شکر | فواید شکر

فواید شگفت انگیز شکر برای زیبایی و سلامت پوست

می دونستی شکر خوراکی چه فواید بی نظیری داره؟ در این مطلب از سایت ویکی گردی با ما همراه باشید

شکر
ویکی گردی:

شکر یک مرطوب کننده طبیعی است، به این معنی که رطوبت را از محیط بیرون می کشد و آن را در پوست قفل می کند. با استفاده از محصولات حاوی شکر یا مشتقات قند، پوست شما مرطوب می ماند و شکر می تواند از پیری جلوگیری کند. شکر منبع طبیعی اسید گلیکولیک است، یک آلفا هیدروکسی اسید (AHA) که در عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ می‌کند، «چسب» را که سلول‌های پوست را به هم متصل می‌کند، تجزیه می‌کند.

این امر بازسازی سلولی را تحریک می کند و سلول های جدید پوست را تشویق می کند و در نتیجه پوست جوان تر به نظر می رسد.

گلیکولیک اسید را می توان برای درمان پوست آسیب دیده و پیری ناشی از آفتاب استفاده کرد.

شکر می تواند پوست را متعادل کند

علاوه بر ایجاد یک لایه بردار عالی، محتویات گلیکولیک و اسید آلفا هیدروکسی قند به حفظ تعادل پوست شما کمک می کند – پوست شما خیلی خشک یا خیلی چرب نمی شود، بنابراین درخشندگی طبیعی شما را به جا می گذارد!

رژیم غذایی شیرین می تواند باعث التهاب در پوست، تسریع روند پیری و حتی تشدید اثرات قابل مشاهده آکنه و روزاسه شود.

با این حال، هجوم اخیر محصولات مراقبت از پوست، که نویدبخش تقویت پوست شما است، حاوی قندهای مختلفی است.

اگر شکر چه به صورت دانه ای فیزیکی و چه به صورت عصاره، ممکن است راز پوست رویاهای شما باشد و دارای فواید زیبایی است.

شکر یک مرطوب کننده پوست

شکر یک مرطوب کننده طبیعی است به این معنی که رطوبت را از محیط اطراف خود به داخل پوست می کشد و به حفظ رطوبت جذب شده توسط پوست کمک می کند.

محصولاتی که حاوی شکر و مشتقات آن هستند در واقع پوست را آبرسانی کرده و به حفظ رطوبت در پوست کمک می کنند و آن را صاف و حجیم می کنند.

امولسیون هایی که از خواص آبرسانی زایلیتول مشتق شده از شکر برای مرطوب کردن و حجیم شدن فوری پوست برای داشتن پوستی صاف تر و جوان تر استفاده می کنند.

سطح رطوبت پوست افزایش می یابد زیرا زایلیتول به جذب رطوبت کمک می کند و به طور فعال در برابر از دست دادن آب در پوست محافظت می کند.

ترکیبات موجود مشتق شده از شکر برای بازگرداندن رطوبت به پوست، آرامش و تسکین پوست برای آبرسانی و یکنواختی کار می کند.

ترکیب مغذی مولکول‌های شکر از تولید طبیعی کلاژن و الاستین پشتیبانی می‌کند و پوست را تقویت می‌کند و ظاهری روشن‌تر و صاف‌تر نشان می‌دهد.

شکر، هم به شکل طبیعی دانه ای و هم به صورت عصاره، لایه بردار زیبایی برای پوست شماست.

ذرات ریز شکر آن را به یک لایه‌بردار موضعی عالی تبدیل می‌کند، و سلول‌های مرده و ناخالصی‌های پوست را پاک می‌کند تا پوستی شاداب‌تر و شفاف‌تر داشته باشد.

اسکراب شکر سیاه عسل میزون برای جوانسازی پوست شما و تبدیل پوست کدر و فاقد براقی عمل می کند.

این اسکراب که با پودر قند سیاه غنی شده است، پوست بی‌جان را بالا می‌برد و منافذ را مسدود می‌کند و در عین حال تولید سبوم اضافی پوست را کاهش می‌دهد.

یک جایگزین کاملا طبیعی، پاک کننده کف لایه بردار سوکی است. پاک کننده فومینگ با بهره گیری از قدرت کریستال های قند طبیعی، تولید کلاژن طبیعی پوست شما را آغاز می کند

و در عین حال سلول های مرده پوست را برای داشتن پوستی صاف و درخشان از بین می برد.

افزایش درخشندگی پوست با مصرف شکر

قندها منبع طبیعی اسید گلیکولیک هستند – ماده ای که به لطف خواص لایه برداری و روشن کنندگی خود لحظه ای واقعی در دنیای مراقبت از پوست داشته است.

به عنوان یک آلفا هیدروکسیل اسید (AHA)، اسید گلیکولیک به پوست نفوذ می کند و پیوندهای بین سلول های پوست را می شکند تا گردش سلولی را تشویق کند و پوست شما را درخشان و یکنواخت تر کند.

بسیاز از محصولات تقویت کننده پوست با شکر کتو مشتق از تمشک غنی شده است تا تیرگی را از بین ببرد و درخشندگی را به پوست بی براق اضافه کند.

شکر کتو با پوست واکنش نشان می دهد و درخشش آفتابی ایجاد می کند که رنگ چهره را بلند می کند و پوست شما را شاداب و سالم می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر