیز ارائه می دهند.

بالن سواری در تهران کجاست؟

ایستگاه های بالن سواری تهران در دماوند و قسمت آبسرد این منطقه واقع شده است که این ایستگاه در فاصله 70 دقیقه ای از شهر قرار دارد. جهت رفتن به ایستگاه بالن سواری تهران از پایتخت سه مسیر را پیش رو خواهید داشت که کوتاه ترین مسیر استفاده از آزادراه تهران پردیس است و این مسیر 78 دقیقه با خودرو زمان می برد. توجه داشته باشید که این مسیر دارای عوارضی است.

ویدیوی از 8 تا پاتوق تهرانیا که اکثر شبا اونجا جمعن!

4. کارتینگ سواری

کارتینگ

کارتینگ یکی از تفریح‌های مهیج برای علاقه‌مندان به ماشین‌سواری است و از آنجا که چندین پیست کارتینگ در تهران وجود دارد، پایتخت‌نشینان می‌توانند آن را به‌صورت حرفه‌ای دنبال کنند.

کارتینگ یکی از تفریحات مهیج محسوب می‌شود که جای خود را در میدان‌های ورزشی باز کرده است. بسیاری از چهره‌های سرشناس همچون مایکل شوماخر، کار خود را از کارتینگ شروع کرده‌اند؛ موضوعی که جذابیتی دوچندان به آن می‌دهد. جالب اینکه برای انجام کارتینگ نیازی نیست تجربه رانندگی یا گواهینامه داشته باشید و همه افراد اعم از خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن لذت ببرند. کارتینگ های تهران نیز با خلق روزی سرشار از هیجان، تجربه‌ای دلچسب و به‌یادماندنی هستند.

معرفی بهترین جاهای دیدنی تهران در پاییز! + عکس

کارتینگ، ورزشی است که از انجام آن خسته نخواهید شد و با اینکه شاید مدت‌زمان آن کم به نظر برسد، در همین زمان کوتاه دنیای جدیدی به روی شما باز می‌گردد و هیجان زیادی را تجربه خواهید کرد. این رشته ورزشی به‌طور خلاصه یعنی سرعت، هیجان، دقت و تمرکز همراه با امنیت که فقط باید پای خود را روی پدال گاز بگذارید و بدون ترس از محدودیت‌های رانندگی معمولی، هیجان سرعت را احساس کنید.

کارتینگ فراسا، کارتینگ آزادی تهران، کارتینگ پرند و کارتینگ شهربانو از بهترین کارتینگ های تهران هستند.

منبع: کجارو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر