معرفی رستوران های شبانه روزی تهران

تهران نصف شب گرسنه شدی برو این رستوران ها | 4 تا از رستوران های شبانه روزی تهران

در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی قصد داریم تا به معرفی رستوران های شبانه روزی در دل شهر تهران برای شب‌ زنده‌ داری در پایتخت بپردازیم.

رستوران های شبانه روزی تهران
ویکی گردی:

رستوران های شبانه روزی تهران مخصوص افرادی است که به تفریحات شبانه علاقه داشته، می‌خواهند تا در ساعات خلوت‌ تر شهر به تفریح بروند یا این که در طول روز فرصت کافی برای رفتن به رستوران را ندارند. اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که ترجیح می‌دهند تا در شب به رستوران بروند، حتماً باید با رستوران های شبانه روزی تهران آشنایی داشته باشید و بدانید که این رستوران‌ ها بیشتر در کدام مناطق تهران هستند. در ادامه با ما همراه باشید تا رستوران های شبانه روزی تهران را برایتان معرفی کنیم.

رستوران شبانه روزی بیزیم لانژ

یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های شبانه‌روزی تهران، رستوران بیزیم لانژ در سعادت آباد است. اگر به فضای باز در رستوران‌ها، سالن‌های باصفا، کلبه‌های چوبی و فضای سبز زیبا هنگام میل‌کردن غذای خود علاقه داشته باشید، رستوران شبانه‌روزی بیزیم لانژ می‌تواند رضایت شما را به صورت کامل جلب کند. در این رستوران لوکس شما می‌توانید انواع غذاهای ترکی، عربی، غربی و البته که ایرانی را با بهترین کیفیت سفارش بدهید. سرویس‌دهی این رستوران در تمام طول شبانه روز به صورت حضوری، بیرون بر و آنلاین امکان پذیر است.

  • آدرس: تهران، سعادت آباد، شمال به جنوب بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه یادگار امام، روبه روی هتل پارسیان اوین
  • ساعات کاری: از ۰۷:۰۰ صبح تا ۰۴:۰۰ بامداد (امکان استفاده از فضای رستوران تا ۱۲ بامداد)

رستوران آژمان، یکی از بهترین کافه رستوران های شبانه روزی تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های شبانه روزی تهران در خیابان سپهبد قرنی قرار داشته و به نام رستوران آژمان شناخته می‌شود. تقریباً در تمامی طول روز می‌توانید از خدمات این رستوران استفاده کنید. طراحی داخلی این رستوران بسیار زیبا بوده و به تمامی مشتریان خود احساس آرامش را منتقل می‌کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را به همراه پیش‌غذا و انواع دسرها و نوشیدنی‌های خوشمزه و با کیفیت تهیه کنید.

  • آدرس: تهران، منطقه ۶، خیابان سپهبد قرنی، تقاطع کریم‌ خان، جنب هتل بلور، پلاک ۱۹۹، طبقه اول
  • ساعات کاری: ۱۱:۰۰ صبح تا ۱۲:۰۰ بامداد

فودکورت ۲۴، یکی از فودکورت های شبانه روزی تهران

فودکورت شبانه روزی ۲۴ در میدان آرژانتین نیز یکی از بهترین فودکورت‌های شبانه روزی تهران برای افرادی است که به شب نشینی و تفریحات شبانه علاقه دارند. رستوران‌های معروف و با کیفیتی مانند پرپروک، مینی میل و برگرلند که در بین پایتخت نشینان محبوبیت زیادی دارند همگی در این فودکورت آماده خدمات رسانی به مراجعه کنندگان هستند. در این رستوران‌ها می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فست‌فودهای با کیفیت را به همراه پیش غذا، دسر، سالاد و نوشیدنی تهیه کنید. همچنین گفتنی است که در این فود کورت تفریحاتی هم برای بزرگسالان و کودکان فراهم شده است.

  • آدرس: تهران، میدان آرژانتین، بلوار بیهقی ، فروشگاه شهروند بال غربی، طبقه اول، فود کورت ۲۴
  • ساعات کاری: همه روزه و ۲۴ ساعته

کافه شبانه روزی یانکی در تهران

اگر به دنبال یک کافه شبانه روزی در تهران هستید، یکی از بهترین پیشنهادهایی که می‌توانیم به شما ارائه بدهیم، کافه شبانه‌روزی یانکی است. این کافه که در خیابان سپهبد قرنی قرار گرفته است، یک محیط دنج و کاملاً امن و آرام برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی فراهم کرده است. در این کافه‌رستوران می‌توانید انواع نوشیدنی‌های مختلف، غذاهای فست‌فودی و دسرهای خوشمزه را باکیفیت بسیار بالا تهیه کنید. امکان سفارش غذا به‌صورت بیرون بر و آنلاین هم وجود دارد.

  • آدرس: تهران، منطقه۶، خیابان سپهبد قرنی، تقاطع کریم‌خان، هتل بلوط، طبقه اول
  • ساعات کاری: ۲۴ ساعته

 

 

منبع: الی گشت
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر