جنیفر لوپز | تولد جنیفر لوپز | عکس های جنیفر لوپز

جنجالی ترین عکس های جنیفر لوپز در تولد ۵۴ سالگی اش!!

در این مطلب از سایت ویکی گردی می توانید عکس های تولد لاکچری جنیفر لوپز رو مشاهده کنید

ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک
ویکی گردی:

جنیفر لوپز فرزند لین لوپز در در ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ برانکس، نیویورک متولد شده است. جنیفر لوپز یک هنرپیشه، تاجر، رقصنده، و هنرمند آمریکایی و لاتین است. او بیشتر به عنوان J.Lo شناخته می شود و به خاطر حرفه موسیقی اش که توانسته است در صدر آهنگ های جدول و فروش 70 میلیون آلبوم در سراسر جهان قرار گیرد. در ادامه این مطلب از سایت ویکی گردی عکس های تولد ۵۴ سالگی جنیفر لوپز رو مشاهده کنید.

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز

جنیفر لوپز کار خود را به عنوان یک دختر مگس برای نمایش کمدی تلویزیونی در رنگ زنده و به عنوان یک رقصنده پشتیبان برای جنت جکسون آغاز کرد. نقش موفقیت آمیز او به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم زندگینامه ای سلنا برای او جایزه ALMA و نامزدی گلدن گلوب را به همراه داشت. جنیفر پس از کسب شهرت جهانی و حضور در چندین فیلم، کار ضبط خود را آغاز کرد که هفت آلبوم موفق تولید کرده است!

چهره بدون آرایش همسر شاهرخ استخری سوژه شد + عکس

تک‌آهنگ‌هایی از جمله «If You Had My Love»، «I’m Real» و «Love Don’t Cost A Thing» تنها تعدادی از آهنگ‌های شماره یک او هستند. در سال 2010، جنیفر داور برنامه تلویزیونی امریکن آیدل شد. با این قرار گرفتن در سراسر جهان، او خود را به عنوان یک نماد سبک و مد تغییر داد و در سال 2011 عنوان زیباترین زن جهان را به دست آورد. او پس از آن دو آلبوم منتشر کرد، عشق؟ و A.K.A و در سال 2016 فیلمبرداری سریال Shades of Blue را آغاز کرد. جنیفر همچنین دارای خط مد، عطرهای مختلف و تاییدیه های افراد مشهور است.

جنیفر بیشتر به‌ خاطر آهنگ‌های پرفروش‌ اش از جمله «سلنا»، «برنامه‌ریز عروسی» و «خدمت‌کار در منهتن» و همچنین تک‌آهنگ‌های پرفروش‌اش شناخته می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • بهرام

    مگه ایرانیه که کل عکسو سانسور میکنی