نوشیدنی های لاغرکننده | معرفی نوشیدنی های لاغرکننده | نحوه مصرف نوشیدنی های لاغرکننده

شکم تخت و کمر باریک فقط با این نوشیدنی های لاغر کننده!

در ادامه مطلب نوشیدنی های لاغر کننده رو به شما معرفی میکنیم که میتواند در کاهش وزن شما تاثیر بسزایی داشته باشد!

نوشیدنی لاغرکننده
ویکی گردی:

استفاده از نوشیدنی های لاغرکننده  یکی از بهترین راه های کاهش وزن است که میتواند جایگزین رژیم های سنگین و پرخطر شود! مصرف نوشیدنی های لاغرکننده در رژیم غذایی باعث افزایش حس سیری، کاهش اشتها، افزایش متابولیسم و ... میشود! در ادامه از ویکی گردی این  نوشیدنی های لاغرکننده و نحوه مصرف آن هارو بیشتر میشناسید! 

 

1- چای سبز

چای سبز یک اکسیر سلامتی است که فواید بی‌شماری دارد که یکی از آنها چربی سوزی است. چای سبز سرشار از آنتی اکسیدان هایی به نام کاتچین است و به افزایش متابولیسم کمک می کند و تجزیه بافت چربی را تسهیل می کند. 

با خوردن این نوشیدنی ها هم وزن کم کن  + طرز تهیه

کاتچین ها با کافئین موجود در چای سبز تعامل دارند و اکسیداسیون چربی را افزایش می دهند.

پلی فنول های موجود در چای بیشتر به کاهش وزن بدن کمک می کند.

نحوه مصرف:

  • برای حداکثر قدرت، انواع ارگانیک و برگ شل را انتخاب کنید.
  • روزانه 2-3 فنجان ترجیحا قبل از غذا مصرف کنید.

 

2- آب آلبالو، بهترین نوشیدنی لاغری

به لطف محتوای غنی ملاتونین، آب آلبالو با بهبود کیفیت و کمیت خواب مرتبط است. از آنجایی که کمبود خواب می‌تواند باعث تغییراتی در هورمون‌های گرسنگی و سیری شود و منجر به مصرف بیش از حد کالری شود، بهبود خواب ناشی از آب آلبالو ممکن است به مبارزه با این مشکل کمک کند و در نتیجه باعث کاهش وزن بدن سالم شود.

نحوه مصرف :

  • این نوشیدنی حاوی ۲۵ گرم شکر در هر وعده است، بنابراین باید تا حد امکان کم مصرف شود.

 

3- آب گریپ فروت

نوشیدن یک لیوان آب گریپ فروت ممکن است فوایدی برای کاهش وزن داشته باشد. طی یک تحقیقات بالینی به دو دسته موش رژیم غذایی پرچرب داده شد. محققان به گروه یک همراه با رژیم غذایی آب گریپ فروت بدون پالپ دادند و به گروه دوم همراه با غذا فقط آب دادند. موش‌هایی که آب گریپ فروت نوشیدند در نهایت ۱۸.۴ درصد کمتر از موش‌های گروه آب، وزن اضافه کردند. همین گروه از موش‌ها همچنین سطح گلوکز خون، انسولین و تری گلیسرول کبد پایین‌تری نسبت به گروه دیگر داشتند. با این حال، تحقیقات انسانی بیشتری برای دستیابی به هر گونه نتایج انسانی قطعی مورد نیاز است.

 

4- سرکه سیب، بهترین نوشیدنی لاغرکننده

سرکه سیب یک درمان قدیمی برای نگرانی های مختلف سلامتی از جمله کاهش وزن بوده است

اسید استیک موجود در سرکه سیب به سرکوب تجمع چربی وکنترل سطح قندخون کمک می کند.

سرکه سیب باعث افزایش چربی سوزی و کاهش ذخیره چربی در کبد می شود و به سرکوب اشتها کمک می کند، بنابراین به شما کمک می کند کالری کمتری مصرف کنید.  

نحوه مصرف:

  • یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با یک لیوان آب مخلوط کنید.
  • آن را 30 دقیقه قبل از غذا، یک بار در روز بنوشید.

 

5- آب رازیانه، بهترین نوشیدنی لاغرکننده

آب رازیانه می‌تواند به کاهش سوء هاضمه کمک کند، که در برخی موارد این خاصیت ممکن است به جای کاهش وزن به افزایش وزن کمک کند. خواص ضد باکتریایی موجود در دانه‌های رازیانه به حفظ روده سالم کمک می‌کند و به شما امکان می‌دهد راحت‌تر غذا را پردازش کنید. این خاصیت باعث می‌شود با خوردن مقدار کمتری غذا، انرژی بیشتری دریافت کنید. علیرغم آنچه برخی از متخصصان سلامت می‌گویند، دانشمندان هنوز در حال بررسی هستند که آیا رازیانه یک سرکوب کننده اشتها است یا خیر. صرف نظر از این، اگر طعم شیرین بیان را دوست دارید، چای رازیانه ممکن است یک جرعه خوب، شیرین و کم کالری باشد. به دلیل کالری کم، می‌توان آب رازیانه را به عنوان یکی از نوشیدنی‌های لاغری به حساب آورد.

 

6- چای سیاه

مانند چای سبز، چای سیاه حاوی کافئین (حدود ۴۷ میلی‌گرم) است، محرکی که تصور می‌شود مصرف کالری را افزایش می‌دهد. اما چای سیاه منحصر به فرد است زیرا حاوی مقدار زیادی پلی فنول است. این ترکیبات توانایی کاهش کالری دریافتی، افزایش باکتری‌های سالم در روده و ترویج تجزیه چربی را دارند. بنابراین اضافه کردن چای سیاه به لیست نوشیدنی‌های لاغری خود، کار معقولانه‌ای است.

فوق العاده ترین نوشیدنی ضد عطش

7-  آب لیمو

مرکبات مانند لیمو سرشار از ویتامین سی هستند که نقش مهمی در متابولیسم چربی ایفا می کند. آب لیمو نه تنها طراوت بخش است، بلکه به چربی سوزی نیز کمک می کند.

ویتامین سی متابولیسم را افزایش می دهد و به چربی سوزی موثر کمک می کند

نحوه مصرف:

  • آب نصف لیمو را با آب گرم مخلوط کنید
  • اول صبح آن را بنوشید تا متابولیسم خود را شروع کنید.

 

8- قهوه سیاه

عاشقان قهوه خوشحال می شوند! فنجان قهوه سیاه روزانه شما در واقع می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. سرشار از کافئین، متابولیسم را تسریع می کند و عملکرد فیزیکی را افزایش می دهد.

کافئین سیستم عصبی را تحریک می کند و سیگنال هایی برای تجزیه چربی ها ارسال می کند

همچنین سطح آدرنالین را افزایش می دهد و به تجزیه چربی کمک بیشتری می کند.

نحوه مصرف:

  • یک فنجان قهوه سیاه را 30 دقیقه قبل از تمرین خود برای حداکثر فواید انتخاب کنید
  • برای جلوگیری از بی قراری و اختلال خواب، مصرف آن را به یک فنجان در روز محدود کنید

 

9-  آب نارگیل: معجون گرمسیری

آب نارگیل چیزی بیش از یک نوشیدنی گوارا است. مملو از الکترولیت ها و آنزیم های زیست فعال است که آن را به گزینه ای مناسب برای کاهش وزن تبدیل می کند.

محتوای پتاسیم به تعادل سطح سدیم کمک می کند و احتباس آب را کاهش می دهد

آنزیم هایی مانند کاتالاز و پراکسیداز به متابولیسم و ​​تجزیه چربی کمک می کنند

نحوه مصرف:

  • هر روز یک لیوان آب نارگیل تازه بنوشید
  • برای بهترین نتایج، گزینه‌های ارگانیک و غیر شیرین را انتخاب کنید.

این دتاکس قاتل چربی شکم است | روش تهیه 2 مدل دتاکس

 

10- کرفس و لیمو 

احتمالاً تا به حال راجع به خاصیت کرفس در لاغری و کاهش وزن شنیده‌اید. لیمو نیز مشابه همین خاصیت را در بدن دارد. کرفس و لیمو هر دو کالری و کربوهیدرات کمی دارند، اما فیبر آن‌ها بالا است. برای آن‌که یک معجون لاغری سریع شکم داشته باشید، می‌توانید کرفش، لیمو و خیار را با یکدیگر مخلوط کرده و به‌عنوان یکی از نوشیدنی های چربی سوز قوی، در بین روز ویا صبح میل کنید.

 

11-  لیموناد زنجبیل، بی رحم ترین نوشیدنی لاغرکننده 

یکی از بهترین نوشیدنی های چربی سوز ، لیموناد زنجبیل است. زنجبیل بهترین چربی سوز دنیا است که نه‌تنها سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد؛ بلکه سبب سرعت بخشیدن به هضم غذا می‌گردد. با اضافه کردن لیموترش به زنجبیل، می‌توانید چربی سوز ترین ماده دنیا را بسازید. چنانچه نوشیدنی های چربی سوز همچون زنجبیل را همراه با ورزش کردن مصرف نمایید، می‌تواند بهترین مکمل چربی سوز شکم و پهلو باشد. در طرز تهیه لیموناد زنجبیل، ابتدا زنجبیل کوچک را رنده کرده و در آب داغ دم می‌نماییم؛ پس از آنکه دم کشید و آب آن خنک شد، سه لیمو ترش را در دمنوش خود بچکانید. چنانچه دوست داشتید این نوع از نوشیدنی های چربی سوز را شیرین‌تر کنید، می‌توانید از عسل به مقدار بسیار کم استفاده نمایید.

 

12- اسموتی تمشک

احتمال شنیده‌اید که خوراکی‌های ترش می‌تواند سبب کاهش وزن شوند. تمشک آنتی اکسیدان بالایی دارد و در نتیجه به سلامت بدن کمک می‌کند، متابولیسم را افزایش داده و سبب پاکسازی و سم زدایی از کبد می‌شود. در طرز تهیه اسموتی تمشک می‌توانید ۵ عدد تمشک، ۵ عدد زغال اخته و ۵ تکه خیار را به همراه کمی آب و میزانی یخ در مخلوط کن ریخته و پس از آن‌که خوب مخلوط شدند، آن را نیم ساعت در یخچال قرار داده و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف کنید.

 

13- دانه چیا

دانه چیا خواص بسیاری برای بدن دارد که مهم‌ترین آن خاصیت آنتی اکسیدانی است و همچنین به بدن کمک می‌کند تا چربی‌های اضافی را سریع‌تر از بین ببرد. برای تهیه یکی از نوشیدنی های چربی سوز با دانه چیا، می‌توانید آن را با آبلیمو مخلوط کنید که خاصیت آنتی اکسیدانی آن بیشتر شده و به دلیل وجود ویتامین C، سبب افزایش انرژی بدن گردد. این نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا مصرف می‌شود و تنها کافی است یک قاشق دانه چیا را در یک لیوان آب ریخته و یک نصف لیمو به آن اضافه کنید؛ پس از ۱۰ دقیقه می‌توانید نوشیدنی خود را مصرف نمایید.

خانم های کدبانو شربت تمشک رو اینجوری درست می کنن + نکات طلایی

14- کدو سبز

یکی از سبزیجات موثر در کاهش وزن که کالری بسیار کمی دارد و نه‌تنها خواص آن زیاد است، بلکه به دلیل پایین آوردن قند خون، سبب لاغری نیز می‌شود؛ کدو سبز است. برای اینکه بتوانید بهترین مکمل چربی سوز را بسازید و پس از ورزش میل کنید، می‌توانید از ترکیب کدو سبز با خیار و سیب ترش استفاده نمایید و تمام این مواد را در مخلوط کن ریخته و به‌عنوان یک نوشیدنی چربی سوز صبح ناشتا یا پس از ورزش مصرف کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر