گیاهان آپارتمانی | معرفی گیاهان آپارتمانی | گیاهان شانس | گیاه خوش یمن

این گیاهان آپارتمانی برات خوش شانسی میارن!! + عکس

میخوام بهتون 7 تا از گیاهان آپارتمانی که به گیاهان خوش شانس یا خوش یمن معروف هستند رو معرفی کنم.

گیاهان آپارتمانی
ویکی گردی:

 امروزه به دلیل شهر نشینی افراد به پرورش گیاهان آپارتمانی رو آوردن. همچنین طبق اعتقادات و فرهنگ گیاهان آپارتمانی را پرورش می دهند که خوش یمن باشند. زیرا گیاهان در فرهنگ های مختلف نقش ویژه ای داشته اند و از آنها با خاصیت درمانی، دارویی و انرژی بخشی استفاده می کردند. برخی گیاهان آپارتمانی نیز با حضورشان در منزل یا محیط کار از خود انرژی مثبت ساطع می کنند و تغییرات مثبتی در روال زندگی افراد به وجود می آورند که به گیاهان خوش شانس یا خوش یمن معروف می باشند.

انواع گیاهان آپارتمانی برای خوش شانسی کدامند؟

گیاه پول

گیاهانی که خوش شانسی می یاره، گیاه پول با درختی که در مورد قبل نام بردیم، متفاوت است. این گیاه می‌ تواند عامل ایجاد خوش شانسی و جذب ثروت باشد و به طور کلی رشد، تکامل و انرژی مثبت را به همراه می آورد.

۳۳۳۲

گیاه لیلی صلح

گیاهانی که خوش شانسی می یاره، یکی از بهترین گیاه های توصیه شده در فنگ ‌شویی است که نیاز به نور زیادی ندارد و مراقبت خیلی سختی هم نمی‌ خواهد. فقط آن را در خانه قرار دهید و از انرژی مثبت و خوش ‌شانسی هایی که می آورد بهره مند شوید.

318818

گیاه بامبو

مردم چین از گذشته تا به حال اعتقاد دارند که پرورش گیاهان آپارتمانی مانند بامبو می توانند خوش شانسی، موفقیت، خوشبختی و ثروت را به همراه داشته باشند. همچنین گیاه بامبو یکی از پرطرفدارترین گیاهان فنگ شویی به شمار می رود و هر تعداد از آن معنا و مفهوم متفاوتی برای ساکنین منزل دارد.

این گیاهان آپارتمانی امواج مضر رو جذب می کنن + عکس

جهت مراقبت این گیاه باید هر چند وقت یکبار ساقه های آن را هرس نمود. همین امر ساقه ها را قوی تر کرده و گیاه رشد صحیح تر و بهتری دارد. مزیت دیگر هرس کردن تجمع انرژی بیشتر در بامبو است. اگر گیاه بامبو در آب و ظرف شیشه ای شفاف گذاشته شود بدون شک پروسه نگهداری آن آسان تر خواهد.

  • 1 شاخه از گیاه بامبو نماد رفاه است
  • 2 شاخه از گیاه بامبو نماد ابراز عشق و علاقه است
  • 3 شاخه از بامبو نماد ثروت، پیشرفت و عمر طولانی است
  • 4 شاخه از بامبو نماد مرگ است
  • 5 شاخه از بامبو نماد بهره مندی ثروت در همه جهات زندگی است
  • 6 شاخه از بامبو نماد موفقیت است
  • 7 شاخه از بامبو نماد سلامتی است

بامبو

گیاه پاچیرا

پاچیرا نوعی از گیاهان آپارتمانی و درخت خانگی با ساقه های درهم پیچیده است که با نماد ثروت و پول شناخته می شود. دلیل معروفیت پاچیرا به گیاه خوش شانسی این است که در گذشته مرد فقیری زمان برگشت به خانه آن را مشاهده می کند.

این گیاهان آپارتمانی نیازی به خاک ندارن و تو آب رشد می کنن + عکس

سپس گیاه را به خانه می برد و با فروش بذرهای آن به ثروتمند زیادی دست پیدا می کند. بنابراین از آن زمان تا به حال پاچیرا به عنوان گیاه خوش شانسی یا خوش یمن به جامعه معرفی شده است. دانه پاچیرا از ارزش اقتصادی و غذایی زیادی برخوردار بوده و در شرق آسیا به ویژه ژاپن و چین پرورش داده می شود.

گیاه پاچیرا

گیاه اسپاتی فیلوم

گیاه اسپاتی فیلوم به دلیل خاصیت جذب سمومی همچون فرمالدئید و بنزن موجود در هوا به یکی از گیاهان آپارتمانی برای خوش شانسی تبدیل شده است. این گیاه انرژی منفی داخل محیط را جذب می کند و حال روحی بهتر و مناسب تری را برای ساکنین فراهم می نماید.

همچنین گیاه اسپاتی فیلوم به عنوان گیاه آورنده آشتی و صلح نیز معروف می باشد. البته دلیل چنین نامگذاری این است که هوای سالم، بهبودی حال انسان را به همراه دارد و همین موضوع تاثیر مثبت بر زندگی می گذارد. پس از گیاه اسپاتی فیلوم به گیاه جذب کننده ی ثروت یا گیاه شانس یاد می شود.

گیاه یشمیکی دیگر از گیاهان آپارتمانی برای خوش شانسی همان گیاه یشم است که خوشبختی و موفقیت را به همراه دارد. همچنین افرادی که می خواهند به صاحبان مشاغل مختلف هدیه دهند این گیاه را انتخاب می نمایند. زیرا در فنگ شویی گیاه یشم یکی از با اهمیت ترین گیاهان محسوب می شود.

6 گیاه آپارتمانی کم نور مناسب حمام و دستشویی + عکس

افرادی که این نوع گیاه را پرورش می دهند عمر طولانی تری دارند. البته در آئین باستان این گیاه خوش یمن بوده و مردم با هدف جذب انرژی های مثبت و ثروت آن را در ورودی منازل قرار می دادند.

اسپاتی فیلوم

گیاه ارکیده

یکی از محبوب ترین و زیباترین گیاهان آپارتمانی برای خوش شانسی، گل ارکیده است که از آن به عنوان گل شانس و آورنده خوشبختی یاد می شود. زیرا وجود گل ارکیده در منزل یا محل کار شانس فرد را برای یافتن نیمه گمشده افزایش می دهد.

ارکیده

گیاه فیکوس الاستیکا

گیاه فیکوس الاستیکا یکی دیگر از انواع گیاهان آپارتمانی برای خوش شانسی است که هوای محیط پیرامون را تصفیه می نماید. همچنین باعث ایجاد تعادل در محیط کار و زندگی می شود. این گیاه رفاه، ثروت و شانس را به همراه داشته و مثبت اندیشی را در فضا ترویج می دهد تا کارها به طور صحیح پیش برود. فیکوس الاستیکا با برگ های دایره ای شکل و ضخیم در رنگ های قرمز، کرم، سفید، زرد، سبز و … یافت می شود. ناگفته نماند که ارتفاع این گیاه به 3m متر نیز می رسد.

این 5 تا گیاه آپارتمانی با نور لامپ رشد می‌ کنن + عکس

گیاه فیکوس الاستیکا

منبع: تاپ ناز
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر