رونالدو | رونالدو نیمار

رونالدو و نیمار به ایران می آیند | رونالدو در مقابل پرسپولیس

نیمار، بنزما و رونالدو و بنزما به زودی در ایران حاضر می شوند

رونالدو
ویکی گردی:

رونالد نیمار  و بنزما به ایران می آیند. صبح امروز تیم های ایرانی حریفان خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را شناختند. طبق قرعه کشی، رونالدو، نیمار و بنزما برای رویارویی با تیم های ایرانی به کشورمان سفر می کنند. جزییات بیشتر در خصوص آمدن به ایران نیمار و رونالدو را درادامه بخوانید.

بر اساس قرعه کشی کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم پرسپولیس در گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل قطر، استقلال تاجیکستان و النصر عربستان همگروه شد تا در سخت‌ترین گروه قرار بگیرد.

این در حالی است که ابتدا با خروج نام الفیحا، مشخص شد که پرسپولیس شانس تقابل با آسانترین تیم عربستانی را از دست داده و لحظاتی پیش الدحیل از گوی خارج شد تا قهرمان قطر با سرخپوشان همگروه شود.

از سید سوم نیز سخت‌تیرن تیم، قهرمان تاجیکستان، از گوی خارج شد تا پرسپولیس به سوی دیدار با استقلال دوشنبه برود. اما همه منتظر سید چهارم بودند تا تکلیف دیدار با کریستیانو رونالدو مشخص شود.

سید چهارم نیز با خروج نام آلمالیق ازبکستان و العین امارات، کاملا قطعی شد که پرسپولیس باید به مصاف النصر عربستان برود تا سرخپوشان در قرعه مرگ لیگ قهرمانان این فصل قرار بگیرند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر