متولدین هر ماه | اخلاق بد متولدین هر ماه | ویژگی های متولدین هر ماه

زن متولد کدوم ماه، میتونه همه رو گول بزنه؟ | میزان حیله و فریب متولدین هر ماه

فکر میکنید شما توسط متولدین کدام ماه سال گول میخورید؟ اگر میگویید هیچ کدام، سخت در اشتباهید چرا که متولدین هر ماه کارشان را خیلی خوب بلدند.

متولدین هر ماه
ویکی گردی:

از تیتر این مطلب مشخص است که مثل تمام مطالب متولدین هر ماه و طالع بینی ویکی گردی، تنها جنبه سرگرمی دارد و تنها چیزی که ما را مجاب کرده تا پاسخ درخواست برخی از شما کاربران عزیز در رابطه با اینکه شانس ازدواج متولدین هر ماه برای کدامیک از دختران، بیشتر است و خواستگار برای دختران متولد چه ماهی بیشتر می آید، سری بزنیم به منابع طالع بینی چینی و هندی. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی با میزان حیله گری و فریب متولدین هر ماه همراه ما باشید.

افراد حیله گر اغلب در خواندن احساسات، انگیزه ها و نقاط ضعف افراد عالی هستند و به آنها اجازه می دهند رویکرد خود را برای رسیدن به اهداف خود تنظیم کنند. آنها به قدری باهوش هستند که اگر به آنها در رسیدن به اهدافشان کمک کند، ممکن است مایل به خم شدن یا شکستن قوانین باشند.

دختر متولد چه ماهی، خواستگار زیاد داره؟

حتما مشتاق شدید تا بدانید متولدین کدام ماه است که چنین توانایی هایی دارد، با ما در این بخش از طالع بینی ویکی گردی همراه شوید تا با حفظ جنبه سرگرمی مطالب، فکت هایی را در این مورد برایتان بگوییم.

آبان

متولدین آبان حیله گرترین علامت زودیاک در طالع بینی هستند که به طبیعت مرموز و مخفیانه خود شهرت دارند. از این رو، اغلب منجر به سوء تفاهم بین مردم می شوند. آنها همچنین در پنهان کردن اهداف و احساسات واقعی خود عالی هستند در نقطه مقابل می‌توانند به راحتی افکار و احساسات افراد را بخوانند. از آنجا که آبان ماهی ها برای رسیدن به اهداف خود تمام تلاش خود را می کنند، اغلب به تاکتیک های فریبکارانه متوسل می شوند.

خرداد

شما ممکن است خرداد ماهی ها را به دلیل دوگانگی شخصیتی آنها بشناسید که اغلب آنها را غیرقابل پیش بینی و حیله گر می کند. آنها به گونه ای حرفه ای ارتباط برقرار می کنند و می توانند به راحتی دیگران را متقاعد کنند تا آنچه را که می خواهند انجام دهند. بسیار باهوش هستند و می توانند در لحظه روی حیله ای که در سر دارند فکر کنند، و این امر باعث می شود دیگران نتوانند آنها را در یک دروغگو یا حیله گر تصور کنند.

ماه تولدت رو بگو تا بهت بگم چند نفر رو کراش دارن!! + عکس

اسفند

ماهی ها به دلیل هوش هیجانی و توانایی خواندن احساسات مردم شناخته می شوند. آنها بسیار شهودی هستند و به راحتی می توانند نشانه های ظریفی را که دیگران ممکن است از دست بدهند، دریافت کنند و همین دلیلی است که بتوانند به سادگی دیگران را فریب داده و گول بزنن.

مهر

مهر ماهی های جذاب و دیپلماتیک در ایجاد احساس اعتماد در افراد بسیار عالی هستند و به راحتی می توانند با کاریزمای خود افراد را جذب کنند. آنها در خواندن ذهن افراد بسیار باهوش هستند و می توانند به سرعت نیازها و خواسته های آنها را برآورده کنند. آنها همچنین در ایجاد تعادل بین دیدگاه‌های مختلف بسیار خوب عمل می‌کنند، که آنها را به مذاکره‌کنندگانی عالی تبدیل می‌کند و هر وقت نیاز را حس کنند، به راحتی دیگران را فریب داده و گول میزنند.

دی

دی ماهی ها با طبیعتی بلندپرواز متولد می شوند و میل به انجام هر کاری برای رسیدن به اهداف خود دارند. آنها بسیار استراتژیک هستند و می توانند برای رسیدن به اهداف خود برنامه ریزی کنند. متولدین دی نیز بسیار صبور هستند و می توانند منتظر لحظه مناسب برای ضربه زدن باشند. آنها در فریب دادن دیگران عالی هستند و اغلب از چاپلوسی یا ارعاب برای رسیدن به آنچه می خواهند استفاده می کنند

آدمای بی ادب تو چه ماه هایی به دنیا اومدن؟

آذر

آذر ماهی ها افراد ماجراجو و مستقلی هستند که مایل به ریسک برای رسیدن به اهداف خود هستند. آنها همچنین متفکران استراتژیک هستند که در موقعیت های پیچیده به نفع خود تغییر مسیر میدهند. مردم اغلب به آنها به عنوان افرادی مصمم و متمرکز نگاه می کنند که مایلند برای رسیدن به اهداف خود ریسک کنند. آنها از تغییر قوانین برای رسیدن به آنچه می خواهند ترسی ندارند و تفکر استراتژیک آنها می تواند آنها را در دستیابی به اهداف خود مؤثر کند برا یهمین به سادگی میتوانند عامل گول خوردن دیگران باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    مهر ومرداد ماه از همه فریبکار تر خودخواه تر بدجنس تر پول پرست تر دورو تر کینه توز تر هستن اشتباه نکنید

    • ناشناس

      درسته. مهر ماهی ها از همه حیله گرتند

    • ناشناس

      چه حرفا بیچاره مهرماهیای ساده بی شیله پیله

  • فروردین

    در مورد مرداد اینجوری قضاوت نکنید مرداد یا عالی هستن زود گول آدمهای نامردان می‌خورند 🤔🥺🤕

  • فروردین

    ناگفته نماند جنابعالی مرد مرداد می‌گم