کافه های تهران | کافه های تهران برای صبحانه | معرفی کافه های تهران

برای صرف یک صبحانه لذیذ تهران کجا بریم + عکس

قصد داریم تو این مطلب از سایت ویکی گردی چند تا از کافه های تهران که برای صرف صبحانه عالین رو بهتون معرفی میکنیم با ما همراه باشید.

صبحانه
ویکی گردی:

امروز میخوام بهتون بگم کدوم کافه های تهران برای صرف یک صبحانه عالیه. همونطور که میدونین کافه های تهران اینقدر زیادنکه دیگه از شمارش خارج شدن اما چیزی که مهمه اینه که کدوم یکی از کافه های تهران خدمات بهتر و متفاوت تری به مشتری هاشون ارائه میدن.

در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید تا بهترین کافه های صبحانه دار تهران رو بهتون معرفی کنیم

این کافه های تهران دی جی دارن!

1. صبحانه در تهران و در کافه سبوس

اولین کافه‌ای که قرار است در میان کافه‌ های پایتخت برای یک وعده لذیذ صبحانه در تهران به شما معرفی کنیم، کافه سبوس نام دارد. مشخصه بارز این کافه عطر نان تازه ‌ای است که از همان ابتدای صبح شما را مدهوش می ‌کند. بله! درست متوجه شدید.

در کافه سبوس برای تمام وعده‌ ها خصوصاً وعده صبحانه، نان تازه تهیه می‌ کنند. منوی صبحانه در کافه سبوس یکی از کامل‌ ترین منو ها محسوب می ‌شود. به همین دلیل از همان ابتدای روز فضای به شدت شلوغی دارد. پس ما به شما توصیه می‌ کنیم که برای قطعی شدن وعده صبحانه در این کافه حتماً از روز قبل حضور خود در این کافه را با رزرو کردن یک میز، قطعی کنید.

 ساعت فعالیت این کافه از ۸ صبح تا ۱۰ شب بوده و بد نیست بدانید که این کافه یکی از لوکس ‌ترین، به روز ترین، با کیفیت ‌ترین و خاص ‌ترین کافه ‌های صبحانه در تهران محسوب می‌ شود.

آدرس: تهران، چهار راه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، ابتدای خیابان الف، کنار رستوران ریواس.

کافه های صبحانه دار تهران

۲.  صبحانه در تهران و در کافه ژوان

اگر به شهرک غرب تهران رفتید یا اگر در شهرک غرب تهران ساکن هستید، توصیه می‌ کنیم که حتماً یک روز هم که شده خود را برای نوش جان کردن صبحانه مهمان کافه ژوان کنید. در این کافه تنوع منوی صبحانه به قدری بالا است که اگر هر روز هوس نوش جان کردن صبحانه در این کافه را داشته باشید، محال است که با غذایی تکراری روبرو شوید. از منوی ایرانی تا منوی انگلیسی، ایتالیایی و فرانسوی در این کافه پیدا می‌شود و با بهترین کیفیت برای شما سرو و ارائه خواهند شد.

غذا خوردن توی زندان رو در رستوران سلول 16 تجربه کن + فیلم و عکس

البته همان طور که می‌ دانید غذا ها صرفاً بخشی از جذابیت ‌های یک کافه هستند. محیط و دکوراسیون داخلی فضای کافه هم می‌ تواند یکی از عوامل و فاکتور هایی باشد که شما را همیشه به سمت خود جذب کند. بر همین اساس بد نیست بدانید که کافه ژوان یکی از مدرن ‌ترین و به روز ترین فضا ها و دکوراسیون ‌های داخلی را دارد. به گونه ای که هم نگاه شما را سیر می ‌کند و هم صدای قار و قور شکمتان را با صبحانه های با کیفیتش، آرام خواهد کرد.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا.

کافه های صبحانه دار تهران

۳. صبحانه در تهران با کافه روبرتو  

صبحانه خوردن جذاب است و برای بعضی از افراد تفاوتی نمی‌ کند که به تنهایی یا در کنار دیگران وعده غذای خود را نوش جان کنند. البته خوردن وعده صبحانه در کنار دوستان و خانواده می ‌تواند لذت دیگری داشته باشد. بر همین اساس بیشتر کافه ‌ها فضا هایی تک نفره تا نهایتاً ۴ نفره برای سرو وعده‌ های غذایی خود خصوصاً وعده صبحانه دارند. اما در کافه روبرتو شما به راحتی می‌ توانید تمام اعضای خانواده یا دوستان، بین ۱ نفر تا ۲۰ نفر را به صبحانه دعوت کرده و از نوش جان کردن این وعده غذایی مهم در کنار عزیزانتان لذت ببرید.

قطعاً می‌ دانید که کیفیت و طعم غذا ها فقط تامین کننده نیمی از لذت غذا خوردن برای ما هستند. اگر در زمان نوش جان کردن غذا در کنار افرادی باشید که حضور آن ها برای شما خوشایند است، بدون شک لذت بیشتری خواهید برد. همچنین بد نیست بدانید که کافه روبرتو یکی از ‌بی نظیر ترین و بهترین منو ها را دارد. شک نکنید که منوی این کافه در وعده صبحانه به شدت شما را غافلگیر خواهد کرد.

 

معرفی 8 کافه صورتی تهران  + عکس و آدرس

کافه روبرتو از ۸ صبح تا ساعت ۱۱ شب فعال است و می‌ تواند بهترین خاطره‌ ها را در شروع روز یا پایان یک روز کاری برای شما رقم بزند.

آدرس: تهران، پاسداران، بوستان دوم، پلاک ۴.

کافه های صبحانه دار تهران

۴. صبحانه در تهران با کافه شمرون

اگر بعد از خرید کردن و گشت و گذار در مراکز متنوع تجاری الهیه خسته شدید، کافه شمرون می ‌تواند همان کافه ‌ای باشد که با منوی متنوع و روی باز، منتظر شما است. اما آیا می ‌دانستید که این کافه یکی از بهترین، جذاب ‌ترین و لوکس‌ ترین محیط ها و منو ها را برای وعده صبحانه شما تدارک دیده است؟!

تنوع منوی صبحانه در کافه شمرون به قدری بالا است که بدون شک در زمان انتخاب به شدت سردرگم خواهید شد. همچنین فضای این کافه هم به قدری دنج و دوست داشتنی و دوستانه است که دل کندن از آن برای شما بدون شک غیر ممکن خواهد بود.

کافه شمرون تهران هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است و اگر سحرخیز نیستید، در این کافه نباید نگران میل کردن وعده صبحانه باشید. اینجا بهترین انتخاب برای شماست که تازه ۱۰ صبح از خواب بیدار می شوید.

آدرس: تهران، الهیه، خیابان تختی، نبش بن بست لاله، خانه فرهنگ خیام.

کافه های صبحانه دار تهران

۵.  صبحانه در تهران با کافه پنیر پرچک

همان طور که از نام این کافه معلوم است اگر برای میل کردن صبحانه در تهران صبحانه سنتی یا همان پنیر را ترجیح می ‌دهید و عاشق و دلباخته آن هستید، این کافه مخصوص شما است. کافه پنیر پرچک تنوع بسیار بالا و چشمگیری از انواع و اقسام پنیر های اروپایی را که بدون شک تا به حال آن ها را فقط در کارتن هایدی مشاهده کرده ‌اید، ارائه خواهد کرد. پنیر های کمیاب و نایابی که نمونه آن ها در هیچ کافه و رستوران دیگری سرو نمی ‌شوند.

این کافه های تهران برای دخترها تخفیف ویژه داره! + ویدیو

البته اگر توانستید بر وسوسه خود در مقابل امتحان کردن پنیر های جذاب و مختلف فائق آیید، بد نیست که دیگر صبحانه‌ های این کافه را نیز امتحان کنید. ضمن اینکه حتی اگر طرفدار پنیر هم نباشید باز هم در این کافه با منویی متنوع و دوست داشتنی روبرو هستید.

کافه پنیر پرچک از ساعت ۹ صبح تا تقریباً ۱۱ شب فعال بوده و آماده است که در هر ساعت روز از شما با غذا های لذیذ خود میزبانی کند.

آدرس: تهران، بالاتر از پارک ساعی، نبش کوچه گل.

کافه های صبحانه دار تهران

منبع: کجارو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر