لباس عجیب | لباس عجیب به شکل میوه

تصور کن میوه مورد علاقت لباست بشه! | تصاویری شگفت انگیز از چند لباس عجیب میوه ای

این لباس های عجیب و شگفت انگیز بر اساس میوه ها طراحی شدند. انتخاب شما کدام است؟

لباس عجیب
ویکی گردی:

سالهاست که طراحان مد و لباس برای خلق انواع لباس عجیب با هم رقابت می کنند و لباس هایی با شکل و ظاهر عجیب و غریب بسیار وارد جشنواره ها شدند. اینبار یک طراح با ذوق با الهام از میوه ها توانسته چند لباس عجیب رو به دنیا نشون بده که بدون شک دیدنش خالی از لطف نیست . حالا شما بگید از بین این چند لباس عجیب میوه ای انتخاب شما کدوم خواهد بود؟

لباس های عجیب و شگفت انگیزی که با الهام از میوه ها طراحی شدند

طراحان مد و فشن تمام تلاش شان را می کنند تا چیزی متفاوت تولید کنند. برند شنل یک جمله معروفی دارد که می گوید: «اگر می خواهید جایگزینی نداشته باشی، متفاوت باش.»فشن شوها مکان هایی هستند که این فرصت را به طراحان می دهند تا خلاقیت خود را در تولید و طراحی لباس ها و اکسسوری ها به معرض نمایش بگذارند.

میوه ها و سبزیجات، یکی از تم های متفاوت و عجیبی هستند که برای نمایش در فشن شو ها طراحی میشوند و به نمایش گذاشته می شوند.

طراحی لباس با کانسپت طبیعت

طبیعت می تواند یکی از بهترین منابع الهام بخش برای طراحان لباس باشد تا با دقت کردن در آن بتوانند کانسپت مورد نظر خود برای طراحی لباس ها را پیدا کنند. در طبیعت سوژه ها و گزینه های زیادی وجود دارد. خصوصا حیوانات و ارتباط آنها با انسان یا چرخه ارتباطی حیات وحش می توانند بهترین منبع برای یافتن کانسپت طراحی لباس برای طراحان مد و فشن باشند.

علاوه بر این، گیاهان، گل ها، برگ درختان، میوه ها و … نیز می توانند از شاخصه های جذاب طبیعت باشند که طراحان لباس می توانند از آنها برای یافتن کانسپت مد نظر خود استفاده نمایند. المان های در دسترس در طبیعت آنقدر گسترده است که می توان با الهام گرفتن از هر یک از آنها ایده ای متفاوت برای طراحی لباس داشت.

گزینه جذاب بعدی برای طراحی لباس و رسیدن به معنی کانسپت در طراحی لباس، ایده گرفتن از دریاست. هم دریا و هم ساحل می توانند منبع جذابی برای دریافت کانسپت طراحی باشند. دنیای زیر آب با آن همه المان و جزئیات زیبا در کنار بافت های جذابی که وجود دارند قطعا منبع الهام بخش بسیار جذابی برای طراحان لباس جهت یافتن کانسپت طراحی لباس خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر