فوتبالیست ها | کارتون نوستالژی فوتبالیست ها

شخصیت های کارتون فوتبالیست ها در دنیای واقعی + عکس

در این مطلب از سایت ویکی گردی نگاهی می کنیم به شخصیت های مجموعه به یاد ماندنی کارتون فوتبالیست ها در دنیای واقعی. با ما همراه باشید

فوتبالیست ها
ویکی گردی:

فوتبالیست‌ ها عنوان یک مجموعه مانگا ژاپنی در ژانر درام، انیمیشن، کمدی که به طراحی نوریاکی ناگایی است از سال ۱۹۸۵ تا ۱۹۸۹ توسط شوگاکوکان در مجله کروکرو کامیک در ژاپن منتشر می‌شد. بر اساس این مانگا، یک مجموعه تلویزیونی انیمه ۲۶ قسمتی نیز توسط استودیو پیرو به سال‌های ۱۹۸۶-۱۹۸۷ تولید شد. مجموعه فوتبالیست‌ ها در ژاپن نتوانست بینندگان زیادی را جلب کند. حالا بیاین تصاویر فوتبالیست ها تو دنیای واقعی رو با هم ببینیم.

 

خلاصه داستان فوتبالیست ها

سوباسا اوزارا پسر یازده ساله ای که در کودکی بخاطر توپ از تصادف با یک کامیون جان سالم بدر میبرد و از آن روز به بعد همیشه با توپ است سوباسا در اول با ایشیزاکی ملاقات میکند و سپس در تیم نانکاتسو به قهرمان فوتبال نوجوانان ژاپن تبدیل میشود.

پیش بینی زلزله 7.5 ریشتری در تهران از نگاه هوش مصنوعی + عکس

رقیب اصلی سوباسا ، کاکرو یوگا بود و پس از آن رقبای بسیار سرسخت دیگری همچون هیکارو ماتسویاما و جان میزوگی نیز به فهرست رقبای سرسخت سوباسااضافه میشوند تیم میوا به کاپیتانی کاکرو و تیم فورانو به رهبری هیکارو ماتسویاما و تیم موساشی به رهبری جان میزوگی به رقبای بسیار سرسخت سوباسا در فصل اول تبدیل میشوند.شخصیت های واقعی کارتون نوستالژی فوتبالیست ها!

در فصل دوم نیز تیم توحو به رهبری کاکرو یوگا و تیم فورانو به رهبری هیکارو ماتسویاما و تیم موساشی به رهبری جان میزوگی که بعد از دو سال میتواند فوتبال بازی کند و تیم های دیگر از جمله تیم هیرادو و هاوانا و شوتستو به رقبای بسیار بسیار سرسخت سوباسا در فصل دوم تمام میشود شخصیت های اصلی فیلم سوباسا اوزارا و کاکرو یوگا و تارو میساکی و واکیبایاشی و ایشیزاکی و ماتسویاما و میزوگی هستند شخصیت های واقعی کارتون نوستالژی فوتبالیست ها!

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۲ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ملیس

    عالی بود خیلی شبیه بودن

  • ناشناس

    اوه پس چرا سوباسا رو نداشت

  • روزگار

    از بچگی از سوباسا خیلی بدم میومد عنشو در آورده بودن شخصیت سوباسا هندی بود احتمالا کاکرو رو بیشتر دوست داشتم

  • محمد

    پس سوباسا