شخصیت شناسی ماه تولد میلادی | شخصیت شناسی رنگ روز تولد

شخصیت شناسی جالب رنگ ماه تولد | رنگ ماه های تولد میلادی

هر ماه و هر روز تولد رنگ مخصوص به خود را دارند که با توجه به مفهوم این رنگ ها می توانید به شخصیت شناسی خود و دیگران پی ببرید.

Brain-on-Art-Colors-mhms-1-780x470
ویکی گردی:

امروز اینجاییم با شخصیت شناسی جالب رنگ ماه تولد. ولی این شخصیت شناسی فرق میکنه چون با ماه های میلادی هست. در ادامه با ما همراه باشید تا شخصیت شناسی رنگ ماه تولد خود را بخوانید.

مفهوم رنگ در متولدین ماه‌های مختلف

ژانویه

رنگ ماه تولد متولدین ژانویه کاراملی است. این افراد بهتر است در زمانی که می خواهند هدف بزرگی را دنبال کنند از این رنگ استفاده نمایند تا این رنگ به آنان اراده‌ای آهنین و جسارت لازم را برای رسیدن به اهداف و آرزوها بخشد. متولدین ژانویه اغلب افرادی منطقی، با اراده، مرد عمل، واقع گرا هستند.

یه از اشکال هندسی رو انتخاب کن تا شخصیت مخفیت رو بگم + عکس

فوریه

رنگ ماه تولد متولدین فوریه، بنفش است. رنگ بنفش به شما حس آزادی و رهایی می دهد پس زمانی که احساس گرفتاری می کنید، از این رنگ استفاده نمایید.

این رنگ به متولدین این ماه کمک می کند تا به درک درستی از روح بشریت برسند و ارتباط بیشتری با دوستان و خانواده‌های خود برقرار کنند و از آنها کمک بگیرند. این افراد دارای شخصیتی خلاق، رویاپرداز، الهام بخش هستند.

مارس

رنگ ماه تولد متولدین مارس سبز دریایی است و این افراد بسیار همدل و دلسوز، احساساتی هستند. متولدین این ماه بهتر است برای رسیدن به ایده‌های ناب، زمانی که می خواهند از چیزی الهام بگیرند، از این رنگ استفاده کنند. استفاده از این رنگ تخیل شما را بر می انگیزد.

آوریل

رنگ ماه تولد متولدین آوریل، قرمز است. این رنگ موجب افزایش شور و اشتیاق می شود پس از این رنگ برای افزایش انرژی و مقابله با ترس هایتان استفاده کنید تا در هر کاری پیروز شوید.

مه

سبز رنگ زندگی است و رنگ ماه تولد متولدین مه می باشد. متولدین این ماه که اغلب با ثبات، دارای شور و نشاط جوانی، موفق، خوشبخت هستند، با کمک این رنگ می توانند زخم هایشان را التیام بخشند و ثبات شخصیتی خود را افزایش دهند چرا که رنگ سبز باعث افزایش شور و نشاط درونی می شود.

ژوئن

متولدین ماه ژوئن افرادی الهام بخش، پر انرژی و مثبت اندیش هستند که رنگ ماه تولدشان طلایی است. رنگ طلایی سرشار از انرژی و فعالیت می باشد، پس زمانی که می خواهید با دیگران ارتباط بهتری برقرار نمایید از این رنگ استفاده نمایید.

نحوه چیدن تخم مرغ ها رازهای شخصیتتون رو لو میده! + عکس

جولای

متولدین جولای افرادی یاری رسان، حساس و ظریف، پذیرنده هستند که رنگ ماه تولدشان صورتی چرک می باشد. این افراد زمانی که می خواهند احساسات خود یا دیگران را التیام دهند و یا تغییری در زندگی خود ایجاد کنند می توانند از این رنگ استفاده نمایند.

اوت

رنگ ماه تولد متولدین اوت نارنجی است و آنها دارای اعتماد به نفس بالا، قوی و یاری رسان هستند. این رنگ می تواند حس وفادار و بزرگی را به دیگران انتقال دهد و زمانی که شما احتیاج به خوشی و خلاقیت دارید، می توانید از آن استفاده نمایید تا کسالت از زندگیتان بیرون رود.

سپتامبر

رنگ ماه تولد متولدین سپتامبر رنگ آبی است و آنها افرادی متفکر، عاقل، هنرمند هستند که باید در زمانی که در زندگی نیاز به آرامش و نظم دارند، از این رنگ استفاده نمایند. این رنگ الهی با زیبایی، خلوص و عقل مرتبط است.

اکتبر

رنگ ماه تولد متولدین اکتبر، آبی نیلگون است و این افراد دارای شخصیتی آرام، متعادل، تسکین دهنده هستند. زمانی که به آرامش، صلح و تعادل نیاز دارید این رنگ کمک تان می کند، همچنین این رنگ علاوه بر ایجاد آرامش در شما نمایانگر قدرت و اراده نیز می باشد.

نوامبر

رنگ ماه تولد افراد متولد نوامبر، رنگ شرابی است. این رنگ سمبل صبوری و استقامت و القا کننده عشق، قدرت و عمق است و متولدین این ماه بهتر است زمانی از این رنگ استفاده کنند که می خواهند تغییری به زندگی خود دهند و احتیاج به اراده و انگیزه بیشتری دارند یا زمانی که در رابطه عاطفی به مشکل بر می خورند.

بگو چه پیتزایی دوست داری تا اسرارت رو لو بدم

دسامبر

رنگ ماه تولد متولدین دسامبر، سبز آبی است. این افراد بهتر است زمانی که به مسافرت می روند و یا در جستجوی چیزی هستند یا به دنبال ماجراجویی هایی رمزآلود هستند، این رنگ را انتخاب کنند زیرا این رنگ نماد عقل، حقیقت، خوش بینی و مراقبه است.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر