آبگرم | آبگرم لاویج | نکات سفر به آبگرم لاویج

در آبگرم لاویج هم تفریح کن هم درمان شو | یک تیر و دو نشان

آبگرم لاویج یکی از مکان های دنج و فوق العاده زیبا در شهرستان نور مازندران است که خواص زیادی برای درمان بیماری‌های عمومی و تسکین دردهای عصبی و مفصلی دارد !

آبگرم لاویج
ویکی گردی:

آبگرم لاویج یکی از مکان های دیدنی بکر واقع در روستای لاویج است که به دلیل وجود آب معدنی و خواص درمانی آن هر ساله گردشگران زیادی را جذب میکند ! آبگرم لاویج بهترین گزینه برای مقصد مسافرانی است که هم میخواهند از جنبه تفریحی سفر استفاده کنند و هم جنبه درمانی ، در واقع یک تیر و دونشان  ! شما در سفر به این منطقه می توانید از دیدنی های جنگل های لاویج و آبشارهای اطراف آن نیز بازدید نمایید. در ادامه شما را بیشتر با این آبگرم لاویج تفریحی آشنا میکنیم !

معرفی آبگرم لاویج

این آب گرم در دامنه های کوه های شرقی لاویج قرار دارد. با توجه به فواید و املاحی که این آبگرم برای بیماران و حتی دیگر افراد دارد، می توان به اهمیت آن اشاره کرد. املاح معدنی موجود در این آب ها بسیار بالا هستند و دارای بخش مهمی از گوگردها می باشد. این املاح و گوگردها برای بیماری های پوستی و دردهای ناشی از مفاصل و کمردرد بسیار موثر هستند. افرادی که دارای دردهای اعصاب می باشند، می توانند از خواص درمانی این آبگرم استفاده کنند. با توجه به امکاناتی که در این منطقه در نظر گرفته شده است، شما امکان سفر راحت به این نواحی را دارید.

دریاچه ارواح نوشهر، مخوف و رازآلود در دل جنگل های شمال + فیلم

امکانات آبگرم:

آبگرم لاویج برای گردشگران دارای امکانات رفاهی بسیار مناسبی است، به همین دلیل می توانید به راحتی به این مناطق بروید و از امکاناتی که برای شما در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. از مهم ترین امکانات این منطقه می توان به امکانات بهداشتی، استخر، وان، دوش و … اشاره نمود. شما بعد از آب تنی در این آبگرم می توانید به راحتی خودتان را بشویید و دوش بگیرید.

این آبگرم یکی از بکرترین جاذبه های دیدنی استان مازندران است. امروزه این آبگرم از مکان های دیدنی مازندران برای گردشگران به شمار می آید. شما برای بازدید از این آبگرم و بهره مندی از فواید و خواصی که دارد، می توانید به شهرستان نور سفر کنید.  این آب گرم در فاصله ۱۸ کیلومتری جنوب چمستان و در روستای لاویج قرار دارد. شما می توانید جاذبه های اطراف این آبگرم را نیز در مقالات گردشگری و لینک های این مقاله بشناسید.

جاذبه های نزدیک به آبگرم:

همانطور که اشاره شد، در اطراف این آبگرم ها جاذبه های دیگری نیز وجود دارند. با توجه به اینکه شهرستان نور یکی از شهرهای توریستی تفریحی پر جاذبه در استان مازندران است، شما می توانید در سفر به این شهر از جاذبه های بکر و ویژه ای دیدن کنید. از مهم ترین جاذبه های این نواحی می توان به جنگل های انبوه و دریاچه ها و چشمه های متعدد اشاره نمود.

1-آبشار حرام او

حرام او

این آبشار بی شک یکی از بکرترین چشم اندازهایی است که می توانید در این نواحی دیدن کنید. این آبشار از مهم ترین جاذبه های نور است. شما در جاده چمستان به لاویج می توانید با این آبشار مرتفع و دیدنی رو به رو شوید. این منطقه دارای آب های گوارا و خنک می باشد. این منطقه همواره پذیرای مهمان ها است. این آبشار دیدنی نیز دارای امکانات تفریحی و رفاهی زیادی برای گردشگران می باشد. این آبشار یکی از دیدنی های اطراف آبگرم لاویج محسوب می شود.

6 جای شمال که کمتر کسی بلده و محبوب سلبریتی هاست

2- دریاچه الیمالات

دریاچه الیمالات در ۲۸ کیلومتری روستای لاویج واقع شده. الیمالات یکی از زیباترین دریاچه‌‌های ایران است و امکان قایق‌سواری هم در آن هست.

3- جوربند

جوربند

یکی دیگر از روستاهای توریستی این اطراف هم جوربند است که تا الیمالات نیم ساعت فاصله دارد. ویلاهای زیادی اینجا ساخته شده، اما جوربند را به دریاچه مصنوعی و پارک‌های جنگلی ‌اش می‌شناسند.

4- میرخمند

روستای ییلاقی میرخمند حوالی چمستان قرار گرفته و تابستان‌ها حسابی خنک است. سه طرف آن به کوه می‌رسد و یک طرفش به دره. یک عالمه هم درخت میوه و چشمه‌های فصلی دارد.

بیا پاتوق پولدارها تو رامسر رو برات معرفی کنم + عکس و فیلم

5- پارک جنگلی کشپل

در میانه راه چمستان به لاویج، پارک جنگلی کشپل را می‌بینیم. اگر دل‌مان برای سرسبزی شمال تنگ شد و جای خنک و باصفایی خواستیم، یک روز را هم در این جنگل می‌توانیم بگذرانیم. می‌توانیم بعد از سر زدن به آبگرم، به جنگل کشپل بیاییم و چادر بزنیم. امکاناتی مثل آلاچیق و سرویس بهداشتی هم در اینجا هست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر