قیمت تارا | افزایش قیمت تارا

جدیدترین قیمت تارا برای مشتریان ایران خودرو اعلام شد | جزییات فروش سامانه یکپارچه

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت تارا و انواع خودرو تارا به دست خواهید آورد.

قیمت تارا
ویکی گردی:

جدیدترین قیمت تارا اعلام شد. مشتریان ایران خودرو که متقاضی خرید خوردو تارا هستند می توانید جهت اطلاع از جدیدترین قیمت تارا در بازار امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ این گزارش از سایت ویکی گردی را مطالعه کنند. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی برای مشاهده جدیدترین قیمت تارا با ما همراه باشید.

قیمت تارا

از خرید این ضد‌ آفتاب ها خودداری کنید + فیلم

پیش بینی قیمت خودرو در ماه آینده

طبق گفته کارشناسان بازار خودرو، واردات خودرو تاثیر چندانی بر قیمت خودروهای داخلی نخواهد گذاشت. طبق تحلیل آنها قیمت خودروهای وارداتی بالاست و عموم مردم جامعه امکان خرید خودروهای خارجی را نخواهند داشت و به همین دلیل واردات تهدیدی برای خودروسازان داخلی نخواهد بود و بازار تولید خودرو را رقابتی نخواهد کرد.

همچنین واردات تنها می‌تواند قیمت خودروهای ایرانی در بازه کانال ۶۰۰ میلیون تومانی را تا حدودی پایین بیاورد. در هرصورت پیش بینی کارشناسان از صعود قیمت خودرو در آینده حکایت دارد. برخی از کارشناسان بازار خودرو گفته بودند که تنها قیمت دلار است که آینده بازار را رقم می‌زند و تا پایان سال نرخ ارز افزایش پیدا خواهد کرد.

قیمت دلار در حال حاضر در مرز کانال ۴۹ هزار تومانی قرار دارد و دیدار وزیر امور خارجه ایران با عربستان تنها سیگنالی است که باعث شده است فعلا دلار کانال ۴۸ هزارتومانی را از دست ندهد. گفتنی است برخی از کارشناسان ارزش ذاتی قیمت دلار را ۵۰ تا ۵۲ هزار تومانی تخمین زدند و از صعود قیمت دلار تا پایان سال خبر دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر