متولدین هر ماه | رنگ متولدین هر ماه

شخصیت شناسی از روی رنگ ماه تولدتان | متولدین هر ماه چه رنگی ان؟

از طریق رنگ‌های هر ماه و معانی آن‌ می‌توانیم شخصیت خود یا افراد متولدین هر ماه را تا حدودی بشناسیم.

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

به نظرت رنگ متولدین هر ماه چیه؟ متولدین هر ماه رنگ مخصوص خود را دارند که هر یک معانی و مفهومی دارند و تا حدی شاید بتواند بیانگر روحیات و خصوصیات افراد متولدین هر ماه باشد.از طریق رنگ‌های متولدین هر ماه و معانی آن‌ می‌توانیم شخصیت خود یا افراد دیگر را تا حدودی بشناسیم .در ادامه با معرفی رنگ متولدین هر ماه با ویکی گردی همراه باشید.

اما باید این نکته را مدّ نظر قرار دهیم که اینها ثابت و صددرصدی نیست و عوامل بسیار ارثی و اکتسابی و محیط و … در شخصیت افراد مؤثر است.

متولدین هر ماه اگه اپلیکیشن شبکه اجتماعی بودن! + عکس

متولدین فروردین: قرمز

رنگ قرمز باعث شده تا متولّدین فروردین بیشتر عصبانی شوند، ولی به محض آن که آتش خشم آنها خاموش شود، به سرعت تبدیل به آدم‌هایی شاد و بانشاط می‌شوند.

متولدین فروردین افرادی بلند پرواز، مصمّم و با اراده هستند و از توجّه بیش از حد به احساسات خوششان نمی‌آید. هیچ کس نمی‌تواند مانند متولدین فروردین قاطع و خشن باشد، ولی از طرفی، کمتر کسی معصومیّت و عاطفۀ آنها را دارد.

آنها هرگز تحمل شکست را ندارند و دربارۀ نتیجۀ نهایی هر چیزی، از عشق گرفته تا مسابقۀ فوتبال، بسیار خوش‌بین هستند. آنها از رقابت خوش شان می‌آید و خیلی ماهرانه با افکار و نظرات خود، دیگران را به مبارزه می‌طلبند. مخالفت دیگران، موانع و مشکلات برای آنها سرگرم‌کننده و نشا‌ط‌آور است و از آن لذت می‌برند و هیچ گاه منتظر موفقیت نمی‌شینند، بلکه با شتاب به سوی آن می‌دوند و به همین دلیل کمتر به دیگران وابسته‌اند.

متولدین اردیبهشت: صورتی

متولّدین اردیبهشت به ندرت نگران می‌شوند. هنگامی که کارها مطابق خواست آنها انجام نمی‌شود، اخم می‌کنند اما عصبانی نمی‌شوند. خویشتن‌داری و صبر از صفات ذاتی آنهاست و به خاطر همین خصوصیّات، کارهای خود را خیلی راحت انجام می‌دهند و هیچ چیز نمی‌تواند مانع رسیدن آنها به هدفشان شود.

متولدین اردیبهشت نسبت به خانواده و دوستان خود بسیار وفادار و صادق هستند. همچنین در شجاعت و دلاوری رتبۀ اول را دارند، زیرا هیچ کس مثل آنها نمی‌تواند این همه از خود مقاومت نشان دهد. متولّدین اردیبهشت ممکن است لجوج و سمج به نظر بیایند، ولی بردباری و صبر این افراد مثال زدنی است.

متولدین کدوم ماه شوهران بهتری هستن؟ | ویژگی های مردان متولدین هر ماه

متولدین خرداد: نقره‌ای

رنگ نقره‌ای متولدین خرداد را به افرادی دلسوز، مهربان، خون گرم، صادق و دلپذیر تبدیل کرده است. این افراد از کارهای یکنواخت و تکراری بدشان می‌آید؛ کارهای روزمره باعث می‌شود که فکر کنند هم چون پرنده‌ای در قفس اسیر شده‌اند. همچنین آنها ذاتا بی‌قرارند و همواره به دنبال هیجان و تغییر و تنوّع در زندگی خود هستند. این افراد اگر در جایی ثابت بمانند، افسرده می‌شوند. این افراد با مهارت‌های ذاتی خویش، چنان ذهن مخاطب را درگیر مسائل مختلف می‌کنند که فرد متوجّه تغییر مسیر ذهنش نمی‌شود.

متولدین تیر: خاکستری

تیرگی رنگ درونی متولدین تیر باعث می‌شود که گاهی اوقات بد اخلاق شوند. برخی مواقع اگر کسی از آنها ساعت بپرسد، با اخم جواب می‌دهند و در مقابل درخواست دیگران با عصبانیت رفتار می‌کنند. باید توجه داشته باشید که این حالت آنها موقتی و زودگذر است و فورا به همان آدم دلنشین همیشگی تبدیل می‌شوند. متولدین تیر تخیلی قوی دارند و می‌توانند آن را به خوبی تحت کنترل درآورند. این افراد فوراً متوجّه حالات درونی خود و دیگران می‌شوند و این حالات را در حافظۀ قوی خود ثبت می‌کنند.

متولدین مرداد: طلایی

رنگ درونی متولدین مرداد، غروری شاهانه به آنها داده است به طوری که همیشه می‌توانند میزبان با شکوهی باشند. آنها به سختی می‌توانند حس برتری جویی خود بر دیگران را کنترل کنند و همواره رفتاری فخرفروشانه دارند. این افراد انرژی خود را بیهوده تلف نمی‌کنند و به راحتی می‌توانند وظایف و اعمال خود را سامان دهند. وقتی که دست از خودنمایی می‌کشند، دستوراتی صادر می‌کنند که بسیار مؤثر است.

متولدین شهریور: نارنجی

نخستین موضوعی که در مورد متولدین شهریور جلب توجه می‌کند، این است که آنها طوری رفتار می‌کنند که انگار مسئله مهمی در ذهن خود دارند و در تلاشند که آن را حل کنند.گاهی اوقات احساس مبهمی به آنها دست می‌دهد که انگار از چیزی نگران هستند. این احتمال واقعاً وجود دارد، زیرا نگرانی برای آنها کاملاً طبیعی است. این افراد همیشه با لبخند خود، مشکلات بزرگ را مخفی می‌کنند. متولدین شهریور، انسان‌هایی کمال‌گرا هستند که می‌خواهند به بالاترین نقطۀ پیشرفت برسند و برای رسیدن به اهداف و برنامه‌هایشان بیشتر از شرکت در مهمانی‌ها و محافل اجتماعی اهمّیت می‌دهند.

استعداد متولدین هر ماه چیه؟ 

متولدین مهر: آبی

متولدین مهر ذاتاً هنرمند هستند و از نور و موسیقی ملایم به شدّت لذّت می‌برند. آرامش و هماهنگی در امور بر سلامتی متولّد مهر تاثیری معجزه‌آسایی دارد. افراد وقتی بیمار می‌شوند باید به محیطی عاطفی بروند و کتاب‌های جذاب بخوانند تا زودتر درمان شوند، زیرا این رفتارها اثر فوق‌العاده‌ای بر سرعت بهبودی آنها می‌گذارد.

متولّدین مهر هنگام گفتو گو با دیگران، ابتدا تا جایی که می‌توانند حرف می‌زنند سپس مشتاقانه به حرف‌های طرف مقابل گوش می‌دهند. آنها در دعواهای دیگران همیشه نقش صلح‌دهنده را بر عهده دارند و اوضاع را به خوبی آرام کرده و صلح و صفا برقرار می‌کنند.

متولدین آبان: سفید

اگر از یک متولّد آبان بپرسید که آیا می‌تواند به شما کمک کند، او به راحتی پاسخ می‌دهد: بله یا خیر. بنابراین اگر آدم حساس و رودرنجی هستید، از او در هیچ موردی نظر خواهی نکنید، زیرا او هر حقیقتی را رک و راست می‌گوید.

متولد آبان اصلاً اهل تملّق‌گویی و چاپلوسی نیست، یعنی شخصیّت خود را بالاتر از آن می‌داند که دست به چنین کاری بزند. بنابراین اگر در مواردی از شما تعریف کرد، یقین داشته باشید که از صمیم قلب بیان کرده است، بنابراین ارزش آن تعریف را بدانید.

متولدین آذر: بنفش

متولدین آذر اغلب اوقات شاد و خون‌گرم هستند، ولی اگر صمیمیّت آنها سوء استفاده شود، عصبانی می‌شوند.

اعتراض علیه قوانین و مقررّات دست و پا گیر در میان متولّدین آذر بسیار شایع است. آنها هرگز از دعوا و درگیری فرار نمی‌کنند و از کسی کمک نمی‌خواهند.

متولدین آذر هرگز تحمّل ندارند که کسی آنها را به دروغگویی متهم کند. یک اتهام غیرمنصفانه و بی‌مورد ممکن است آنها را به شدت عصبانی کند.

این افراد ابتدا دست به عمل می‌زنند و بعد به نتایج کارشان فکر می‌کنند.

متولدین دی: قهوه‌ای

متولّد دی فردی عمل‌گرا است. او نیازی به خودنمایی ندارد و ترجیح می‌دهد که دیگران در صحنه حضور داشته باشند و او به عنوان فردی حامی و مقتدر، در پشت صحنه از آنها حمایت کند.

متولد دی، بلندپروازی و جاه‌طلبی بسیار زیادی دارد و گاهی نمی‌تواند آن را مخفی کند.

به یاد داشته باشید که متولد دی همیشه طوری رفتار می‌کند که فکر می‌کنید مانند پَر، نرم و بی‌آزار است اما در حقیقت ماند میخ محکم و کوبنده است.

متولدین این 4 تا ماه بدشانس ترین افراد روی زمینن! 

متولدین بهمن: زرد

متولدین بهمن ترکیبی از خونسردی، عمل‌گرایی و بی ثباتی هستند. آنها به راحتی با دیگران هم‌دلی می‌کنند و فقط با چند کلمه صحبت، می‌توانند اضطراب آنها را کم کنند و به آنها آرامش بدهند که این به خاطر اعصاب قوی و پرتوان آنهاست. متولدین بهمن معمولا افرادی گوشه‌گیر و تنها هستند و با این که دوستان زیادی در اطراف خود دارند، ولی دوست صمیمی و نزدیک چندانی ندارند.

متولدین اسفند: سبز

متولدین اسفند تحت تاثیر فطرت بخشنده رنگ سبز، به دور از هر نوع حرص و طمع هستند. شخصیت دلپذیر، جذاب و در عین حال تنبل متولدین اسفند دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این افراد نسبت به قوانین و مقرات محدود کننده، بی‌اعتنا هستند و به توهین‌ها، تهمت‌ها و نظرات مخالف دیگران توجه نمی‌کنند. آنها دوست دارند که بتوانند در هر زمانی، آزادانه خیال‌پردازی کنند و طبق علایق و نیازهای خود زندگی کنند. متولّدین اسفند به ندرت عکس‌العمل شدیدی از خود نشان می‌دهند. البته فکر نکنید که آنها افراد بی‌خیالی هستند، زیرا زمانی که احساساتشان جریحه‌دار شود، با زیرکی خاص خود نیش و کنایه می‌زنند و طرف مقابل را مسخره می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • سهراب

    اسفند و فروردین رو جابجا نوشتی.همش چرت بود

  • ناشناس

    همش چرته باور نکنین الکیه من صورتی دوست دارم بعد نوشته خاکستری همش الکیه

  • یسنا

    خاکستری تیر

  • ابوالفضل

    کامل درسته بهمنی مهر هستم

  • ناشناس

    دروغهههههههههههههه
    من خردادی هستم ☺🤨🤨🤨🤨
    ولی از رنگ نقرای چندش متنفرم

    • ناشناس

      خردادی هستم رنگ سبز قرمز البالویی زرد خوشم میاد

    • آوا

      این کلااا الکیه

    • الهه

      منم خردادی عاشق رنگ آبیم

  • تو رو سننه

    من آبانی هستم و سیاه دوست دارم همش چرته🪰🌚🗿

    • anarose

      من ماه اردیبهشت به دنیا اومدم و اینکه اینا همه چرت و پرت و دروغه به حرفاشون گوش نکنین اسکلا فکر می‌کنن ما خریم این همه دروغ سر ما ریختن

  • niki

    چرت و پرته من خردادیم اصلا خصوصیاتم این نیست با این رنگ

    • ناشناس

      آره منم خرداد

    • دختر

      غیب خوندین مگه قرار نیست همه یک جور دوست داشته باشن که من عاشق رنگ آبیم من خردادیم

  • Zahrajavidi

    همش چرت و پرت من مهر هستم و از رنگ ابی بدم میاد چندشم میشه من عاشق رنگ فیروزه ای هستم

  • ناشناس

    باور نکنید من اصلاً علاقه ای به نارنجی ندارم

  • آنا

    کاری به دوست داشتن رنگ مورد علاقه خودتون نداشته باشید،منم از رنگ قهوه ای هیچ وقت استفاده نمیکنم،،ولی چیزهایی که در مورد ماهها رو خوندم با اینکه برای سرگرمی هست،ولی جالب بود و صدق میکرد.

  • عبدالله صابری

    دروغه من دی ماهی هستم و از رنگ قهوه ای متنفرم

  • ناشناس

    کاملا دسته من بهمن هستم رنگ مورد علاقم زرد هست

  • آلما

    از رنگ متنفرین نگاه نکنین

    کاملا درست هست

  • ،r...

    بهمن کاملا اشتباهه
    من مامانم بهنمیه داش، خعلی خونگرمه و واسه همچی حرس نیخورده، البت متاسفانه، جون اصن خوب نی🙄

  • ناشناس

    کاملا درسته من بهمنی هستم اما این واقعا درسته🫵

  • X mr

    این چی بود در باره‌ی آذرماهی ها گفتین بابا من واقعا این طوری نیستم من خيلی تو زندگیم خشمم رو فرو بردم هیچ وقت هم با کسی دعوا نکردم شاید بعضی از افراد این طوری باشن ولی من و خیلی های دیگه این طوری نیستیم

  • 🦋دلارز🦋

    من بنفش💜 رو دوست دارم من آبانی هستم اشتباه نوشته الکی بود به نظر من👿👿👿👿

  • دلشکسته

    این رنگ هاله اطراف که با انرژی درونی ارتباط داره ربطی به دوست داشتن نداره

  • ناشناس

    دروغ من بهمنی ام ولی من بنفش دوست دارم نه زرد

    • آوا

      اما به نظرم همش الکیه. نباید همچین چیزایی با همچین محتوایی ساخته بشه. چون هرماهی یه رنگی دوست داره و شما نمیتونین پیش بینی ش کنید.الان 96% کسایی که نظر نوشتن گفتن اشتباهه.پس لطفا به جاش یه چیز سرگرم کننده تر بسازید. اینو نمیشه پیش بینی کرد.

    • آوا

      اشتباهه من آبی 💙دوست دارم

  • ناشناس

    😐😂درباره دی ماه درس نوشته ولی من از رنگ ابی خوشم میاد ن قهوه ای

  • سارا

    چه مسخره من آذر ماهی هستم ولی از رنگ بنفش متنفرمممممممممممممم😡

  • ناشناس

    من ک آبانم‌کاملا درسته😍رنگ مورد علاقم سفیده

  • بردیا

    کن اسفندی هستم و از زرد خوشم میاد از سبز متفرم

  • ستایش توکلی خردادی م

    نقره ای

  • بانوی یخی

    درباره اردیبهشت کاملا درست گفته فقط من عاشق رنگ آبی هستم.

  • نیلوفر

    سلام این درست نیست من رنگ خاکستری متنفرم 😑و رنگ قرمز ❤و رنگ مشکی 🖤 و رنگ سبز💚 و رنگ زرد💛 دوست دارم همش اینا دروغ هست

  • ناشناس

    من اردیبهشتی‌ام خصوصیاتو رنگی که گفته نیست رنگ مورد علاقه من مشکیه نه صورتی دروغ و چرت و پرت به حرفاشون گوش ندیم

  • کیمیا معتمدی

    من خردادی هستم و این واقعا شبیه من هست

  • آوا

    اسفندم و تازگی ها به رنگ سبز علاقه مند شدم. بیشتر ابی دوست دارم ولی خب خیلی جالب بود

  • ماهان

    من مردادی هستم ولی آبی از طلای متنفرم

  • ناشناس

    چرتههههههههه من خردادی هستم رنگ مورد الا قه من سبز مشکیه من دلسوز خون گرم هم نیستم

  • ناشناس

    آذر رو درست گفت اخلاقم رو هم درست گفت

  • آفندرینا*کریپی پاستا

    کاملا درست🤌🏻🤌🏻👍🏻

  • Sina

    سلام بنظر بنده ویژگی های بهمن ماهی درست بودند به جز عبارت دارای اعصاب قوی و پرتوان که اشتباهه بقیه قسمت ها بله درسته که منزوی و گوشه گیریم ( البته نه همیشه گاهی اوقات ) و اینکه قابلیت درک و همزبانی با اطرافیان رو داریم ولی زیاد اعصاب یا حوصله هم نداریم ( اکثرا بهمن ماهیا که میشناسم اینجورین + خودمم این مدلیم )

  • ستایش@معصومه@ملکه هم

    من از نقره ای متنفرم آخه با چه زبونی بگم

  • ناشناس

    کااااملا اشتباه مهر با اسفند جاذبه جا شدهههههه

  • فاطمه

    چه ربطی داره؟ مگه گفته رنگ مورد علاقه شون اینه که میگید من این رنگ رو دوست دارم؟ این یه تشبیه به رنگه بر اساس روحیاتشون که به نظرم خیلی هم درست بود.

  • فاطمه

    خیلی خوبه

  • دیانا

    من شهریوری هستم و کاملا توضیحاتش درباره من درست بود عالی بود فقط من همه رنگ هارو دوست دارم غیر از نارنجی._.

  • تارا

    چرا اثلا سیاه نداشت ؟سیاه رنگ محبوب منههه!

  • دخی

    من خردادی ام عاشق مشکی ام

  • مریم ستوده

    همش به مرز من چرته اره

  • سارا

    نمیدونم چرا نمیفهمید!!
    نگفت چه رنگی دوست دارید گفت چه رنگی هستید !!
    هر رنگی یه خصوصیتی داره مالع من که درست بود ویژگی های یک بهمنی رو درست گفت با اینکه رنگ زرد رو دوست ندارم ولی این ویژگی های رنگ زرده .
    خیلی ممنون عالی بود

  • ناشناس

    نه این دیگه چرت بود من اصلا قهوه ای دوست ندارم

  • ناشناس

    دی ماهی هستم . از رنگ بنفش خوشم میاد.

  • Sa.ma

    بچه سال های عزیز و گرانقدر
    منظور رنگ مورد علاقتون نیست منظور رنگ شخصیتتون هست مثلا آرامش سفید میتونه باشه

  • Sa.ma

    بچه سال های عزیز و گرانقدر
    منظور رنگ مورد علاقتون نیست منظور رنگ شخصیتتون هست مثلا آرامش سفید میتونه باشه