سوسانو| عکس واقعی سوسانو| علت مرگ سوسانو

سوسانو در کنار همسرش دیدنی شد | تصاویر جالب سوسانو ۴۱ ساله و همسرش

بازیگر نقش سوسانو که اکنون ۴۱ ساله است تصاویری از خود و همسرش منتشر کرد.

سوسانو
ویکی گردی:

خبرملت: هان هه جین از مشهورترین بازیگران کره‌ای است که در ایران او را به خاطر نقش سوسانو در سریال افسانه جومونگ به این اسم می‌شناسند. سوسانو در سریال جومونگ نقش همسر جومونگ را ایفا کرد. سوسانو زنی قدرتمند و مسلط به آموزش های نظامی بود. سوسانو در نهایت به دست تسو کشته می‌شود.

هان هه جین، بازیگر نقش سوسانو که اکنون ۴۱ ساله است تصاویری از خود و همسرش در اینستاگرام منتشر کرد.

هان های جین متولد ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱ در کره جنوبی ، بازیگر است. تحصیلکرده موسسه هنری سئول در رشته سینما می باشد که از ۲۱ سالگی بازیگری را شروع کرد تا اینکه در ۲۵ سالگی با نقش سوسانو جومونگ مشهور شد. در ۳۲ سالگی با کی سونگ یونگ بازیکن و کاپیتان تیم ملی فوتبال کره جنوی ازدواج کرد. ثمره این یک دختر متولد ۱۳ سپاتمبر ۲۰۱۵ می‌باشد.

عکس رمانتیک «سوسانو» و همسرش در یک کافه

عکس رمانتیک «سوسانو» و همسرش در یک کافه

عکس رمانتیک «سوسانو» و همسرش در یک کافه

سوسانو کیست؟

سوسانو یا سوسونو (۶۷ تا ۶ پیش از میلاد، عمر :۶۷ سال)؛ دومین همسر جومونگ، مادر بیریو و اونجو (اولین پادشاه باکجه) بود. همسر اول سوسانو جینداووتائه برادر کوچک امپراتور گوموآ بود، و مورخین معتقدند فرزندان او بیریو و اونجو از او بوده‌اند.

طبق وقایع ثبت‌شده در کتاب سامگوک ساگی، سوسانو دختر یونتابال، فرد ثروتمندی که در جولبون نفوذ زیادی داشت، بود. او و جومونگ قصد داشتند با یکدیگر ازدواج کنند اما به یک سری دلایل این اتفاق نیفتاد و او با اوته ازدواج کرد و صاحب دو پسر شد. پس از سال‌ها و بعد از مرگ اوته او با جومونگ ازدواج کرد و همراه هم، امپراطوری گوگوریو را تأسیس کردند.

چرا سوسانو جومونگ را ترک کرد؟

سال‌ها بعد، و پس از این‌که بانو یه‌سویا (همسر اول جومونگ) و یوری (تنها پسر جومونگ) از بویو به گوگوریو آمدند و نزد جومونگ رفتند، پادشاه جومونگ بانو یه‌سویا را ملکه گوگوریو و پسر خود را ولیعهد گوگوریو کرد. سوسانو نیز پس از کسب اطمینان از عدم تغییر نظر جومونگ در این رابطه، تصمیم به ترک گوگوریو گرفت، و همراه با فرزندان و ده وزیر به جنوب رفت. طولی نکشید که پسرش اونجو امپراطوری باکجه را تشکیل داد.

برای اولین بار سکانس سانسور شده سریال جومونگ ! / عاشقانه زیبای جومونگ و بانو سوسانو + ویدئو | پایگاه خبری تحلیلی فرتاک نیوز

تفسیر اسم و شخصیت سوسانو

اسم سوسانو به‌طور عجیبی با شخصیت وی مطابقت دارد. اسمی که یونتابال برای دخترش انتخاب کرده معانی زیادی دارد. سوسانو به‌طور کلی به معنای نور خورشید است زمانی که آفتاب عمود به زمین در حال تابش است. اما این اسم فقط به این معنی اکتفا نمی‌کند. سوسانو یعنی دختری شاداب و روشنفکر، اهل عمل، اجتماعی بودن. رنگ نمادین این اسم زرد است و زرد یک رنگ حیات بخش است که به‌طور یکسان بر زمین می‌تابد و همه کائنات را به مساوات مورد لطف خود قرار می‌دهد.

بانو سوسانو تماشاگر دیدار تیم ملی کره

هان هه جین بازیگر سرشناس کره ای تماشاگر ویژه بازی تیم کشورش مقابل قطر بود.

هان هه جی" که در ایران به بانو سوسانو مشهور است برای حمایت از تیم ملی کشورش به ورزشگاه رفت و سوژه عکاسان و خبرنگاران شد.

 

کره ای ها امروز موفق شدند با نتیجه سه بر دو از سد قطر عبور کنند.

سوسانو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر