اینمه | معرفی انیمه کوتاه

معرفی ۱۰ انیمه جذاب و پرطرفدار + عکس و توضیحات

اگه انیمه باز هستی، این انیمه های کوتاه سریالی رو میتونی در یک روز تماشا کنی. از دستشون نده!

انیمه های کوتاه
ویکی گردی:

از جذاب ترین دسته بندی ها در محتوا، انیمه ها هستند که گاهی یک اثر بلند و افسانه ای خواهند بود و گاهی به انیمه های کوتاه تبدیل می شوند. سلیقه هر کسی در این زمینه متفاوت است و ممکن است نتواند هر هفته منتظر یک قسمت از سریال باشد و ترجیح می دهد انیمه های کوتاه را دنبال کند. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین انیمه های کوتاه بپردازیم.

بهترین انیمه های کوتاه که می توانید در یک روز ببینید.

هنر انیمه مرزها را گسترش داده، داستان‌ها و استایل‌های جدیدی ارائه کرده و هر اثر جدیدی که عرضه می‌شود را به یک اثر هیجان انگیز و پدیده‌ای که نظرات دیگران را جلب می‌کند، تبدیل کرده است. هرچند، شما مجبور نیستید که نیمی از زندگی خود را پای دنیای انیمه بگذرانید که در آن به طور کامل غرق شوید. آثاری با مقدار کم و محدودی از قسمت‌ها، مقدار زیادی هیجان و سرگرمی تحویل شما می‌دهند و برای آشنایی با دوست داشتنی‌ترین شخصیت‌هایی که فراموش نشدنی‌اند و داستان‌هایی که به طرز استادانه‌ای نوشته شده‌اند، آثار مناسبی محسوب می‌شوند.

ساخت انیمه سریال خانه به دوش با حضور علی صادقی + فیلم

انیمه The Tatami Time Machine Blues

انیمه The Tatami Time Machine Blues

ژانر : کمدی، معمایی، عاشقانه

تعداد قسمت‌ها: شش قسمت

نمره: IMDB ۷.۶

دنباله‌ای بر The Tatami Galaxy، انیمه The Tatami Time Machine Blues به زور به بالای دو ساعت می‌رسد و این قضیه، دیدنش را جذاب می‌کند. داستان یک تابستان سوزان در دانشگاه کایوتو را دنبال می‌کند، جایی که دانشجویان می‌فهمند کنترل تهویه کننده هوا خراب شده است.

انیمه She And Her Cat: Everything Flows

She And Her Cat: Everything Flows

ژانر: درام

تعداد قسمت‌ها: چهار قسمت

نمره: IMDB  ۷.۵

معرفی 4 انیمه سینمایی عاشقانه و جذاب + لینک دانلود

همه گربه دوستان به پیش! اثر پنج دقیقه‌ای ماکوتو شینکای،‌ به انیمه‌ای با تعداد قسمت‌های انگشت شمار تبدیل شد که داستان کانوجو و گربه‌اش، دارو را دنبال می‌کند. تقریباً تمامی زندگی‌شان را باهم گذرانده‌اند و این دو، یک پیوند خاص و جدانشدنی باهم دارند.

انیمه Afro Samurai

انیمه Afro Samurai

ژانر: اکشن، ماجراجویی

تعداد قسمت‌ها: پنج قسمت

نمره: IMDB ۷.۶

برای علاقه‌مندان به انیمه‌های اکشن، Afro Samurai گزینه مناسبی است. افرو در ژاپن فئودال بزرگ شد و شاهد شکست خوردن پدرش در یک دوئل سامورایی بود و برنده، نشان “شماره یک” را از پدرش گرفت. عهد افرو برای انتقام، او را وارد مسیر تبدیل شدن به بهترین سامورایی می‌کند، خودش را به نبردی رو در رو با “جاستیس” نزدیک می‌کند و خودش را تا رسیدن به “مقام دوم” بالا می‌برد.

دوبله خنده دار انیمیشن مینیون ها توسط بازیگران ایرانی+ فیلم

انیمه No Game No Life

انیمه No Game No Life

ژانر : کمدی، ماجراجویی

تعداد قسمت‌ها: دوازده قسمت

نمره: IMDB ۷.۷

No Game No Life حول محور یک زوج خواهر و برادر به نام‌های سورا و شیرو می‌چرخد، کسانی که مانند بهترین گیمرهای جهان باحال هستند. اما زمانی که آن‌ها به دیسبرد (Disboard)، مکانی که بازی‌های موفق به معنای واقعی کلمه درباره هرچیزی تصمیم می‌گیرند فرستاده می‌شوند، آیا آن‌ها همچنان در قله باقی خواهند ماند؟

انیمه Cyberpunk: Edgerunners

انیمه Cyberpunk: Edgerunners

ژانر: اکشن، ماجراجویی

تعداد قسمت‌ها: ده قسمت

نمره: IMDB ۸.۳

بر اساس بازی Cyberpunk 2077، انیمه Cyberpunk: Edgerunners یک سریال علمی تخیلی نوآر پر دل و جرئت است. داستان در یک دیستوپیا از زمان آینده روایت می‌شود که پر از سایبرویو است. دیوید مارتینز، نوجوانی که در نایت سیتی (Night City) پر جنب و جوش گیر افتاده است.

لیست انیمیشن هایی که برای بچه های 6 تا 8 سال مناسبن + عکس

انیمه Horimiya

انیمه Horimiya

ژانر: کمدی، درام

تعداد قسمت‌ها:سیزده قسمت

نمره: IMDB  ۸.۱

Horimiya یک درام عاشقانه نوجوانانه کامل است که تنها به زوج اصلی‌اش و قرار دادن آن‌ها در موقعیت‌های دور از هم قرار نمی‌دهد، بلکه سراغ اصل مطلب می‌رود و در رابطه‌شان همزمان با تعادل دادن به زندگی‌شان به عنوان یک نوجوان، جست و جو می‌کند.

انیمه Violet Evergarden

انیمه Violet Evergarden

ژانر: درام، فانتزی

تعداد قسمت‌ها: چهارده قسمت

نمره: IMDB  ۸.۴

Violet Evergarden از آن دسته انیمه‌هایی است که از همان اول،‌ شما را درگیر خود و از لحاظ احساسی، شما را جلب خودش می‌کند. انیمه در قاره تلسیس روایت می‌شود، جایی که جنگ بزرگ بعد از چهار سال به اتمام رسیده است. وایولت، یک دختر مصنوعی با حافظه قوی و قابلیت نادیده گرفتن احساسات است که برای نابودسازی دشمنان ساخته شد.

انیمه Yuri!!! On Ice

انیمه Yuri!!! On Ice

ژانر: کمدی، درام

تعداد قسمت‌ها: دوازده قسمت

نمره: IMDB ۸.۳

Yuri!!! On Ice یکی از آن انیمه‌های ورزشی است که به شما انرژی می‌دهد، انگیزه می‌بخشد و تاثیری تغییر بخش روی شما می‌گذارد. سریال داستان یوری کاتسوکی را دنبال می‌کند، یک اسکیتر معروف که در آستانه از دست دادن علاقه‌اش به ورزش است.

انیمه Chainsaw Man

انیمه Chainsaw Man

ژانر: اکشن، ماجراجویی

تعداد قسمت‌ها: دوازده قسمت

نمره: IMDB  ۸.۵

۲۰۲۲ آثار دوازده قسمتی را عرضه کرده که می‌توان آن‌ها را در یک روز پشت سر هم دید. Chainsaw Man بر روی دنجی تمرکز دارد، یک پسر نوجوان که کشته شده اما با یک تغییر خونین، از مرگ بازمی‌گردد.

انیمه Erased

انیمه Erased

ژانر: جنایی، درام

تعداد قسمت‌ها: سیزده قسمت

نمره: IMDB ۸.۵

Erased یک انیمه فوق العاده سفر در زمان محور همراه با یک پیچش داستانی است. درحالی که بیشتر آثار به موضوعات برگشتن به گذشته طور می‌پردازند که در آن شخصیت اصلی سعی می‌کند یک سری چیزها را درباره خودش عوض کند، Erased تلاش می‌کند معمای یک قتل را حل و قاتل را برای دو مرگ وحشتناک مجازات کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر