اپلیکیشن | معرفی اپلیکیشن تماشای فیلم

با این اپلیکیشن ها راحت و رایگان فیلم و سریال ایرانی و خارجی نگاه کن + لینک دانلود

خیلیامون دنبال اپلیکیشنی هستیم که بتونیم رایگان و بی دردسر فیلم و سریال ببینیم. در ادامه بهترین اپلیکیشن های تماشای فیلم و سریال ایرانی و خارجی رو برات معرفی کردیم.

اپلیکیشن
ویکی گردی:

اکثر ماها وقت بیکاریمون رو دوست داریم به تماشای فیلم و سریال بگذرونیم. شناختن اپلیکیشن هایی که میتونیم راحت فیلم و سریال های ایرانی و خارجی نگاه کنیم خیلی اهمیت داره. اپلیکیشن های زیادی برای این مورد طراحی شدند ولی پیدا کردن اپلیکیشن خوب مهمه. در ادامه بهترین اپلیکیشن ها رو برای تماشای رایگان و راحت فیلم و سریال معرفی می کنیم.

معرفی اپلیکیشن رایگان برای تماشای فیلم و سریال خارجی

اپلیکیشن الماس مووی

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به رایگان بودن و آرشیو بسیار وسیع از فیلم‌های دوبله و زیر نویس اشاره کرد. همچنین این اپ اندروید روی اکثر مدل‌های گوشی های هوشمند و تلوزیون های هوشمند (اندروید) قابل اجرا می‌باشد.

لینک دانلود اپلیکیشن الماس مووی

اپلیکیشن rubibox

اپلیکشین روبی باکس بستری جهت تماشای فیلم های سینمایی و سریال های روز دنیا را روی گوشی های هوشمند اندرویدی فراهم کرده است. روبی باکس شامل صدها فیلم و سریال ایرانی و خارجی است که به صورت دائمی با فیلم های جدید به روز رسانی می شود و شما میتوانید آنها را به صورت آنلاین تماشا کنید یا به صورت کاملا رایگان (بدون خرید اشتراک) فیلم ها را بر روی گوشی خود دانلود کنید و به صورت آفلاین در اوقات فراغت به تماشای آنها بپردازید. فیلم و سریال های خارجی نرم افزار نیز به صورت دوبله و زیرنویس در اختیار کاربران قرار می گیرد.

دانلود اپلیکیشن rubibox

اپلیکیشن روبی باکس

برنامه استریم رایگان Crackle

یکی از بهترین برنامه های پخش فیلم و سریال خارجی به صورت رایگان، اپلیکیشن Crackle است که از دستگاه‌های مختلفی مثل موبایل‌ها، تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی در کنار نسخه تحت وب پشتیبانی به عمل می‌آورد. مجموعه‌ای عظیم از آثار سینمایی و سریال‌های تلویزیونی یا اینترنتی درون آن یافت می‌شود که همه آن‌ها دارای زیرنویس انگلیسی هم هستند.

دانلود اپلیکیشن crackle

اپلیکیشن کراکل

اپلیکیشن Tubi TV

Tubi TV دارای کاتالوگی از فیلم‌های رایگان است و به همین دلیل در فهرست بهترین اپلیکیشن رایگان فیلم و سریال قرار دارد. فیمل‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی بر اساس ژانرهایی نظیر رمانتیک٬ کمدی و غیره قرار گرفته‌اند. شما همچنین می‌توانید از ویژگی‌های دیگر برنامه نیز بهره‌مند شوید و محبوب‌ترین فیلم‌ها را در یک دسته‌بندی متفاوت مشاهده کنید.

دانلود اپلیکیشن Tubi TV

 

اپلیکیشن توبی

اپلیکیشن Movie Javan

مووی جوان سرویس رایگان جامع پخش و دانلود فیلم و سریال با دوبله فارسی اختصاصی و زیر نویس فارسی در چند قدمی شماست، تا بهترین تجربه را از تماشای فیلم و سریال در هر زمان و هر مکان را به صورت مجانی به دست آورید. مووی جوان اولین جایی است که می‌توانید به جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های سراسر دنیا دسترسی داشته باشید. مووی جوان را نصب کنید و به صورت رایگان و نامحدود فیلم و سریال مورد علاقه‌تان را مجانی تماشا یا دانلود کنید. در این اپ ترافیک بصورت نیم بها محاسبه می‌شود.

لینک دانلود اپلیکیشن movie javan

 

اپلیکیشن موبی جوان

اپلیکیشن FlixDrama

فلیکس دراما نامی محبوب و شناخته شده میان علاقمندان فیلم و سریال است و به عنوان اولین پلت فرم جامع برای سریال های آسیایی توانسته نظر کاربران را به خود جلب کند. اکنون در فلیکس دراما به سادگی میتوان به لیست کامل فیلم های کشورهای آسیایی و از جمله کره ای ، چینی ، ژاپنی و تایلندی دسترسی یافت و آنها را درکیفیت های مختلف با زیرنویس فارسی چسبیده و صورت کاملا رایگان مشاهده کرده و در اوقات فراغت خود مشغول تماشای این نوع آثار شد.

این پلت فرم با داشتن رابط کاربری بهینه شده و سرورهای پرسرعت خود میتواند نیاز شما را برای پخش انواع فیلم و سریال از کشورهای آسیایی برآورده سازد و اکنون نسخه جدید FlixDrama برای دستگاههای اندرویدی آماده دانلود و نصب می باشد.

لینک دانلود اپلیکیشن فلیکس دراما

اپلیکیشن فلیکس دراما

اپلیکیشن Popcornflix

Popcornflix یکی دیگر از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های پخش فیلم رایگان است که مجموعه‌ای عالی از فیلم‌ها را ارائه می‌کند. این برنامه به شما صفحه‌ای از فیلم‌های رایگان که در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار گرفته‌اند و تازه‌ترین‌ عرضه شده‌ها در بالاتر از همه قرار دارند را ارائه می‌کند.

دانلود اپلیکیشن Popcornflix

اپلیکیشن iranflix

یکی از مهم ترین و جذاب ترین نکات برنامه ایران فلیکس iranflix اندروید این است که در هنگام تماشای فیلم ، هرگز با تبلیغات مواجه نمی شوید که این نکته بسیار حائز اهمیت بوده و قطعا بسیاری از دوستان را از وجود تبلیغات در هنگام تماشای فیلم آزرده میکند.

نکته ی مثبت دیگری که در ایران فلیکس iranflix وجود دارد ، این است که شما بعد از دانلود فیلم دیگر نیازی یه اتصال به اینترنت نداشته و میتوانید به راحتی بعد از دانلود به تماشای فیلم بصورت آفلاین بپردازید. نکته ی قابل توجه دیگر ایران فلیکس iranflix اندروید این است که به دلیل وجود این اپلیکیشن در ایران شما میتوانید فیلم ها و سریال های خود را با ترافیک نیم بها تماشا کنید.

دانلود اپلیکیشن iranflix

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر