بالن سواری | بالن سواری در تهران | ایستگاه بالن سواری تهران

بالن سواری در آغوش آسمان تهران | کجای تهران بریم بالن‌ سواری؟

اگه دلت بالن سواری می خواد دیگه نیازی نیس تا ترکیه بری که یه بالن سوارشی تو این مقاله بهت میگم کجای تهران خودمون ایستگاه بالن سواری داره.

AHVsvEb2BdTN
ویکی گردی:

از اونجایی که همه مون فقط بالن هارو تو فیلم ها دیدیم بالن سواری برامون مثل یه رویاست. قبلا اگر خیلی علاقه‌مند بالن سواری بودیم می‌تونستیم به جایی مثل کاپادوکیه در کشور دوست و همسایه، ترکیه بریم. جایی که آسمانش پوشیده از بالن‌های رنگارنگه و همه توریست‌ها را به سمت خودش می کشه. ولی این روزها چرا راه دور برویم؟ وقتی امکان بالن‌ سواری در تهران هم وجود دارد.

 اگر دلمان بخواهد بالن‌سواری کنیم می‌توانیم یک ساعت و نیم از تهران دور شویم و به آبسرد دماوند برویم.

ایستگاه های بالن سواری تهران در دماوند و قسمت آبسرد این منطقه واقع شده است که این ایستگاه در فاصله 70 دقیقه ای از شهر قرار دارد.

جهت رفتن به ایستگاه بالن سواری تهران از پایتخت سه مسیر را پیش رو خواهید داشت که کوتاه ترین مسیر استفاده از آزادراه تهران پردیس است و این مسیر 78 دقیقه با خودرو زمان می برد.

mUn9jsMuMjiq

توجه داشته باشید که این مسیر دارای عوارضی است.

دسترسی به ایستگاه بالن سواری دماوند: برای رسیدن به این ایستگاه بالن سواری در تهران ابتدا باید بزرگراه نواب را به سمت بزرگراه کردستان، بزرگراه همت، شهید زین الدین رفته و پس از آن وارد جاده دماوند شوید. سپس از جاده دماوند وارد شهر گردید. در دماوند، به بلوار بعثت و بلوار بهشتی و در نهایت خیابان ولیران را به سمت ایستگاه بالن سواری ادامه دهید.

mguyuqnGbPg8

هزینه بالن سواری در تهران

قیمت بالن سواری در تهران به عوامل مختلفی بستگی داشته و بسته به اینکه شما از کدام مرکز خدمات خود را دریافت می کنید، هزینه های متفاوتی را پرداخت خواهید نمود.

منبع: رسپینا
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر