معرفی هتل های لاهیجان | عکس هتل های لاهیجان

4 تا از بهترین هتل های لاهیجان | برای اقامت کدوم بهتره؟ + عکس

رفتی لاهیجان حتما تو یکی از این هتل های لاهیجان که بهت معرفی می کنم جا بگیر که حرف ندارن.

هتل های پنج ستاره لاهیجان
ویکی گردی:

هتل های لاهیجان رو نمیشناسی غصه نخور با ویکی گردی همراه باش. پس از گشت و گذار در میان جاهای دیدنی لاهیجان و صرف غذای محلی گیلکی وقت استراحت در هتل های لاهیجان است. اگر شما هم جزو کسانی هستید، که اقامت در هتل لوکس برایتان اهمیت دارد، در شهر لاهیجان دستتان برای انتخاب چندان باز نیست. در این شهر فقط یک هتل ۵ ستاره وجود دارد، که در ادامه آن را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید تا با بهترین هتل های لاهیجان آشنا شوید.

هتل رسپینا لاهیجان | تنها هتل پنج ستاره لاهیجان

 این هتل به عنوان تنها هتل ۵ ستاره لاهیجان، از سال ۱۳۹۷ افتتاح شده و از همان زمان اقامتگاهی لوکس برای مسافران بوده است. هتل رسپینا را می‌توان سر لیست بهترین هتل های لاهیجان دانست. آنچه این هتل را خاص کرده منظره زیبای آن رو به جنگل و کوه و آب و هوای عالی آن است. در این هتل ۵ طبقه، ۲۰ واحد اقامتی برای رزرو وجود دارد. هتل رسپینا واقع در کیلومتر سه جاده لنگرود در شهر لاهیجان است. اگر با هواپیما به گیلان سفر می کنید، باید بدانید که هتل رسپینا ۵۶ کیلومتر با فرودگاه رشت و ۶۰ کیلومتر با فرودگاه رامسر فاصله دارد.

بهترین هتل‌ های ماسال کدامند؟ + عکس و اطلاعات

آدرس: لاهیجان، میدان بسیج

هتل رسپینا لاهیجان

هتل شهرزاد لاهیجان | با چشم اندازی زیبا

هتل چهار ستاره دیگری که می‌توانید در سفر به لاهیجان رزرو کنید، شهرزاد است. این هتل ۵ طبقه با ۴۸ واحد اقامتی از سال ۱۳۹۷ شروع به کار کرده است. در این هتل امکانات مختلفی مانند رستوران، پارکینگ، کافی شاپ، خدمات CIP و… برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته است. مهمترین مزیت هتل شهرزاد منظره زیبای آن محسوب می‌شود. شما می‌توانید طلوع و غروب خورشید را با چشم انداز جنگل و شالیزار مشاهده کنید. علاوه بر این با اقامت در این هتل دسترسی مناسبی به تالاب سوستان، پل خشتی، شیطان کوه، بام سبز و… خواهید داشت.

۵ هتل لوکس ایران که باید حتما تجربه کنید

آدرس: لاهیجان، کیلومتر ۲ جاده لنگرود به لاهیجان، بعد از هتل فجر

هتل شهرزاد لاهیجان

هتل دهدار لاهیجان | نزدیک به کوه و دریا

هتل چهار ستاره دیگری که در سفر به لاهیجان می‌توانید رزرو کنید، هتل دهدار است. این هتل در سال ۱۳۹۴ تاسیس و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. مهمترین مزیت این هتل قرارگیری آن در منطقه‌ای خوش آب و هوا نزدیک به کوه و دریا است. هتل دهدار بین شهرهای آستانه اشرفیه و سیاهکل قرار دارد.

آدرس: لاهیجان، کیلومتر ۱ جاده آستانه به لاهیجان، جنب ایران خودرو

هتل دهدار لاهیجان

هتل ابریشمی لاهیجان | با دسترسی عالی

هتل ابریشمی در سال ۱۳۹۶ تاسیس شده است. این هتل دارای ۲۹ واحد اقامتی که در ۶ طبقه تعبیه شده و مسافران با رزرو اتاق مورد نظر خود می‌توانند اقامت راحتی را تجربه کنند. با رزرو این هتل مسافران دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی لاهیجان مانند شیطان کوه، برج نادری، تالاب بین المللی امیر کلایه، تله کابین احرار، بام سبز لاهیجان، بازار لاهیجان، موزه چای و… خواهند داشت.

بهترین و ارزانترین هتل آپارتمان های مشهد کدام اند؟ + عکس

آدرس: لاهیجان، میدان بسیج

هتل ابریشمی لاهیجان

منبع: فلای تودی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر