معرفی هتل ویستریا تهران | امکانات هتل ویستریا تهران | آدرس هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا تهران، اشرافی ترین هتل کشور با نشان 5 ستاره در منطقه دربند!

در اینبخش از هتل و اقامتگاه سایت ویکی گردی به معرفی مدرن ترین هتل 5 ستاره کشور به نام هتل ویستریا تهران می پردازیم، با ما همراه باشید.

cover-hotel-cover
ویکی گردی:

مدرن، شگرف و اشرافی؛ بنای بلندقامت و پرابهت هتل ویستریا تهران با معماری نئوکلاسیک و استثنائی خود در خیابان دربند تهران یکه‌تازی می‌کند و هر رهگذری را محو تماشای شکوه و زیبایی‌های خود می‌سازد. هتل ویستریا تهران که در بخش شمالی تهران و در دامنه رشته‌های کوه‌های سر به فلک کشیده البرز قرار گرفته، جزء مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌هایی است که در کشورمان ساخته شده است؛ اقامتگاهی ۵ ستاره و استثنائی که با همکاری متخصصانی کانادایی و ایرانی در پایتخت کشورمان احداث گردیده است تا باب میل گردشگرانی باشد که برای تجربه اقامتی بی‌نقص و رؤیایی در برجی باشکوه و اعیانی در شمالی‌ترین، مرتفع‌ترین و خوش‌منظرترین نقطه تهران خریداری می‌کنند. در ادامه با هتل ویستریا تهران بیشتر آشنا شوید.

امکانات و خدمات هتل ویستریا تهران در کنار موقعیت مکانی بسیار مطلوب آن، برتری بی‌چون‌وچرای این هتل را در مقایسه با سایر هتل‌های مرکزی پایتخت رقم زده است. این مکان از معدود هتل‌های تهران است که امکانات و خدمات رفاهی مختلفی نظیر حمام ترکی، سالن‌های سونا، ماساژ، استخر سرپوشیده و جکوزی را در قالب پکیج جامعی از تفریحات آبی با نرخی منصفانه گرد هم آورده است تا آسودگی و رفاه پیشکش گردشگران گردد.

معماری و دکوراسیون داخلی هتل اسپیناس پالاس تهران + عکس

IMG_20230528_084938_103-Copia-di-NXPowerLite

چنانچه هتل  Wisteria Hotel Tehranرا برای اهداف کاری برگزیدید و انتظار خدماتی در سطح استاندارد جهانی دارید، با رزرو اتاقی در هتل ویستریا قادر خواهید بود برای برگزاری جلسات و رویدادهای مختلفی که دارید، از امکانات حرفه‌ای ۲ سالن بزرگ و یک اتاق همایش بهره‌مند گردید.

IMG_20230528_084845_956-Copia-di-NXPowerLite

این سالن‌ها در چیدمان‌هایی متفاوت ارائه می‌شوند و به‌تمامی تجهیزات مدرن و پیشرفته مجهزند. گفتنی است که پارکینگ هتل در ظرفیت ۱۰۰ خودرو برای مهمانان هتل کاملاً رایگان بوده و به تجهیزاتی امنیتی برای جلوگیری از سرقت خودروی مهمانان مجهز گشته است.

معرفی هتل استقلال تهران | خدمات هتل استقلال تهران

i2azaGL

امکانات و خدماتی نظیر تاکسی‌سرویس، خدمات تهیه بلیط هواپیما ارزان، صرافی، روزنامه، نمازخانه، دورنگار، ترانسفور رفت‌وبرگشت، کرایه خودرو بدون راننده و خدمات CIP از دیگر مواردی است که با دریافت اندکی هزینه در Wisteria Hotel Tehran به مهمانان ارائه خواهد شد.

هتل هویزه؛ هتلی 4 ستاره در قلب پایتخت + عکس

اقامت در هتل ویستریا تهران، امکان دسترسی به محدوده وسیعی از جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی تهران را برای مهمانان به همراه خواهد داشت.

ckPJJXn

در اطراف هتل ویستریا تهران شماری از بهترین و معروف‌ترین اماکن دیدنی پایتخت دیده می‌شوند که از بین آن‌ها می‌توان به کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، باغ فردوس، موزه کتابخانه سلطنتی، موزه سینما، موزه تماشاگه زمان، مرکز خرید الهیه و مرکز خرید پالادیوم اشاره کرد. به عبارتی فرقی نمی‌کند اهداف کاری دلیل سفر شما به تهران باشد، یا خرید شما را به پایتخت کشانده باشد، کافی است بودجه اقامت چند شبی رؤیایی را صرف رزرو اتاقی در این هتل کنید تا خاطره‌انگیزترین شب‌های اقامت در پایتخت برای شما رقم خورد.

منبع: هتل ویستریا تهران
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر