رستوران های عجیب | معرفی رستوران های عجیب | عکس رستوران های عجیب

تجربه شکم گردی هیجان انگیز در عجیب ترین رستوران های دنیا! + عکس

اگر از رستوران‌های عادی خسته شده‌اید، می‌توانید در سفر بعدی خود به یکی از رستوران های عجیب دنیا بروید. در ادامه رستوران های عجیب دنیا رو بهتون معرفی می کنم.

رستوران های عجیب
ویکی گردی:

ویکی گردی: . رستوران های عجیب ، هر انسانی را شگفت زده می کند و بر خلاف رستوران های معمولی که در محیطی آرام به سرو غذا می پردازند، در این نوع از رستوران ها در بالای ابرها، غارها و زیر دریا از شما پذیرایی می کنند. اگر دنبال رستوران های خاص و متفاوت هستید می توانید در سفر بعدی خود به یکی از رستوران های عجیب دنیا بروید. این رستوران‌ها یا دکوراسیون خاص و عجیبی دارند یا منو و نحوه سرو غذا در آنها متفاوت است. در ادامه با چند مورد از این رستوران های عجیب در گوشه و کنار دنیا آشنا می‌شوید.

6 رستوران عجیب و غریب دنیا

1. رستوران زیر دریایی مالدیو

رستوران زیر دریایی مالدیو

رستورانی به نام «Ithaa Undersea» در جزایر مالدیو در عمق ۵ متری دریا ساخته شده است که سقف آن شیشه‌ای است و میهمان‌های رستوران به راحتی می‌توانند آبزیان دریا را در اطرافشان تماشا کنند. جالب است که ساخت این رستوران زیر دریایی هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیون دلار در پی داشته است. آب‌های اطراف جزایر مالدیو به زلال بودن شهرت دارند و به همین دلیل تماشای کوسه‌ها و انواع دیگر ماهی‌ها در این رستوران به راحتی امکان‌پذیر است.

تا حالا تو زندان غذا خوردی؟ | معرفی رستوران سلول 16 تهران + فیلم و عکس

2. رستوران قصر یخی فنلاند

رستوران قصر یخی فنلاند

رستوران «LumiLinna Snowcastle» در کشور فنلاند از فرصت طبیعی آب و هوای سرد منطقه استفاده کرده و غذا خوردن در یک محیط کاملاً یخ زده و برفی را به میهمانان پیشنهاد می‌دهد. در هنگام ورود، اصلاً به درآوردن پالتو یا کت خود فکر نکنید چون داخل هم به اندازه‌ی کافی سرد است. خوشبختانه غذای سرو شده گرم است اما دمای داخل رستوران در ۵ درجه‌ی سلسیوس حفظ می‌‌شود. نکته‌ی جالب توجه این قصر یخی موقتی بودن آن است، یعنی هر سال دوباره بازسازی می‌شود چون بعد از دوره‌ی سرویس‌دهی آن بین ماه‌های ژانویه تا آوریل دوباره یخ‌ها آب می‌شوند.

 

3. رستوران غاری ایتالیا

رستوران غاری ایتالیا

شاید رستوران‌های صخره‌ای زیادی در دنیا وجود داشته باشد اما این یکی با بقیه تفاوت دارد. رستوران «Grotta Palazzese Puglia» درون یک غار آهکی در کنار دریا ساخته شده و فقط از ماه مه تا اکتبر، یعنی در زمانی که دریا طوفانی نباشد غذا سرو می‌کند. این رستوران ایتالیایی از قرن ۱۸ میلادی دایر بوده است.

بریم با هم رستوران علی دایی رو ببینیم + عکس

4. رستوران خانه‌درختی ردوودز (Redwoods Treehouse)

رستوران خانه‌درختی ردوودز

در این رستوران نیوزیلندی می‌توانید غذاخوردن در سازه‌هایی شبیه خانه‌درختی را تجربه کنید. این سازه‌های چوبی گلدانی‌شکل ۱۰ متر از زمین فاصله دارند. این رستوران ظرفیت ۳۰ مهمان را دارد و معمولا برای رویدادهای خصوصی رزرو می‌شود.

 

5. رستوران الوک (Alux)

رستوران الوک

برای کسانی که از غذاخوردن در رستوران‌های بالاتر از ابرها خسته شده‌اند، غذاخوردن در این رستوران می‌تواند تجربه‌ای جالب و متفاوت باشد. در این رستوران که در غاری در مکزیک قرار دارد، غذاهای غذاهای مکزیکی با کمی تغییرات بین‌المللی سرو می‌شوند. در حالی که غذاهای منو کاملا تازه هستند، فضای رستوران اصلا این‌طور نیست و قدمت آن به بیش از ۱۰هزار سال قبل برمی‌گردد.

معرفی 5 تا بهترین رستوران های سلف سرویس تهران

6. شام در آسمان، بروکسل، بلژیک

شام در آسمان، بروکسل، بلژیک

عشق انسان به آسمان برای همه شناخته شده است. از زمان های قدیم ما تمایل داشتیم مانند پرندگان پرواز کنیم. در حال حاضر در اینجا یک امکان هوایی برای دوستداران غذا خوردن در آسمان است. شام در آسمان ، یک سازمان است که تسهیلات شام را در مکان های با شکوه جهانی تنظیم می کند. در سفر خود، از طریق همکاری با سازمان های این کشورها، از طریق آسمان بیش از 40 کشور از جمله اروپا، استرالیا، هند، دبی، کانادا، ایالات متحده شام را می توان در آسمان خورد. موسسه شام در آسمان در پایتخت بلژیک کار می کند. غذاهای آماده شده توسط برخی از بهترین سرآشپزهای جهان را دارا است .

منبع: چطور
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر