تفریحات تهران | معرفی جاهای تفریحی تهران | مکان های تفریح دسته جمعی

دسته جمعی تهران کجا بریم تفریح؟ + عکس

بعد از خوندن این مطلب قول میدم زنگ میزنی به دوستات و یه قرار آخر هفته میچینی برای تجربه این تفریحات هیجان انگیز در تهران.

مکان های تفریحی تهران
ویکی گردی:

از مکان های تفریحی تهران کجا شو بلدی؟ به نظر من که فرقی نداره چندسالتون باشه، رقابت همیشه جذابه! مخصوص اگه قرار باشه یه رقابت سرگرم کننده رو با جمع دوستات تو بهترین مکان های تفریحی تهران بگذرونی. تو این مطلب از سایت ویکی گردی مکان های تفریحی تهران که هیجان انگیزن و مزه شون به اینه که دسته جمعی امتحانشون کنین و برنامه آخر هفته تون رو با دوستان یا خانواده تون بچینین رو بهتون معرفی میکنیم. پس با تا انتهای مطلب با ما همراه باشید و به خودتون انرژی بدین.

معرفی مکان های تفریحی تهران

1- بریم اتاق فرار

 اتاق فرار یک پدیده نسبتاً جدید است که در آن بازیکنان با استفاده از سرنخ‌ها، استراتژی‌ها و راهنمایی، مجموعه ای از معماها و چالش‌ها را حل می‌کنند تا به هدف خود برسند. بازیکنان برای این کار، با محدودیت زمانی مواجه هستند.

تفریحات تهران

اگه به سرعت علاقه داری کارتینگ های تهران رو حتما امتحان کن! + عکس

2- بریم بولینگ

بولینگ یا گوی‌بازی یک رشته ورزشی است که ورزشکار در آن باید توپ را به مهره ها بزند.

تفریحات تهران

معرفی سینما گیم های معروف تهران + عکس و ویدئو

3- بریم لیزرتگ

بازی لیزرتگ در اصل یک بازی چریکی و تک‌تیراندازی است و برای آموزش‌های پارتیزانی و چریکی طراحی شد تا سربازان بتوانند از آن برای افزایش قدرت نشانه‌روی خود در شرایط واقعی استفاده کنند. بازیکنان دارای جلیقه و هد بند های مخصوصی هستند و با اسلحه‌های مخصوص خود وارد بازی می‌شوند.

تفریحات تهران

تهرانگردی با چاشنی هیجان! | معرفی بهترین تفریحات تهران + عکس

4- بریم کارتینگ

کارتینگ یا مسابقه کارتینگ نوعی از ورزش موتوری با خودروهای چرخ‌باز است. این‌گونه خودروهای چهارچرخه کوچک و چرخ‌باز کارت نام دارند. با ماشین‌های کارت معمولاً در مسیرهای کارت‌سواری که در مقیاسی کوچک نسبت به بزرگ‌راه‌های واقعی ساخته می‌شوند مسابقه داده می‌شود.

تفریحات تهران

5- بریم شهربازی

شهربازی پارکی است که از وسایل سرگرمی و تفریحی و همچنین سواری برای سرگرم کردن گروه بزرگی از مردم تشکیل شده‌است که نسبت به پارک‌های ساده یا زمین‌های بازی داخل شهری، امکانات سرگرم کنندهٔ بیشتری دارند.

تفریحات تهران

3 تا از معروف ترین سیرک های تهران + عکس و امکانات

6- بریم برد گیم

در تعریف دیگر بازی رومیزی یا بردگیم نوعی از بازی‌های غیر دیجیتالی است که شامل قطعات و اجزای مختلفی بوده و مأموریت آن این است که جمعی از افراد را در کنار هم، با چاشنی رقابت، همکاری یا ترکیبی از هردو، به سرگرمی، فکر کردن و برنامه‌ریزی، هیجان و شادی، تعامل و مذاکره، سکوت و سر صدا و … دعوت کند.

تفریحات تهران

تجربه یک سقوط لذت بخش در مراکز بانجی جامپینگ تهران + عکس

7- بریم بیلیارد

بیلیارد نوعی بازی است که در فضای سرپوشیده در میزی مستطیلی پوشیده با ماهوت با ۳ یا ۱۵ گوی و میله‌ای چوبی بازی می‌شود.

تفریحات تهران

* شما کجارو برای تفریحات دسته جمعی پیشنهاد میدین؟ برامون بنویسین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر