باشگاه سوارکاری | باشگاه سوارکاری تهران

تهران کجا میتونیم بریم اسب سواری؟ + عکس و معرفی

بهترین باشگاه های سوارکاری تهران رو در این مطلب از سایت ویکی گردی بهتون معرفی کردیم تا دیگه موقع انتخاب باشگاه سردرگم نباشین.

اسب سواری
ویکی گردی:

باشگاه های سوارکاری تو تهران میدونی کجا باید بری؟ اگه نمیدونی اشکالی نداره چون قراره تو این بخش از سایت ویکی گردی 5 باشگاه های سوارکاری برتر تهران رو بهتون معرفی کنیم. در دهه‌های اخیر، باشگاه های سوارکاری زیادی در زمینه آموزش این ورزش مهیج فعالیت می‌کنند. باشگاه‌های اسب‌سواری تهران نیز با امکانات متنوع و متفاوت با یکدیگر، در هر گوشه‌ از شهر به چشم‌ می‌خورند و سوارکاری به یکی از محبوب‌ترین تفریحات تهران تبدیل شده است.

مشهورترین باشگاه‌های اسب‌سواری تهران

باشگاه اسب‌سواری میلاد

  •     آدرس: تهران، آزادراه تهران-کرج، خروجی ۲ و ۳ پارک چیتگر

«باشگاه اسب‌سواری میلاد» یا «میلاد صدر» با مساحت ۲۷,۰۰۰ متر مربع، یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های سوارکاری تهران در غرب شهر است. در این باشگاه، خدمات آموزش سوارکاری از مبتدی تا پیشرفته برای بانوان و آقایان توسط مربیان مجرب و حرفه‌ای انجام می‌پذیرد. از امکانات این باشگاه می‌توان چندین مانژ، بوفه، دوش، پارکینگ و... را نام برد.

تهرانگردی با چاشنی هیجان! |  بهترین تفریحات تهران + عکس

باشگاه های سوارکاری تهران

باشگاه‌ اسب‌ سواری رخش صبا

  •     آدرس: تهران، انتهای بزرگراه همت غرب، آزادشهر، بلوار گیاه‌شناسی

«باشگاه‌ اسب‌سواری رخش صبا» با فضای صمیمی و دلنشینی که برای علاقه‌مندان به ورزش سوارکاری فراهم آورده است، یکی از بهترین باشگاه‌های سوارکاری غرب پایتخت به شمار می‌رود. در این باشگاه، سوارکاری به‌صورت مبتدی و پیشرفته آموزش داده می‌شود و علاقه‌مندان به این ورزش می‌توانند به‌طور تفریحی و حرفه‌ای از امکانات مجموعه استفاده کنند.

تجربه یک سقوط لذت بخش در مراکز بانجی جامپینگ تهران + عکس

باشگاه های سوارکاری تهران

باشگاه‌ اسب‌ سواری آزمون

  •     آدرس: تهران، استادیوم آزادی، پایین‌تر از درب شرقی استادیوم

«باشگاه اسب‌سواری آزمون» در ضلع شرقی استادیوم آزادی، یکی از مشهوررین باشگاه‌های سوارکاری تهران با مدیریت خانم ملیکا غروی است که در آن آموزش سوارکاری مبتدی و حرفه‌ای بدون هیچ محدودیت سنی انجام می‌شود. در این مجموعه، باشگاه اسب‌های پونی و مینیاتوری نیز وجود دارد و کودکان از سن پنج سالگی می‌توانند آموزش سوارکاری را زیر نظر مربیان مورد تایید فدراسیون سوارکاری آغاز کنند. باشگاه سوارکاری آزمون دارای استانداردهای بین‌المللی و قابل استفاده برای مسابقات رسمی است.

معرفی 3 تا از معروف‌ ترین تله کابین های ایران + عکس و آدرس

مساحت باشگاه سوارکاری آزمون حدود ۴۰,۰۰۰ متر مربع، ظرفیت تماشاچیان ۸۰۰ نفر و ظرفیت پارکینگ آن ۳۰۰ خودرو است. از امکانات این باشگاه باید به مانژ سرپوشیده، مانژ روباز، مانژ مسابقات، مانژ بیضی، پانسیون اسب، فروشگاه لوازم سوارکاری، داروخانه، رستوران و... اشاره کرد. خریدوفروش اسب نیز از دیگر فعالیت‌های این باشگاه است.

باشگاه های سوارکاری تهران

باشگاه اسب‌ سواری چیتگر

  •     آدرس: تهران، آزادراه تهران-کرج، خیابان دستواره (مشاهده روی نقشه)

«باشگاه اسب‌سواری چیتگر» از باشگاه‌های سوارکاری غرب تهران دارای ۲۰۰ متر مربع مانژ تفریحی و آموزشی است که آقایان و بانوان علاقه‌مند می‌توانند از آن استفاده کنند. در این باشگاه، تجهیزات لازم برای سوارکاری، بوفه و پارکینگ و وجود دارد.

معروف ترین پارک های آبی+ عکس و آدرس

باشگاه های سوارکاری تهران

باشگاه‌ اسب‌ سواری دنیای فلز

  •     آدرس: تهران، کیلومتر ۱۹ جاده مخصوص کرج، نبش کارخانجات مرتب

«باشگاه اسب‌سواری دنیای فلز» یکی از بهترین باشگاه‌های خصوصی سوارکاری در تهران است که انواع اسب و رشته‌های مختلف اسب‌سواری برای علاقه‌مندان به رشته ورزشی سوارکاری در این باشگاه وجود دارد. از امکانات این باشگاه می‌توان به مانژهای استاندارد سوارکاری، اصطبل و پارکینگ اشاره کرد. هزینه آموزش در باشگاه اسب‌سواری دنیای فلز با توجه به نوع اسب، رشته سوارکاری، مربی، امتیازات و تخفیف‌های باشگاه تعیین می‌شود.

باشگاه های سوارکاری تهران

منبع: کجارو
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر