شاهرخ خان | حالت وخیم شاهرخ خان

شاهرخ خان بازیگر معروف بالیوود در بیمارستان بستر شد + دلیل

جدیدترین جزئیات در خصوص بستری شدن شاهرخ خان بازیگر معروف اهل هندوستان را در این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید

شاهرخ خان
ویکی گردی:

شاهرخ خان، یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین بازیگران بالیوود در هند است. او در تاریخ 2 نوامبر 1965 در دهلی نو به دنیا آمد. شاهرخ خان توانسته است با استعداد و تلاش برای فعالیت در صنعت سینمای هند، موقعیت و جایگاه بسیار قوی را به دست آورد و به عنوان یکی از "بادشاهان بالیوود" شناخته می‌شود. شاهرخ خان ابتدا بازی در تئاتر را آغاز کرد و در سال 1988 وارد صنعت سینما شد. نخستین فیلمی که در آن نقش آفرینی کرد، فیلم "Deewana" بود که به سرعت موفقیت‌های بزرگی را برای او به همراه داشت.

ستاره بالیوود در لس‌آنجلس مصدوم شد و پس از مصدومیت در حین فیلمبرداری یک پروژه‌ به بیمارستان منتقل شد.

«شاهرخ خان» ستاره فیلم‌های بالیوود پس از مصدومیت در حین فیلمبرداری پروژه‌ای در لس‌آنجلس به یک بیمارستان منتقل شده است. این بازیگر 57 ساله از ناحیه بینی مصدوم شده و فوراً راهی بیمارستان شده است. در حال حاضر زمان وقوع این حادثه مشخص نیست.

باورتون میشه این خانم جوان مادر شاهرخ استخریه؟

«ای‌تایمز» گزارش داده است: «پزشکان به نمایندگان او اطلاع داده‌اند که جای نگرانی نیست و «شاهرخ خان» به یک جراحی جزئی نیاز دارد تا خونریزی‌اش متوقف شود. پس از جراحی، «شاهرخ خان» با یک بانداژ روی بینی‌اش دیده شده. او حالا به [هندوستان] بازگشته و در خانه خودش است.»

شاهرخ خان امسال پس از چهار سال دوری از سینما با فیلم «پاتان» (Pathaan) بازگشته بود. او در یک جلسه پرسش و پاسخ با هواداران در توییتر گفته بود: «فقط در خانه نشسته بودم و همه فیلم‌ها را به عنوان مخاطب دیدم نه یک فیلمساز.»

«پاتان» پس از 12 روز اکران به فروش 103.6 میلیون دلاری رسید و به اولین فیلم بالیوودی تبدیل شد که بدون بازار چین از 100 میلیون دلار عبور می‌کند. این فیلم با اکران در بیش از 8000 سالن سینما گسترده‌ترین نمایش تاریخ یک عنوان هندی را شکست.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر