معرفی هتل تهران رویال | امکانات هتل تهران رویال | آدرس هتل تهران رویال

هتل تهران رویال، بهترین هتل 4 ستاره در قلب پایتخت + ویدیو

هتل تهران رویال نوسازترین هتلی هست که تو شهر تهران با 4 ستاره افتتاح شده است. که در این بخش از سایت ویکی گردی به معرفی این هتل می پردازیم.

هتل تهران رویال
ویکی گردی:

هتل تهران رویال در قلب پایتخت، بلوار کشاورز واقع شده است. هتل تهران رویال، هتل نوساز با اخرین امکانات روز در مرداد ماه 1402 در بلوار کشاورز افتتاح گردیده است هتل دارای 21 طبقه میباشد و 72 اتاق با قابلیت ها و چیدامان متفاوت با طراحی مدرن برای پذیرایی و اقامت مهمانان در نظر گرفته شده است . هتل تهران رویال دارای رستوران و کافی شاپ و مجموعه ی ورزشی و استخر میباشد.

 علاوه‌ بر چشم‌انداز سرسبز و زیبای آن، دسترسی آسان به مراکز خرید، درمانی، پارک‌ها، مترو و فرودگاه مهرآباد و ترمینال‌های جنوب، غرب، شرق از ویژگی‌ های منحصربه‌فرد هتل می‌باشد و در 21 طبقه و با امکاناتی نظیر بخش اقامتی، رستوران، کافی شاپ، تالارهای مجلل جهت برگزاری مراسم‌های مختلف، پارکینگ و مجموعه‌ی آبی بنا شده است.

هتل آپارتمان وزرا؛ شماره 1 تهران!! | اطلاعات هتل وزرا + عکس و ویدیو

علاوه بر موقعیت جغرافیایی ویژه و معماری مدرن هتل، به‌کارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های صنعت ساختمان و استفاده از مرغوب‌ترین برندهای داخلی و خارجی و سیستم گرمایشی و سرمایشی هم‌زمان تفاوتی آشکار و بالاتر از استانداردهای ساخت و ساز هتلی می‌باشد و توانسته‌ایم مجموعه‌ای درخور کشور و گردشگران داخلی و خارجی را مهیا و میزبانی ‌نماییم.

منبع: تهران رویال هتل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر