معرفی هتل های تالش | امکانات هتل های تالش | شماره تماس هتل های تالش

بهترین هتل های تالش کدومن؟ + تلفن و آدرس

تالش یکی از شهرهای بزرگ استان گیلان به شمار می رود که دارای جاذبه های گردشگری و طبیعی فوق العاده زیبایی است س با ما همراه باشید تا بهترین هتل های تالش را برایتان معرفی کنیم.

هتل های تالش
ویکی گردی:

بهترین هتل های تالش بزرگترین شهر گیلان را بشناسیی تا با خیال راخت به این شهر سفر کنید. تالش دومین شهر بزرگ استان گیلان بعد از رشت به حساب می آید. این شهر دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی مانند پارک جنگلی گیسوم، ییلاق های سر سبز، باغ و دریا است. تالش به دلیل داشتن آب و هوای عالی خود توانسته مقصد مناسبی برای گردشگران در تمام ایام سال باشد، اما بهترین زمان سفر به تالش بهار و تابستان است. در زیر برخی از هتل های تالش را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید تا با این هتل های تالش آشنا شوید.

هتل قصر نگین در تالش

هتل قصر نگین یکی از هتل های دو ستاره تالش است که زمان تاسیس آن به سال 1372 می رسد. این هتل 17 اتاق در دو طبقه دارد. در این هتل آسانسور وجود ندارد اما از امکانات بسیاری مانند رستوران، پارکینگ رایگان، فکس، کپی، نمازخانه، تاکسی سرویس، اینترنت در لابی، چایخانه سنتی، حمام، وسایل گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون و… برخوردار است. در این هتل پذیرش مهمانان به صورت 24 ساعته انجام می شود.

4 تا از بهترین هتل های لاهیجان | برای اقامت کدوم بهتره؟ + عکس

  • آدرس هتل: گیلان، تالش، بلوار پاییزان
  • شماره تماس: 01343226381

لیوادر

هتل هدهد در تالش

هتل هدهد یکی از هتل های 3 ستاره در تالش با یازده اتاق است. این هتل سه ستاره در سال 1394 ساخته شد. هتل هدهد حدودا شامل 28 تخت است و از امکانات رفاهی مناسبی برخوردار است. استفاده از پارکینگ روباز به صورت اختصاصی برای مسافران این هتل امکان پذیر خواهد بود. در طبقه همکف رستورانی با میزان ظرفیت21 نفر وجود دارد. نمازخانه، فضای سبز و کافی شاپ هم از دیگر امکانات این هتل به شمار می روند.

بهترین هتل‌ های ماسال کدامند؟ + عکس و اطلاعات

اما علاوه بر این امکانات رفاهی مانند صندوق امانات، اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی هتل، اتاق چمدان، فکس، تلویزیون، روم سرویس و… هم در این هتل برای مهمانان فراهم شده است. هتل هدهد از جمله بهترین هتل های تالش به شمار می رود که به صورت 24 ساعته پذیرای مهمانان جدید است.

  • آدرس هتل: گیلان، تالش، اسالم، خلیف آباد، میدان امام
  • شماره تماس: 01344261766

هدهد

هتل لیوادر در تالش

یکی از بهترین هتل های تالش هتل لیوادر است که در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل سه ستاره تالش از پنج طبقه با 27 اتاق برخوردار است. در سال 1395 به منظور ارائه بهترین امکانات اقامتی در اختیار مهمانان این هتل را بازسازی کردند. از این هتل به راحتی می توان به اماکنی مانند پارک جنگلی گیسوم، جاده اسالم به خلخال و سورتمه تالش دسترسی داشت.

4 تا از هتل های اقتصادی رامسر + عکس و اطلاعات

مسافرانی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب می کنند، می توانند از امکاناتی نظیر پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات، اینترنت، فضای سبز، فکس و فتوکپی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام، وسایل بهداشتی، تلویزیون، سیستم تهویه هوا مطبوع، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب و… بهره مند شوند.

  • آدرس هتل: گیلان، تالش، بلوار امام رضا (ع)، کوچه رزاقی 3
  • شماره تماس: 01344227111

لیوادر تالش

منبع: پته
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر