گیاهان آپارتمانی | گیاه آپارتمانی مخصوص حمام | گیاهان آپارتمانی کم نور

6 گیاه آپارتمانی کم نور مناسب حمام و دستشویی + عکس

با انتخاب صحیح گیاهان آپارتمانی که به نور کمی برای نگهداری نیاز دارند و شرایط شان برای نگهداری آسان است می تواند جلوه زیبایی به حمام خود بدهید.

گیاهان آپارتمانی
ویکی گردی:

اگه جزو کسایی هستین که به گیاهان آپارتمانی علاقه دارین. بهتره از گیاهان آپارتمانی که نور کم نیاز دارن و نگهداری راحتی دارن استفاده کنین. در این بخش از سایت ویکی گردی میخوام گیاهان آپارتمانی که مناسب سرویس بهداشتی و حموم هستن رو بهتون معرفی کنم.

همانطور که در ادامه خواهید خواند همچنین برای دیزاین حمامتان می توانید از گیاهان استفاده کنید و با آنها حمام تان را شیک و زیبا نمایید . شما می توانید ، این گیاهان رطوبت دوست را که در این بخش از ویکی گردی معرفی می کنیم ، درون حمام پرورش دهید زیرا بسیاری از این گیاهان نه تنها با این شرایط کنار می آیند، بلکه از آن لذت هم می برند.

با این نکات تو فصل سرما از گیاهان آپارتمانی مراقبت کن! + ویدیو

6 گیاه رطوبت دوست مخصوص حمام

1- آلوئه ورا

آلوئه ورا ، گیاه آپارتمانی زیبایی است که شرایط سختی برای نگهداری ندارد و با نور کم در محیط خانه رشد می کند . این گیاه می تواند با کمترین مراقبت و توجهی زنده بماند . شیره برگ گیاه خواص زیادی برای پوست و مو دارد که امروزه از هیچ کس پوشیده نیست و می تواند مسکن خوبی برای زخم ها و سوختگی های خفیف باشد. این گیاه به مکانی با نور روشن و غیر مستقیم نیاز دارد زیرا نور زیاد باعث سوختن برگ های آلوئه ورا می شود.

آلوئه ورا

2- بامبو

گیاه بامبو که جزو محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است ، احتیاج به مراقبت کمی دارد بنابراین می توان آن را در خانه به راحتی پرورش اد و نگه داری کرد ، برای پرورش این گیاه نور غیر مستقیم و کم مورد نیاز است و هوای مرطوب حمام برایش عالی است. این گیاه را می توان هم در خاک کاشت و هم داخل گلدانی از آب نگهداری کرد.

علت پژمرده شدن گیاهان آپارتمانی چیه؟ + راه حل

بامبو

3- برگ عبایی

گیاه برگ عبایی گیاه مقاوم و سرسختی است که در نور کم یا غیر مستقیم به خوبی رشد می کند و اغلب از آن برای پوشاندن زمین استفاده می شود. از این گیاه می توان در خانه نگهداری کرد زیرا نگهداری آن بسیار آسان است .

آموزش نگهداری از گل زامیفولیا + روش درمان آفات گیاه

برگ عبایی

4- دیفن باخیا

دیفن باخیا گیاهی است که با مراقبتی اندک هم می تواند سالم و سرحال باقی بماند . این گیاه زمانی به آبیاری نیاز دارد که چند سانتی متر خاکش خشک باشد. دیفن باخیا در زمستان به نور بیشتر، و در تابستان به نور لکه دار نیاز دارد. برای رشد صاف و قائم گیاه چند ماه یک بار گیاه را بچرخانید.

شرایط نگهداری گیاه بامبو در آب و خاک + نکات

دیفن باخیا

5- بن سای دراگون

بن سای دراگون از خانواده بن سای و از محبوب ترین گیاهان آپارتمانی است که تنه ای بلند و برگ هایی باریک بدون دمبرگ دارد که به ساقه متصل است. این برگ ها دارای راه راه های سبز و قرمز هستند و به همین دلیل به آن گل اژدها می گویند. این گیاه در در نور پایین نیز رشد می کند به همین دلیل از آن در اداره ها زیاد استفاده می کنند. اگر می خواهی به گیا آب دهید اجازه دهید که خاک آبیاری قبل کاملا خشک باشد. این گل عاشق رطوبت و غبارپاشی است و در هر ماه به کود گیاهی نیاز دارد.

بن سای

6- کالاتیا

گیاه کالاتیا اسم های مختلفی مانند راه راه صورتی، گیاه عابد و ...، دارد . این گیاه بومی آمریکای مرکزی و جنوبی و به عنوان گل زینتی کاربرد دارد . این گیاه به نور متوسط، گرمای زیاد، آبیاری معمولی، رطوبت هوای 50 تا 90 درصد و خاک کمی اسیدی نیاز دارد. هر چند روز یک بار سطح برگ ها را با اسپری آب مرطوب کنید. حداقل دمای قابل تحمل برای این گیاه در زمستان 16 درجه سانتی گراد است .این نوع گیاه سایه دوست است یعنی از نورمستقیم آفتاب فراری است به طوری که با تابش مستقیم راه راه برگ هایش را از دست می دهد.

اگه خونه بدون نور داری این 5 تا گیاه آپارتمانی رو بخر + عکس

کالاتیا

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر