حرکات کششی |‌حرکات کششی در خانه

معرفی حرکات کششی برای شروع یک روز عالی + آموزش

در این مطلب از سایت ویکی گردی به برخی از حرکات کششی صبحگاهی معروف اشاره می‌کنیم با ما همراه باشید

حرکات کششی
ویکی گردی:

حرکات کششی صبحگاهی می‌توانند به شما کمک کنند تا بدن خود را برای یک روز عالی آماده کنید و انرژی لازم برای انجام کارهای روزانه خود را به دست آورید. همچنین حرکات کششی می‌توانند به شما کمک کنند تا عضلات خود را آماده و انعطاف‌پذیر کنید و همچنین تنش و استرس روزانه را کاهش دهید. در ادامه چند تا از حرکات کششی به شما معرفی می کنیم.

حرکات کششی صبحگاهی

    کشش گردن:

کشش گردن

با نشستن در حالت راحت، دست را به سمت گوش چپ ببرید و سر را به سمت گوش چپ خم کنید. سپس بازوی دیگر را به سمت سر برداشته و سر را به سمت گوش راست خم کنید. این حرکت را به طور تناوبی تکرار کنید.

بدون اینکه از پشت میزت بلند شی ورزش کن + آموزش

    کشش کمر:

کشش کمر

با نشستن در حالت راحت، پایین ترین قسمت پشت را به سمت زمین خم کنید و سپس به سمت آسمان کشیده و تکرار کنید.

    کشش ران:

کشش ران

با ایستادن در حالت راحت، پای را به سمتی که می‌خواهید کشیده و سپس پای خود را با دست گرفته و به سمتی که می‌خواهید کشیده و نگه دارید. این حرکت را به طور تناوبی با پای دیگر تکرار کنید.

    کشش چشم:

کشش چشم

با نشستن در حالت راحت، نگاه خود را به سمت چپ و راست، بالا و پایین برداشته و تکرار کنید.

بدون اینکه از پشت میزت بلند شی ورزش کن + آموزش

    کشش شانه:

حرکات کششی

با نشستن در حالت راحت، بازوهای خود را به جلو برداشته و دست‌های خود را به هم وصل کنید، سپس دست‌های خود را به سمت بالا برداشته و تکرار کنید.

    کشش بازوها:

حرکات کششی

با نشستن در حالت راحت، بازوهای خود را به سمت پشت برداشته و دست‌های خود را به هم وصل کنید. سپس دست‌های خود را به سمتی که می‌خواهید کشیده و نگه دارید، سپس تکرار کنید.

در کل، حرکات کششی صبحگاهی برای افزایش انعطاف پذیری بدن شما و کاهش تنش و استرس روزانه بسیار مفید هستند. اما همیشه بهتر است قبل از انجام هرگونه ورزش یا حرکت کششی، با پزشک خود مشورت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر