خانه های عجیب | خانه های عجیب جهان | عکس خانه های عجیب

خانه های عجیب و غریب افسانه ای در سراسر جهان + عکس

در این قسمت از سایت ویکی گردی 10 تا از خانه های عجیب و غریب افسانه ای در سراسر جهان را به اشتراک گذاشته ایم با ما همراه باشید.

خانه های عجیب و غریب
ویکی گردی:

خانه های عجیب و غریب زیادی در دنیا وجود دارند که شاید تا به حال ندیده باشید و در مورد آنها چیزی نشنیده باشید. برخی از این خانه های عجیب و غریب افسانه هستند که ما در این مطلب از بخش عجیب ترین های سایت ویکی گردی قصد داریم تا شما را با  تا از خانه های عجیب و غریب افسانه ای آشنا کنیم. پس حتما تا انتهای این مطلب از سایت ویکی گردی همراهمان باشید.

خانه های افسانه ای دنیا

1. بورلی هیلز، کالیفرنیا

اگرچه این خانه در بورلی هیلز از نظر فنی خانه اسپادنا نامیده می شود، اما نام غیررسمی آن – خانه جادوگر – مناسب تر به نظر می رسد. این خانه توسط هری الیور، کارگردان هنری هالیوود طراحی شده است.

عجیب ترین شهرهای دنیا با قوانین شوکه کننده و ظاهری خارق العاده + عکس

خانه های عجیب

2. کالور سیتی، کالیفرنیا

اگر سقف کج، نمای سنگی و پنجره‌های عجیب و غریب به تنهایی باعث نمی‌شود که این خانه به‌طور مستقیم از کتاب کودکان بیرون آمده باشد، پس حوض کوچک مطمئناً این معامله را امضا می‌کند. این خانه که توسط لارنس جوزف، هنرمند سابق استودیو دیزنی طراحی شده است، در واقع در ساختمانی در شهر کالور به نام خانه های هابیت لس آنجلس واقع شده است. این انجمن که بیش از 20 سال ساخته شده است، مجموعه ای از خانه های داستان عجیب و غریب را در اختیار دارد.

خانه های عجیب

3. وارویک شایر، انگلستان

این خانه مزرعه 12 خوابه خانه دوران کودکی همسر ویلیام شکسپیر، آن هاتاوی بود. این کلبه که بیش از 500 سال پیش ساخته شده است، هنوز دارای مبلمان اصلی مورد استفاده خانواده است.

معرفی 6 تا از عجیب ترین رستوران های دنیا! + عکس

خانه های عجیب

4. ماتاماتا، نیوزلند

در ماتاماتا، نیوزلند، جستجوی زیادی برای یافتن نمونه‌هایی از معماری کتاب داستان لازم نیست. در اینجا، در محل مجموعه فیلم هابیتون، میهمانان می‌توانند با گشت‌های راهنما از طریق شایر خیالی برای مشاهده نمای نزدیک از خانه‌های هابیت استفاده کنند.

خانه های عجیب و غریب

5. کاپادوکیه، ترکیه

این دودکش های به اصطلاح پری بخشی نمادین از منظره در کاپادوکیه ترکیه هستند. این سنگ‌های مخروطی که از خاکستر آتشفشانی تشکیل شده‌اند، توسط تمدن‌های باستانی تراشیده شده‌اند تا خانه‌ها، کلیساها و دیگر سازه‌ها را تشکیل دهند.

عجیب ترین خانه های جهان که باورت نمیشه وجود دارن + عکس

خانه های عجیب

6. سیواس، ترکیه

این مجموعه از خانه ها در سیواس، ترکیه، از خانه های هابیت در ارباب حلقه ها الهام گرفته شده است. مانند خانه های سری فیلم، خانه ها در تپه ها ساخته شده اند و یک جاذبه توریستی محبوب هستند.

خانه های عجیب

7. ویلسترن، هلند

برای تبدیل هر خانه ای به خانه ای در خور یک افسانه، چیزی بیشتر از یک سقف کاهگلی و درختان انگور با ذوق و سلیقه لازم نیست. نمونه موردی: این کلبه جذاب در هلند.

خانه های عجیب

8. آلمر، هلند

جای تعجب نیست که وقتی از کودکان خواسته می شود خانه رویایی خود را طراحی کنند، نتیجه چیزی است که کلبه ها، خانه ها و قصرهای کتاب ها و نمایش های مورد علاقه آنها را منعکس می کند. برای بیستمین سالگرد Het Klokhuis، یک برنامه تلویزیونی کودکان هلندی، از بچه ها خواسته شد تا نسخه ای واقعی از خانه رویایی خود را طراحی کنند. این خانه کیک‌مانند صورتی با سرسره‌ای که در هلند قرار دارد، میزبان فعالیت‌ها و رویدادهای ویژه برای کودکان است.

خفن ترین مدل های مبلمان با طرح ماشین + عکس های جالب

خانه های عجیب

9. هالبرشتات، آلمان

این خانه‌ها که به عنوان خانه‌های غار لانگنشتاین شناخته می‌شوند، بین سال‌های 1855 تا 1858 به صورت دستی در دیوارهای ماسه‌سنگ تراشیده شده‌اند. پنج خانه از 10 خانه تک‌خانواره‌ای هنوز هم قابل بازدید هستند.

خانه های عجیب

10. تورنتو

اگرچه از نظر فنی یک خانه نیست، اما این سازه قارچی شکل 20 فوتی مطمئناً به نظر می رسد که می تواند محل زندگی شخصی در یک افسانه باشد. این ملک در واقع فضای استودیو هنرمند کیتی بتون لیمن است.

خانه های عجیب

منبع: تالاب
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر