معجون | معجون مخصوص تقویت قلب

با این معجون رگای قلبت رو سه سوته باز کن + فیلم طرز تهیه

اگر دچار گرفتگی قلب هستید این معجون را درست کنید و با 40 روزمصرف آن رگ های قلبتان را بدون نیاز به عمل و جراحی باز کنید.

گرفتگی قلب
ویکی گردی:

میزان حملات قلبی در بین جوانان ایرانی به علت چاقی بیش از حد، سیگار و... رو به افزایش است و برای هر فردی ممکنه به وجود بیاد که ما برای درمان آن، این معجون  رو به شما معرفی می کنیم. کسانی که طبق تشخیص پزشک به عمل جراحی قلب نیاز دارند بهتر است قبل از اقدام به عمل یک بار این معجون را امتحان کنند شاید پس از آن نیازی به عمل نباشد. در اینجا طرز تهیه این معجون رو بهتون میگم.

روش تهیه معجون سلامتی برای بازکردن گرفتگی قلب:

معجون سیر و لیمو

۲۱ دانه سیر و ۷ عدد لیمو سنگی (لیمو ترش بزرگ ) را با مخلوط کن میکس کرده و یک لیتر آب ( ۴ لیوان ) به آن اضافه کنید سپس روی شعله ملایم تا ۴۸ درجه برسانید ، سپس اجازه دهید ترکیب سرد شود . آنرا در یخچال نگهداری کنید و هر شب بعد از شام یک استکان به مدت ۲۰ شب میل نمایید.

با این گیاه به قلبت زندگی دوباره ببخش !

بعد از شب بیستم یک هفته وقفه بیندازید و پس از گذشت یک هفته همین پروسه را به مدت 20 شب دیگرتکرار کنید. اگر خواستید این درمان را دو باره انجام بدهید باید پس از یک سال اقدام نمایید.

تمام گرفتگی رگ ها در سراسر بدن بخصوص قلب باز می شود و چربی ها ی درون رگ ها می سوزد.

این درمان برای همه افراد حتی کسانی که مشکل حاد ندارند نیز توصیه می شود.

کسانی که طبق تشخیص پزشک به عمل جراحی نیاز دارند بهتر است قبل از اقدام به عمل یک بار این شیوه را امتحان کنند شاید پس از آن نیازی به عمل نباشد.

نسخه کامل تر :

پنج عدد لیمو سنگی متوسط با پوست و بدون هسته، سی حبه سیر را در میکسر خوب میکس کنید و به صورت معجون شوند.

 خواص شگفت انگیز آب هویج و زنجبیل در سلامت قلب + طرز تهیه

سپس  چهار لیوان آب یک لیوان دم کرده نعنا را  اضافه کنید و حدود بیست دقیقه ملایم بجوشد، و سپس خاموش کنید و صاف کنید، سپس چهار قاشق غذاخوری عسل در آن حل کنید و هم بزنید، بعد از آن یک قاشق چایخوری زعفران را در نصف استکان آب جوش جوهر گیری کنید و صاف کنید و جوهرش را به محلول اضاف کنید، این محلول را در یخچال نگهداری کنید و نور نخورد، بعد از هر وعده غذایی یک قاشق غذاخوری،میل کنید.

نکته:

بستگی به صلاح دید طبیب سنتی تعداد دفعات خوردن آن تعیین می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر