دختر عنکبوتی | دختر عنکبوتی ایرانی | فیلم دختر عنکبوتی

دختر عنکبوتی ایرانی که از دیوار راست بالا می رود!!!! + فیلم عجیب

بابا این دختر عنکبوتی از دیوار صاف بالا میره من باورم نمیشه!!! شمام بیاین ببینین

دختر عنکبوتی
ویکی گردی:

دختر عنکبوتی هم مگه داریم؟ اون تو ایران؟ همیشه فکر می کردم دختر عنکبوتی، مرد عنکبوتی، دختر کفش دوزکی و ... فقط مال فیلم ا و انیمیشن های خارجیه. تا این که این فیلم رو دیدم. از همون لحظه ای که من فیلم این دختر عنکبوتی رو دیدم تا همین الان که شما دارین این مطلب رو میخونین دهنمو از تعجب نمیتونم ببندم.

برا همین این فیلم رو براتون آوردم تا شما هم ببینین.

 از وقتی که فیلمی از شیطنت این دختر در فضای مجازی که از دیوار راست بالا میره منتشر شده همه او را به نام دختر عنکبوتی یاد می کنند!

کشف ۱۵۰ شی از شکم بیمار | از پیچ و مهره تا دستبند +عکس

فیلم دختر عنکبوتی ایرانی

برای تماشای فیلم زیر فیلتر شکنتون رو خاموش کنید.

 ویدئویی که بالا رفتن یک دختر بچه را از دیوار صاف نشان می‌دهد به ویدئویی داغ تبدیل شده است. در این ویدئو این دختر که به نظر می‌رسد حدودا پنج ساله باشد به راحتی از دیوار بالا می‌رود. این دختر که هویتش مشخص نشده در این ویدئو بدون تجهیزات از دیوار بالا می‌رود.

در این ویدئو او در حالی که پشت به دیوار است با کمک دست‌ها و پاهایش از دیوار کنج خانه بالا رفته و سپس با مهارتی خاص پایین می‌آید. یکی از اعضای خانواده این دختر ویدئویی از وی تهیه و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او در شرح این ویدئو نوشت: "دختر عنکبوتی."

زیر گرفتن دانش آموزان دختر توسط یک معلم زن + جزئیات

این فیلم پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت. این کلیپ از زمان انتشار تاکنون بیش از ۱۲۴ هزار بیننده داشته و بیش از ۶۰۰ بار نیز بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری استعداد و توانایی این دختر را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "عالی بود. این دختر فوق العاده است."

گفتنی است که این نخستین بار نیست که استعداد یک کودک در بالا رفتن از دیوار به سوژه رسانه‌ها تبدیل می‌شود. سال گذشته نیز ویدئویی که استعداد «یاشارت ینگ گائور» یک کودک اهل کانپور را در بالا رفتن از دیوار نشان می‌داد مورد توجه کاربران قرار گرفته بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر