بادمجان | پوست کندن بادمجان

بادمجان کبابی رو به همین راحتی پوست بکن + فیلم

بعضی از خانم ها برای پوست کندن بادمجان کبابی یا دودی دچار مشکل میشن. اینجا بهت گفتم که بادمجونو چطوری پوست بکنی. با ویکی گردی همراه باش

بادمجان کبابی
ویکی گردی:

از بادمجان کبابی در طبخ برخی غذاها مانند کشک بادمجان، میرزا قاسمی و بورانی بادمجان یا حتی انواع ترشی های بادمجان استفاده می شود. کبابی کردن بادمجان زیاد سخت نیست اما جدا کردن پوست بادمجان کبابی مقداری مشکل است. در این بخش از ویکی گردی ترفندی را ارائه می کنیم که می توانید با استفاده از آن خیلی راحت و آسان بادمجان کبابی را پوست بکنید.

پوست کندن بادمجان کبابی با ترفندی ساده و کابردی

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید

بادمجان رو با آب سرخ کن تا خوشرنگ بشه! + ویدئو

 

ترفندهای دیگر جدا کردن پوست بادمجان کبابی

پوست کندن بادمجان کبابی برای خیلی از افراد سخت است زیرا با کندن پوست بادمجان برخی مواقع کلی از گوشت آن را نیز جدا شده و دور ریخته می شود. برای کندن راحت تر پوست بادمجان کبابی از ترفندهای این بخش از رازهای خانه داری ویکی گردی استفاده کنید.

روش اول :

بادمجان ها را کبابی کنید و کنار بگذارید تا خنک شده و بتوانید پوست آنها را راحت جدا کنید. پس از خنک شدن بادمجان های کبابی پوست آنها را با کمک چاقو و یا دست جدا کنید.

روش دوم :

بعد از کبابی کردن بادمجان ها، آنها را زیر آب سرد بگیرید. پس از گرفتن بادمجان ها زیر آب سرد خواهید دید که پوست بادمجان ها خیلی راحت تر جدا می شوند.

در این روش ممکن است کمی از گوشت بادمجان کنده شود.

روشن کردن زغال بدون کثیف کاری و دردسر روی اجاق گاز + فیلم

روش سوم:

در این روش پس از کبابی کردن بادمجان، آن ها را درون یک کیسه ی نایلون بگذارید و در آن را ببندید تا در کیسه نایلونی سرد شود. سپس بادمجان ها را از کیسه ی نایلونی خارج کرده و پوست آنها را بدون جدا شدن گوشتشان بکنید.

روش چهارم :

ابتدا درون کاسه ای آب یخ بریزید و سپس بعد از کبابی کردن بادمجان ها، آن ها را درون ظرف آب سرد گذاشته تا با این کار به پوست بادمجان شوک وارد بشود و به راحتی پوست ها جدا شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر