بهترین زمان مصرف چای سبز | طریقه مصرف چای سبز

زمان طلایی برای مصرف چای سبز !

برای بهبود عملکرد مغز، پیشگیری از استرس و لاغری چای سبز بنوشید تا از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید. اما بهترین ساعت برای نوشیدن چای سبز چه زمانی است؟

چای سبز
ویکی گردی:

چای سبز خواص زیادی دارد و می تواند بر کاهش استرس تاثیر زیادی بگذارد و برای لاغری و تناسب اندام مفید باشد. چای سبز طبع سرد و خشکی دارد که بهتر است با عسل و یا گل محمدی صرف شود. برای اینکه این چای سبز تاثیرات لازم را روی بدن بگذارد شما می توانید در ساعاتی خاص آن را نوش جان کنید تا از فواید حیرت انگیز آن استفاده بیشتری کنید.

بهترین روش استفاده از چای سبز

نوشیدن چای سبز در صبح زود

صبحانه خود را با یک فنجان چای سبز تکمیل کنید تا از خواص فراوان آن برای حفظ تعادل آب بدن بهره‌مند شوید. در مقایسه با چای سیاه، چای سبز کمترین تأثیر را در کم‌آبی بدن دارد و به حفظ هیدراتاسیون کمک می‌کند. علاوه بر این، این نوشیدنی سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هاست که به تقویت سیستم ایمنی شما در طول روز کمک می‌کند، بنابراین با نوشیدن چای سبز پس از صبحانه، روزی پر انرژی را آغاز کنید.

جلوگیری تضمینی از ریرش مو با مصرف چای سبز + روش مصرف

نوشیدن چای سبز بین وعده های غذایی

یکی دیگر از گزینه‌های بهترین زمان مصرف چای سبز، می‌تواند نوشیدن چای سبز بین وعده‌های غذایی باشد. اثرات آرام‌بخشی چای سبز، می‌تواند بعدازظهر را برای دلپذیرتر کند. با نوشیدن یک فنجان چای سبز در بین وعده های غذایی، به عنوان مثال دو ساعت قبل یا بعد از آن، میزان مصرف مواد مغذی و جذب آهن به حداکثر خواهد رسید. توجه داشته باشید اگر مبتلا به کم خونی هستید، از نوشیدن چای سبز همراه با غذا خودداری کنید.

زمان مصرف چای سبز

نوشیدن چای سبز قبل از ورزش

چه موقعی چای سبز بنوشیم تا لاغر شویم؟ آیا مصرف چای سبز، تاثیری بر روی کاهش وزن دارد؟ آیا می‌توان با چای سبز، لاغر شد؟ سوالاتی مشابه با این سوالات، از متداول‌ترین سوالاتی هستند که مصرف‌کنندگان چای سبز، به دنبال پاسخی برای آن هستند.

در صورتی که 2 ساعت قبل از ورزش، به درستی غذا صرف کرده باشید، نوشیدن یک فنجان چای سبز، قبل از ورزش کاملاً مناسب است. چای سبز به دلیل داشتن کافئین در بدن، می‌تواند چربی بیشتری بسوزاند. به همین سبب، چای سبز می‌تواند انرژی را افزایش دهد و شما می‌توانید طولانی‌تر ورزش کنید. توصیه می‌شود؛ بهترین زمان مصرف چای سبز برای کاهش وزن و لاغری، قبل از شروع تمرینات است. در مصرف چای سبز برای کاهش وزن، زیاده روی نکنید. توجه داشته باشید که نوشیدن بیش از حد هر نوع نوشیدنی در طول تمرینات، اثرات مخربی را بر روی سیستم سلامت و کارکرد بدن شما می‌گذارد.

مضرات نوشیدن چای سبز | این افراد نباید لب به چای سبز بزنند!

نوشیدن چای سبز قبل از خواب

چای سبز، نوشیدنی قبل از خواب نیست. زیرا کافئین می‌تواند خواب شما را مختل کند. چای سبز، دارای مادۀ اسید آمینه که باعث بیدار ماندن و افزایش تمرکز شما می‌گردد. بهترین زمان نوشیدن چای سبز، دو ساعت قبل از خواب است؛ زیرا این کمترین لحظه جذب متابولیسم است.

منبع: اینفوگیاهی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر