ضد آفتاب | کدوم ضد آفتاب ها رو نخرم؟

از خرید این ضد‌ آفتاب ها خودداری کنید + فیلم

در این مطلب از سایت ویکی گردی چند برند معروف کرم ضد آفتاب را که از نظر کیفیت مناسب نیستند به شما معرفی می کنیم.

ضد آفتاب
ویکی گردی:

استفاده از کرم های ضد آفتاب در فصل تابستان ضروری است اما اشعه ماورابنفش نور خورشید در زمستان نیز بر پوست شما تاثیر منفی دارد در نتیجه در تمام سال باید از ضد آفتاب استفاده کنید اما اینکه چه برندی و با چه SPF ای مصرف می کنید نیز بسیار مهم است و باید بدانید هر ضدآفتابی ممکن است مناسب شما نباشد.در این مطلب از سایت ویکی گردی چند برند معروف کرم ضد آفتاب را که از نظر کیفیت مناسب نیستند به شما معرفی می کنیم.

در فیلم زیر ضد آفتاب هایی که نباید استفاده کنید را معرفی کرده ایم.

جهت تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید

نکته‌ای مهم برای تمدید کرم ضد آفتاب در طول روز

تحقیقات جدید نشان می‌دهد، در ساخت بسیاری از کرم‌های ضدآفتاب معروف جهان، استانداردهای پیشنهادی از سوی “آکادمی پوست آمریکا” (AAD) رعایت نشده است.

بر اساس استانداردهای سازمان یاد شده، در یک کرم ضدآفتاب مناسب و باکیفیت سه معیار باید در نظر گرفته شود؛ از پوست در مقابل اشعه UVA و UVB‌ محافظت کند، ضد آب و دارای SPF‌ بالای ۳۰ باشد.

این در حالی است که تحقیقی در آمریکا به تازگی نشان داد، مصرف‌کنندگان کرم‌های ضدآفتاب جدا از معیارهای مطرح شده از سوی سازمان AAD هنگام خرید این محصولات صرفاً به جنبه‌های آرایشی آن توجه می‌کنند.

نتایج این مطالعه همچنین نشان می‌دهد، ۴۰ درصد کرم‌های ضد آفتاب معروف دنیا در رعایت معیارهای AAD‌ به شدت کوتاهی کرده و ممکن است آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به مصرف‌کنندگان وارد کنند.

در ادامه فهرستی از چند برند معروف کرم ضد آفتاب غیر استاندارد معرفی شده از سوی محققان دانشگاه شیکاگو مشاهده می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر