حرکات کششی |‌ حرکات کششی اول صبح

حرکات کششی صبحگاهی برای داشتن بدنی عالی + فیلم

در این مطلب از سایت ویکی گردی با همراه باشید تا حرکات کششی صبحگاهی را به شما آموزش دهیم.

حرکات کششی
ویکی گردی:

حرکات کششی صبحگاهی برای داشتن بدنی عالی لازم است. بدن ما با وضعیت‌هایی که بیشترین زمان را در آن می‌گذرانیم سازگار می‌شود. اگر یک روز معمولی برایتان شامل خم شدن روی میز یا لپ‌تاپ به مدت ۸ تا ۱۲ ساعت در روز و سپس دراز کشیدن روی کاناپه برای یک یا دو ساعت بعد از ظهر برای تماشای تلویزیون باشد، حتما  حرکات کششی را انجام دهید. طبق نظرسنجی انجام شده در سال ۲۰۱۳، آمریکایی‌ها به طور متوسط ​​۱۳ ساعت در روز می‌نشینند و اگر فقط با شنیدن عبارت وضعیت بد بدن خاطراتی از مادر خود به یاد می‌آورید که یادآوری می‌کند که صاف بنشین! پس به خاطر داشته باشید که در این مورد، مادر بهتر می‌داند. در ادامه با ما همراه باشید تا  حرکات کششی صبحگاهی را به شما آموزش دهیم.

بهترین حرکات کششی صبحگاهی در خانه

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید

وقتی زمانی را در موقعیت‌های نادرست می‌گذرانیم، ماهیچه‌های خاصی در بدنمان مانند شانه‌ها، پشت، عضلات مرکزی و گردن در واقع کوتاه می‌شوند. به عبارت ساده، بدن ما با وضعیت‌هایی که بیشترین زمان را در آن می‌گذرانیم سازگار می‌شود و به مرور زمان، این عضلات کوتاه شده می‌توانند مشکلات سلامتی بیشتری ایجاد کنند.

اثر وضعیت بدنی نامناسب

وضعیت بدنی نامناسب بسیار بیشتر تأثیرگذار بر ساختار فیزیکی بدن است. وضعیت بدنی بر طیف گسترده‌ای از موارد تأثیر می‌گذارد، از نحوه تولید هورمون‌ها در بدن و نحوه گردش خون تا احساس در بدن و نحوه حرکت با افزایش سن که ممکن است فوراً آسیبی را که وضعیت بدنمان وارد می‌کند تشخیص ندهیم و فقط بدن متوجه آن شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر