گل | گل های عجیب | گل های انسان نما

این گل ها رو اصلا تا حالا ندیدی | ۱۵ تا از عجیب ترین گل های دنیا + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی سعی کرده ایم تعدادی از گل های عجیب که با دیدنشان به حیرت میوفتید را معرفی کنیم.

گل
ویکی گردی:

دنیای گل‌ ها پر از تنوع و زیبایی است و برخی از گل‌ها با ظاهر عجیب و غریب خود، ما را شگفت‌زده می‌کنند. این گل‌ ها با الگوها، شکل‌ها و رنگ‌های منحصر به فردشان جذابیت بی‌نظیری دارند. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی با معرفی ۱۰ تا از عجیب ترین گل های جهان با ما همراه باشید.

 ترسناک ترین گل های جهان

گل دندان خونی یک قارچ غیر خوراکی و البته غیر سمی است که در کشورهای اروپایی، آمریکای شمالی و حتی ایران وجود دارد. این گل شبیه دندان هایی است که پر از خون شده اند.

۱۰ تا از عجیب ترین لباس عروس های دنیا + عکس

 

گل های عجیب

 گل میمونی به شکل جمجه: شاید بتوان گفت در میان انواع گل ها، این گل ترسناک ترین و عجیب ترین گل جهان است. ظاهر این گل به شکل جمجمه است و اگر آن را از کناره ها فشار دهیم دهانش باز و بسته می شود.

وقتی هم که گل خشک شود کاملا شبیه به جمجمه اژدها شده و ترسناک تر از قبل می شود! شاید به همین دلیل باشد که در فرهنگ باستان این گل را فرازمینی می دانستند و معتقد بودند اگر این گل در باغچه خانه باشد طلسم و جادو را از فرد دور می کند

حتی عده ای معتقدند که اگر زنی این گل را بخورد، جوانی و زیبایی اش حفظ می شود!

گل های عجیب

 بدبو ترین گل های جهان

در بین انواع گل ها گل جسد یکی از کمیاب ترین  و عجیب ترین گل های جهان است که بسیار بد بو است و البته خبر خوب این است که هر 10 سال یک بار گل می دهد! همان طور که از اسم آن هم پیداست این گل بوی جسد مرده یا حیوان پوسیده می دهد. عده ای هم بوی آن را به ماهی گندیده یا زباله های مانده تشبیه می کنند.

گل قورباغه ای هم یکی دیگر از بد بو هاست! این گل بومی آفریقای جنوبی است و در تابستان و اوایل پاییز گل می دهد. پیشنهاد می کنم به این گل چندان نزدیک نشوید چون  برخلاف ظاهر زیبایی که دارد، با بوی بسیار بدی رو برو خواهید شد!

10 تا از عجیب ترین کیک های عروسی که دیدنشان شوکه تان می کند + عکس

گل های عجیب

 گل های گوشت خوار!

شاید تصورش هم ترسناک باشد. اما گل های عجیب و غریبی وجود دارند که موجودات زنده را می بلعند!

آیا می دانستید گلی وجود دارد که موش می خورد؟ بله حقیقت دارد! در میان انواع گل ها، گلی وجود دارد که موش می خورد. محققان این گل را در فیلیپین کشف کرده اند. این نوع گل مثل یک مار کبرا حشرات و جانوارانی از جمله موش را به سمت خود جذب می کند و در دهان خود به دام می اندازد. بعد از مدتی موش بی نوا با ماده بزاقی که ساخته شده کاملا حل شده و از بین می رود.

گل گوشت خوار دیگری به اسم ونوس مگس خوار هم وجود دارد. وقتی حشرات ریز و یا عنکبوت روی برگ ها یا موهای ریز این گل می نشیند، در کمتر از 20 ثانیه برگ بسته می شود و حشره به دام می افتد.

 کودک در قنداق!

گلی که حتما از تماشای آن حیرت زده خواهید شد کودک در قنداق نام دارد. این گل عجیب و زیبا در کوه های کلمبیا می روید و ظاهر آن به شکل یک کودک درون گهواره است! این گل که یکی از عجیب ترین گل هاست، به موسی در گهواره هم معروف است.

گل های عجیب

 

گل لب؛فوتوشاپ یا واقعیت؟!

اولین فکری که با دیدن این گل به ذهنتان رسید چه بود؟ احتمالا شما هم مثل من در نگاه اول فکر کردید این گل نتیجه شیطنت یک گرافیست حرفه ای است که با فوتوشاپ میانه خوبی دارد! اما حقیقت این است که این گل  عجیب و حیرت انگیز در آمریکای جنوبی و مرکزی می روید و کاملا واقعی و طبیعی است.

البته گل لب در ابتدا سفید است و به تدریج به رنگ قرمر در می آید. این گل که به گل لب شتری یا گل بوسه هم معروف است می تواند یک هدیه مناسب برای روز ولنتاین باشد.

گل های عجیب

 دختر رقصان

این گل بی نهایت زیبا و دل فریب گونه ای از ارکیده محسوب می شود و در آفریقای شرقی رشد می کند و کاملا شبیه به دختر بچه ای است که دامن سفید به تن دارد و در حال حرکت دادن دست های خود است. البته این بانوی رقصان با لباس یک دست زرد رنگ هم وجود دارد.

میمون شدن دختر جوان همه را به وحشت انداخت! + عکس باورنکردنی

گل های عجیب

قلب خونین مریم!

خاستگاه این گل زیبا، شرق آسیا و کشورهای چین و کره است و در رنگ های صورتی مایل به قرمز و سفید وجود دارد. اما چرا قلب خونین؟! همان طور که از نامش پیداست این گل عجیب به شکل یک قلب آویزان است که گویی قطره اشکی از انتهای آن می چکد.

این گل در بین انواع گل ها به دلیل شکل ظاهری منحصر به فردی که دارد به نماد عشق تبدیل شده است و با توجه به رنگ صورتی مایل به قرمزی که دارد به قلبی که در حال خون ریختن است شباهت دارد و به قلب خون چکان معروف شده است.

گل های عجیب

شاید تا اینجای مطلب از دیدن انواع گل های عجیب و غریب کاملا شگفت زده شده باشید، اما قطعا اوج حیرت شما اینجا اتفاق می افتد وقتی بدانید گلی وجود دارد که از ریشه اش جدا شده و راه می رود!

این کاکتوس که بومی مکزیک است، یک گونه بسیار نادر است که به شدت در معرض انقراض قرار دارد. این نوع کاکتوس خودش را روی زمین می اندازد و مثل یک خزنده روی زمین حرکت و رشد می کند. به همین دلیل به شیطان خزنده معروف است.

تولد نوزاد عجیبی که یک چشم اضافه در پیشانی اش دارد + فیلم

گل های عجیب

وقتی که ریشه این گل در خاک ثابت شد، بخش قدیمی از بین می رود و بخش جدید به رشد خود ادامه می دهد و به سیر و سیاحت در بیابان می پردازد و از نقاط جدید سر در می آورد!

ما در اینجا 10 گونه خاص و منحصر به فرد از گیاهان سراسر جهان را بررسی کردیم. صد البته در بین انواع گل ها، گونه های شگفت انگیز دیگری هم وجود دارد که شما را به تحسین آفریدگار وادار می کند!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • اذرگون

    خوب بود

  • علی

    جالب بود تشکر

  • ناشناس

    همش الکی

  • M.M

    بسیار عالی...گل موسی در گهواره خیلی جالب بود...

  • المیرا

    حتی اگه الکی باشه ممنون خیلی لذت بردم از دیدنشون و قدرت خالقشون

  • ناشناس

    خیلی عجیب بود


  • ناشناس

    واقعاً زیبا بودند ،نشانه های خداوند توانا که قادر به آفریدن هر چیز می‌باشد .

  • لیل

    .گل شمدانی من خرابشدان نور دترن اب کای میدم نمیدانم جرا

  • ناشناس

    بسیار عالی بود

  • ناشناس

    خوبه

  • فاطمه

    جالب بود

  • ناشناس

    من گل جمجمه رو دیدم خیلی با حال

  • حسن

    واقعا عجیبه. خیلی شگفت زده شدم ممنون

  • محبوب

    الله اکبر