شپشک برنج | جلوگیری از شپشک برنج

شپشک برنج رو با جاروبرقی بگیر!! + فیلم آموزشی

تا حالا واسه اینکه برنجت شپشک نیافته، هزار تا راه رو امتحان کردی؟ این روش تنها راه مطمئن برای خلاصی از شپشک برنج است. ویدیو را ببینید.

شپشک برنج
ویکی گردی:

معضل بزرگ همه ما ایرانی ها تو نگهداری از برنج، شپشک برنج است.از آنجایی که همه ما ایرانی ها، پایه ثابت سفره هامون برنج ایرانیه و همیشه چند کیسه برنج تو خونه همه ما پیدا میشه.  نگهداری درست از برنج برامون خیلی مهمه. طوریکه شپشک برنج داخلش ایجاد نشه و بتونیم تا مدتها برنج رو صحیح و سالم تو خونه نگهداری و از اون استفاده کنیم. روش فوق العاده ساده برای جلوگیری از شپشک برنج رو در یان مطلب ویکی گردی بخونید.

مطمئنا روش های زیادی رو تا به حال امتحان کردید ولی ساده ترین روش که بدون هیچ دردسری تضمین می کنه که برنج هاتون رو تا چند سال  می تونید سالم و بدون حشره نگه دارید، همین روشیه که در ویدیوی زیر خواهید دید.

از بین بردن شپشک برنج با روش های ساده

 در این روش فقط نیاز به یک کیسه پلاستیک و یک جاروبرقی دارید که به سادگی بتوانید از برنج هاتون در برابر شپشک زدن مجافظت کنید . دیگه نیاز به سیر و نمک و هر روش عجیب غریب دیگه ای نخواهید داشت.

ویدیوی جلوگیری از شپشک زدن برنج

بایک کیسه پلاستیک به اندازه خود کیسه برنج و یک جاروبرقی به سادگی میتونید کیسه برنج رو وکیوم کنید تا جای رشد هیچ حشره ای در آن نباشه.

کسانی که این روش رو امتحان کردند حتما برای ما کامنت کنند.

 فکر نمیکنم روشی ساده تر و کاربردی تر از این برای نگهداری از برنج وجود داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۷ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    دقیقا صحیح میباشد من امتحان کردم نتیجه مثبت هست