گیاهان آپارتمانی | گیاهان آپارتمانی بدون خاک | گیاهانی که تو آب رشد میکنن

این گیاهان آپارتمانی نیازی به خاک ندارن و تو آب رشد می کنن + عکس

گیاهانی که در آب رشد می‌کنند یک گزینه عالی برای افرادی هستند که به دنبال گیاهانی سالم و زیبا برای نگهداری در آپارتمان خود می‌گردند.

گیاهان آپارتمانی
ویکی گردی:

گیاهان آپارتمانی به دلیل زیبایی و طراوتی که به فضای منزل می‌بخشند، همیشه طرفداران زیادی دارند. شاید براتون سخت باشه و از آبیاری گیاهان آپارتمانی خیلی سر در نیارین و این موضوع باعث خراب شدن گیاهانتون بشه. برای همین در این مطلب از سایت ویگی گردی به معرفی گیاهان آپارتمانی که در آب رشد می کنند می‌پردازیم.

حسن یوسف

حسن یوسف از جمله گیاهان خاکی است که نگهداری از آن در آب هم امکان‌پذیر است. برای نگهداری از این گیاه، نور باید متوسط و غیرمستقیم باشد و دمای موردنیازش هم بین ۲۱ تا ۳۷ درجه سانتی‌گراد است. کوددهی هم باید ماهی یک‌مرتبه انجام شود.

6 گیاه آپارتمانی کم نور مناسب حمام و دستشویی + عکس

حسن یوسف

اسپاتی فیلوم

کسانی که تمایل به نگهداری از اسپاتی فیلوم به‌صورت آبی دارند باید دمای بین ۱۸ تا ۲۸ درجه را برایش فراهم کرده و از گذاشتن گیاه در کنار پنجره خودداری کنند. زیرا این گیاه به نور مستقیم و سرمای شدید حساس است و باید هر سه روز یک‌بار آبپاشی بشود. کوددهی این گیاه به‌صورت اسپری است و باید هر ماه یک‌بار انجام شود.

روز مادر این گیاه ها رو به عنوان کادو بخر + عکس

اسپاتی فیلوم

بگونیای آبی

دمای موردنیاز بگونیا بین ۱۸ تا ۲۵ درجه است و نور موردعلاقه گیاه زیاد و غیرمستقیم است. کوددهی ماهی یک‌بار انجام می‌شود و به‌صورت اسپری است. ولی در دوران گلدهی مقدار کوددهی باید افزایش داشته باشد.

این 5 تا گیاه آپارتمانی با نور لامپ رشد می‌ کنن + عکس

بگونیای آبی

برگ انجیری

این گیاه مقاوم آپارتمانی شرایط آبزی شدن را دارد. نور غیرمستقیم و دمای ۱۵ تا ۲۸ درجه برایش مناسب است. کوددهی هم ماهی یک‌بار و به‌صورت اسپری انجام می‌شود.

اگه خونه بدون نور داری این 5 تا گیاه آپارتمانی رو بخر + عکس

برگ انجیری

ارکیده

یکی از گیاهان آپارتمانی که در آب رشد می‌کنند ارکیده است. ارکیده می‌تواند یک گیاه آبزی باشد، به شرطی که نور غیرمستقیم و دمای بین ۱۲ تا ۲۸ درجه برایش مهیا شود.

معرفی مقاوم ترین گیاهان آپارتمانی در برابر سرمای هوا! + عکس

ارکیده

پیله‌آ گیاه آبی مخصوص آپارتمان

پیله‌آ به دلیل وجود رگه‌های نقره‌ای رنگ بر روی برگ‌ها، به گیاه آلومینیومی معروف است. نور غیرمستقیم و دمای معمولی برای این گیاه مناسب است. کوددهی باید در فصول بهار و تابستان و هر ۲ تا ۴ هفته انجام شود.

پیله_آ

منبع: دلتا مگ
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر