خیابان های رنگی تهران | خیابان های رنگی | هکس خیابان های رنگی تهران

خاص ترین خیابان های رنگی تهران | سفر به سرزمین رنگ ها + عکس

اگه شما هم اهل ثبت خاطره با دوربین هستین و دنبال لوکیشن های جذاب می گردین پیشنهاد ما به شما خیابان های رنگی تهران هست.

خاص ترین مکان های تهران
ویکی گردی:

خیابان های رنگی تهران در دهه اخیر و برای تغییر روحیه شهر طراحی و بازسازی شده‌اند. نمونه‌های مشابه از خیابان های رنگی تهران در کشور‌های دیگر وجود دارند. برای مثال استانبول، ریو دژانیرو، پاریس، بیروت و… شهرهایی هستند که لوکیشن‌های رنگارنگ مانند پله و کوچه‌های رنگی طراحی کرده‌اند. لطفا با این مطلب همراه شوید تا تعدادی از خیابان های رنگی تهران را به شما معرفی کنیم.

معرفی خیابان های رنگی تهران

1-  کوچه مهرناز یا همان کوچه چتری انقلاب

خیابان مهرناز تهران در نزدیکی میدان انقلاب یا همان کوچه چتری انقلاب، به محض اینکه به همت سازمان زیباسازی شهرداری تهران تغییر چهره داد، سروکله‌اش در عکس‌های اینستاگرامی پیدا شد و پاتوقی شد برای جوانان و سلفی‌بگیرها. لوکیشن کوچه چتری انقلاب که تا چند وقت پیش با انبوه موتورسیکلت‌های پارک‌شده توجه هیچ عابری را جلب نمی‌کرد، این روزها با کف سنگ‌فرش و سقف چترپوش تبدیل به یکی از جاهای دیدنی تهران شده.

خاص ترین مکان های تهران

2- کوچه نسیم(‍ کوچه رنگارنگ بادبادک‌ها)

کوچه بادبادک‌ها در خیابان ولیعصر(عج) بالاتر از میدان ونک در کوچه نسیم واقع شده است. این کوچه به طول ۳۳ متر و عرض ۴ متر میباشد و با استفاده از ۵۶۰ عدد بادبادک رنگی تزئین شده است. کوچه بادبادک‌ها اقتباسی از نمونه‌هایی مشابه در کشورهای خارجی است البته با این تفاوت ممتاز که بادبادک‌های نصب‌شده در کوچه نسیم قابلیت «نور در شب» را دارند و جالب‌تر اینکه انعکاس رنگ آنها روی زمین قابل مشاهده نیست.

خاص ترین مکان های تهران

3- کوچه شهید خسرو قدیابی

کوچه شهید خسرو قدیابی در محله دستغیب تهران، امروزه یکی از کوچه های معروف تهرانی ها است. مثل کوچه برلن. جایی که با تلاش اهالی و شهرداری محل، فضای شاد و رنگارنگی را خلق کرده است و تنالیته های رنگ های گرم، فضایی زیبا و محبوب سلفی بازهای اینستاگرام ایجاد کرده است.

خاص ترین مکان های تهران

4- کوچه امید (کوچه پر از گلدان)

 کوچه‌ای به نام امید در دل بافت فرسوده‌ی محله‌ی استاد معین با گل و گلدان‌های رنگی تزیین شده است.

خاص ترین مکان های تهران

*لطفا کوچه خیابون های رنگی که میشناسین روی زیر همین مطلب تو کامنت برامون بنویسین.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر