گوشی | تنظیمات گوشی | قابلیت گوشی های جدید

با این ترفند جونت رو نجات بده | فقط با فشار یک دگمه گوشی، پیام کمک ارسال کن

فقط چند ثانیه وقت بزار و برای نجات جون خودت اقدام کن. این تنظیمات داخل گوشی جان شما را نجات خواهد داد.

گوشی
ویکی گردی:

بسیاری از قابلیت ها در گوشی های موبایل هست که از آن بی خبریم. در این مطلب سایت ویکی گردی فعالسازی یک مورد بسیار کاربردی در تلفن همراه را به شما آموزش خواهیم داد که در مواقع خطر و زمانی که خدای نکرده دچار حادثه یا اتفاقی شدید که نیاز به کمک دارید، به وسیله آن می توانید درخواست کمک کرده و جان خود را نجات دهید. همه ما گوشی را همیشه به همراه داریم پس بهترین چیزی که می تواند همیشه در کنار ما باشد و با آن کمک بخواهیم گوشی است.

 اشتباه نکنید منظور تماس تلفنی نیست چون در بسیاری از حوادث فرد اصلا امکان برقراری ارتباط را ندارد اما فشار یک دگمه شاید امکان پذیر باشد. شما فقط با فشار دگمه ای می توانید پیام کمک، لوکیشن و ویدیوی پنج ثانیه ای از صحنه حادثه برای پنج نفر ارسال کنید.  پس با ما همراه باشید و ویدیوی زیر را با دقت ببینید.

رایج‌ ترین مشکلات گوشی شیائومی و راه‌ حل‌ آنها + کدهای مخفی

فقط چند لحظه وقت بگذارید و برای نجات جان خود و عزیزانتان این ویدیو را دیده و مطلب را برای عزیزانتان هم بفرستید.

در تنظیمات گوشی sos را سرچ کن و گزینه را فعال کن و طبق ویدیو ۵ نفر از افرادی که همیشه در دسترس هستند را به لیست تماس اضطراری اضافه کن.

موقع حادثه این تنظیمات چطور کمکم می کند؟

با این تنظیمات مواقعی که نیاز به کمک دارید پنج بار دگمه خاموش و روشن را فشار دهید، لوکیشن شما برای آن پنج نفر ارسال خواهد شد و پیامک کمک برای آنها ارسال می گردد. دوربین جلو و عقب گوشی هم روشن شده و پنج ثانیه اول برای آنها با صدا ضبط و ارسال می گردد.

این کلیپ بسیار مهمه و واقعا همه نیاز داریم این تنظیمات را بدانیم و فعال کنیم. حتما برای همه دوستان و عزیزانتان ارسال کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر