جسد | پیدا شدن جسد در تهران

پیدا شدن جسد بدون کفش بین زباله ها در جنوب تهران + جزییات

تحقیقات در پرونده پیدا شدن جسد مردی بدون کفش در میان زباله ها نشان می دهد که او قربانی جنایتی مرموز شده است.

جسد
ویکی گردی:

پیدا شدن جسد در جنوب تهران همه را به وحشت انداخت. ظهر شنبه چهارم شهریور ماه به قاضی محمد جواد شفیعی بازپرس جنایی تهران خبر رسید که جسد مردی در یکی از محله های جنوب تهران پیدا شده است. دقایقی از اعلام این گزارش می گذشت که تیم جنایی در محل حادثه که حوالی پاسگاه نعمت آباد بود حضور یافت و تحقیقات خود را آغاز کرد. جزییات بیشتر در خصوص پیدا شدن این جسد را در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی بخوانید.

مرد جوان حدود 60 تا 65 سال سن داشت که جسدش در میان زباله ها رها شده بود. زیر جسد ملحفه ای وجود داشت که به نظر می رسید جسد را دور آن پیچانده اند. نکته عجیب ماجرا این بود که متوفی لباس بیرون به تن داشت اما کفش پاهایش نبود. از سوی دیگر علت مرگ به درستی مشخص نبود اما با توجه به وجود مدارک و شواهد، فرضیه قتل مرد میانسال قوت یافت.

نخست اینکه کفش پای متوفی نبود، دوم اینکه جسد در میان زباله ها رها شده و زیر آن ملحفه وجود داشت. این نشان می داد که قاتل یا قاتلان، جسد مقتول را لای ملحفه ای پیچانده و به میان زباله ها انتقال داده اند. هم اکنون تیمی از ماموران تحقیقات خود را برای کشف معمای این جنایت آغاز کرده اند.

همچنین جسد مقتول برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر