اسنپ | داسنتنی های اسنپ | کد تخیف اسنپ

کاهش کرایه اسنپ بدون کد تخفیف | اگه همیشه اسنپ سوار میشی ببین + فیلم

می دونستی یه سری ترفند وجود داره که می تونی بدون کد تخفیف از اسنپ فیف بگیری؟ اینجا بهت آموزش دادم

اسنپ
ویکی گردی:

اسنپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های تاکسی آنلاین در ایران است و به طور گسترده از سوی مسافران استفاده می‌شود. با افزایش رقابت در صنعت حمل و نقل، کاهش هزینه‌ها و کرایه‌ها امری حیاتی برای اسنپ و رانندگان آن شده است. در این مقاله، به بررسی راه‌های کاهش کرایه‌ها در اسنپ می‌پردازیم.

جهت تماشای فیلم فیلتر شکن خود را خاموش کنید.

 

سایر روش های کاهش کرایه اسنپ

 این روزا کرایه‌ انواع تاکسی‌های اینترنتی افزایش پیدا کرده و این افزایش قیمت در کنار بالا رفتن دیگر هزینه‌های زندگی به رقم قابل توجهی رسیده است؛ تا آنجا که شاید برخی از مسافران پروپاقرص این تاکسی‌ها مجبور شوند این بخش را از سبد خانوار خود حذف کنند. با ما همراه باشید تا با ۶ روش بتوانید هزینه تاکسی اسنپ را کاهش بدهید.

استفاده از تاکسی‌های اینترنتی اسنپ یا تپسی چنان در زندگی روزمره بخشی از مردم رسوخ کرده که جایگزین‌ کردن آن با حمل و نقل عمومی برای آنان کاری سخت و دشوار است.

برای کسانی که هر روز برای رفتن به سر کار و برگشتن از آن از اسنپ استفاده می‌کنند، افزایش قیمت کرایه‌ها معضل جدی است؛ هرچند که بعضی‌ها راه حل بینابینی را انتخاب می‌کنند. همکاران یا دوستان هم‌مسیر با هم اسنپ مشترک می‌گیرند تا کرایه‌ بین چند نفر سرشکن شود. ولی پیدا کردن همکارانی که سر یک ساعت مشخص از محل کار خارج شده و همیشه راهی خانه خود شوند،کار سختی است.

اما شاید با استفاده از شیوه‌هایی بتوان کرایه اسنپ خود را کاهش داد. در برخی از روش‌هایی که در زیر می‌آید اختلاف قیمت تا حدی معنادار خواهد شد و استفاده از اسنپ به صرفه می‌شود.

۱. برنامه‌ریزی مناسب برای انجام حداکثری سفرهای اسنپی در ساعات غیر پیک

اسنپ از سیستم قیمت‌گذاری پویا استفاده می‌کند. این بدین معنی است که قیمت یک مسیر ثابت ممکن است در ساعات مختلف به‌دلیل تغییر مدت‌زمان سفر با‌توجه‌به عواملی مانند ترافیک یا شرایط جوّی خاص تغییر کند. به‌همین‌دلیل، در ساعاتی از شبانه‌روز قیمت‌ها از حالت عادی کمتر و ارزان‌تر از همیشه می‌شود و در ساعاتی شاهد افزایش قیمت هستیم.

تا پیش از تغییر ساعت آغاز به کار ادارات و نهادهای دولتی به ۶ صبح و پایان کارشان در ساعت ۴۵/۱۳ یا ۱۴، تهران شاهد دو پیک ترافیکی مشخص و همیشگی بود.

صبح‌ها از ساعت ۷ تا ۱۰ و بعدازظهرها از ساعت ۴ تا ۸ پیک ترافیکی شهر بوده است. زمان‌هایی که شاغلان یا دانشجویان و دانش‌آموزان به سر کار یا مدرسه و دانشگاه می‌روند یا برمی‌گردند. قیمت کرایه اسنپ در این دو بازه زمانی همیشه گران‌تر از ساعات دیگر شبانه‌روز بوده و احتمالا ماشین‌های کمتری می‌توانستند ارایه خدمات کنند. چراکه بخشی زیادی از ماشین‌های اسنپ در ترافیک صبحگاهی و عصرگاهی اسیر بودند.

در صورتی که بتوانیم سفر درون‌ شهری خود را طوری برنامه‌ریزی کنیم که در این بازه‌های زمانی قرار نگیرند، رقم متفاوتی را برای اسنپ خود دریافت می‌کنیم. این برنامه‌ریزی لازم نیست چند ساعت این طرف و آن طرف زمانی باشد که قصد سفر داریم، کافیست به جای ۹/۳۰ صبح، درخواست اسنپ را ساعت ۱۰/۱۵ بکنیم یا به جای بیست دقیقه به ۸ شب بگذاریم عقربه از ۸ بگذرد بعد دکمه درخواست را بزنیم.

البته این روش بیشتر برای کسانی جواب می‌دهد که تغییر ساعت سفر درون شهری‌شان دست خودشان است یا موظف نیستند سر یک ساعت خاص جایی حضور داشته باشند.

۲. استفاده از کدهای تخفیف اسنپ

هر روزه تعداد زیادی پیامک به تلفن همراه ما ارسال می‌شود. از تورهای استانبول و کیش گرفته تا خرید زمین در شهرک‌های شمالی کشور و خرید سیم‌کارت ما با بالاترین قیمت. این حجم از پیامک‌های تبلیغاتی کاری کرده‌اند که ما پیامک‌های مهم خود یا آنهایی که می‌تواند بیشتر به کار ما بیاید را نبینیم و در نتیجه آنها را از دست بدهیم.

یکی از همین پیامک‌های کاربردی کدهای تخفیفی هستند که هر چند روز یک بار به اینباکس ما ارسال می‌شوند. کدهایی که گاها می‌توان از آنها در سه سفر استفاده کرد و هزینه کرایه را به حد خوب و نه مطلوب، کاهش دهند.

بنابراین برای آنکه بتوانیم هزینه اسنپ خود را اندکی کاهش دهیم، حواس‌مان به صندوق پیامکی تلفن همراه‌مان باشد.

علاوه براین در قسمت تخفیف‌های اپلیکیشن هم تخفیف‌های جدیدی داده می‌شود که می‌توان از آنها استفاده کرد.

۳. به جای داخل کوچه برویم سر کوچه

یکی از روش‌هایی که بی ‌برو برگرد جواب می‌دهد و کاهش کرایه اسنپ را به دنبال دارد این است که به جای آن که داخل کوچه درخواست اسنپ کنیم، چند قدم پیاده تا سر خیابان اصلی یا کوچه رفته و سپس دکمه درخواست را بزنیم. این روش در محله‌های شلوغ و در زمان پیک ترافیک بسیار تاثیرگذار است.

یکی از کوچه‌های فرعی خیابان جردن یا ولی‌عصر یا جمهوری یا هر خیابان پرتردد در هر شهری را در نظر بگیرید. ساعت ۵ عصر همه شرکت‌های مستقر در کوچه‌های فرعی تعطیل شده و حجم زیادی از مسافر و ماشین روانه خیابان اصلی می‌شوند. گاهی ترافیک تا فرعی‌ها هم کشیده می‌شوند. اگر در میانه یکی از همین کوچه‌ها درخواست اسنپ کنید، تا ماشین از خیابان اصلی راه باز کند و به شما برسد، شما را سوار کند و دوباره برگردد به خیابان اصلی شاید نزدیک به ۱۵ تا ۲۰ دقیقه زمان ‌ببرد.

ولی اگر مسافت وسط کوچه تا سر خیابان اصلی -در صورتی که مسافت کم باشد- را طی کنید می‌بینید که چقدر در وقت و هزینه اسنپ به نفع‌تان صرفه‌جویی می‌شود.

۴. استفاده از خدمات گروه اسنپ و دریافت امتیاز اسنپ کلاب و تبدیل به کد اعتبار اسنپ تاکسی

اسنپ کلاب در واقع باشگاه مشتریان اسنپ است. شما هر بار که از هر کدام از خدمات اسنپ استفاده می‌کنید، امتیازهایی دریافت می‌کنید که در اسنپ کلاب ذخیره و ثبت می‌شود. این امتیازها را، هم می‌توانید به دلخواه خودتان خرج کرده و هم می‌توانید در قرعه‌کشی اسنپ کلاب شرکت کنید.

وقتی جمع امتیازهای‌تان از یک حدی گذشت می‌توانید از تخفیف‌های ویژه استفاده کنید؛ یعنی چی؟ یعنی اینکه می‌توانید به ازای چند امتیاز روی اسنپی که درخواست می‌کنید تخفیف بگیرید. استفاده از این تخفیف‌ها فقط برای اسنپ خودرو نیست و شما می‌توانید در استفاده از دیگر خدمات هم از این کد تخفیف‌ها استفاده کنید.

اما نکته قابل تامل این است که در اسنپ خودرو وقتی برای مثال کرایه ۷۵هزار تومان تعیین می‌شود، تخفیف ۱۸هزار تومانی بیشتر لمس می‌شود تا خرید از سوپرمارکتی که شما هیچی نخرید باید ۳۰۰هزار تومان پرداخت کنید و آن وقت آن ۱۸هزار تومان در مبلغ اصلی گم می‌شود.

پس حواس‌تان به اسنپ کلاب‌تان باشد. روی نوار بالای صفحه اصلی اپلیکیشن، کنار آیکون خانه، عدد امتیازهای‌تان را مشاهده کنید.

۵. معرفی اسنپ به دوستان و آشنایان و دریافت اعتبار اسنپی

شاید تا به حال نمی‌دانستید که اگر دوستان‌تان را به اسنپ دعوت کنید، کد تخفیف می‌گیرید. با دعوت از دوستان خود به استفاده از اسنپ، به آنها ۱۰هزار تومان تخفیف اسنپی هدیه دهید و یک سفر رایگان (تا سقف ۱۰٫۰۰۰ تومان) هم از اسنپ هدیه بگیرید. برای دریافت این هدیه تنها کافی است که دوست شما اولین سفر اسنپی خود را انجام دهد. برای معرفی دوستان‌‌تان می‌توانید از روش اشتراک‌گذاری کد استفاده کنید.

برای استفاده از این تخفیف می‌توانید به اپلیکیشن اسنپ وارد شوید، سپس اسنپ خودرو را بزنید، پس از آن روی منو (شکل آدمک دارد) که بالای صفحه سمت چپ است بزنید و وارد شوید. گزینه سفر رایگان را انتخاب کنید. صفحه که برایتان باز شد آن پایین در نواری سبزرنگ عبارت دعوت از دوستان را می‌بینید. روی آن زده و لینک را برای دوستان‌تان بفرستید و آنان را به اسنپ دعوت کنید.

۶. استفاده از سرویس اسنپ لاین

این روش برای کارمندان و دانشجویان و دانش‌آموزانی که هر روز یک مسیر مشخص را در زمان معین طی می‌کنند می‌تواند بسیار به صرفه باشد. البته این حرف بدین معنا نیست که دیگران نمی‌توانند از این خدمت استفاده کنند؛ اگر از قبل زمان و مسیر سفرتان را می‌دانید، اسنپ لاین به کار شما می‌آید.

نکته قابل توجه این است که استفاده از این سرویس می‌تواند کرایه شما را نسبت به سرویس دربست، ۵۰درصد به صرفه‌تر کند.

همه پشتیبانی‌هایی هم که اسنپ خودرو دارد در این سرویس هم ارایه می‌شود. یعنی می‌توانید با راننده در تماس باشید یا اگر مشکلی برای خودرو پیش آمد یا شکایتی داشتید با پشتیبانی در ارتباط بگیرید.

روی صفحه اصلی اپلیکیشن اسنپ، گزینه اسنپ لاین را می‌بینید. اسنپ لاین در واقع یک سرویس تاکسی خطی آنلاین است. یعنی اینکه چند نفر می‌توانند همزمان در یک مسیر از پیش تعیین شده با یک وسیله نقلیه که معمولا یک دستگاه ون است، استفاده کنند.

در این سرویس مسیر و ایستگاه‌هایی که شما می‌توانید در آن سوار اسنپ لاین شوید مشخص شده است. اینها هم همه بستگی به تقاضاهای سفر و تراکم رفت و آمد در گذشته را دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • اسنک

    من بعنوان یه مسافر بهتون میگم اینکه همه هزینه های اسنک رو بیاریم پایین آیا راننده ای حاضر میشه درخواستمون رو قبول کنه چرا درمورد ارزونی گوشت یا چیزای دیگه راهکار نمیذارین

    • مهدی

      یکسال برای اسنپ کارکردم و هزینه های ماشین وغیره انقدربودکه بیخیالش شدم اصلا نمیصرفه الان بایه ماشین۵۰۰میلیونی بری مسافر۱۰هزارتومنی سوارکنی یه جوراجبار برای راننده هست که پول لازم ه درواقع اسنپ وتپسی ازراننده هارو بیگاری میکشن وهیچی بهشون نمیدن یه حقوق۱۲تا۱۵ تومنی بهتراز درامد۳۰تومنی اسنپ هست تازه بعلاوه ریسک تصادفش و کمردردو ناراحتی اعصای ۵سال بعدش .تهران رانندگی کردن مردونگی میخواد که نون برای زن وبچه ببری بعداسنپ از این افرادسواستفاده میکنه

    • شادی

      به خاطر این که از جیب اسنپ کم نمی شه از جیب رانندها که خودم مردم هستن کم می کنند

  • puya

    همینطوری که قیمت پایین هست و راننده تمایلی به کار کردن نداره!!
    حالا قیمت پایین تر بیاد که دیگه هیچ😅

  • Davood

    سلام اسنپ وتپسی همین تور کرایه پایین داره شما که نشستی طز میدی اسنپ وتپسی به جوز دزدی از راننده کار دیگر بلد نیست شما بی جا می‌کنی طز میدی

  • ناشناس

    چرا یه راهکاری نمی‌دید برای اینکه کرایه ها بره بالا.همه عادت کردید به مفت سوار شدن ماشین؟؟؟خرجه هزار تا چیز دیگه رو میدید به کرایه اسنپ که میرسه داستان درست میکنید؟؟؟

  • اسماعیل نعمتی

    نمیدونم چرا انقدر به کرایه اسنپ وتبسی گیر دادید همین جوریشم کرایه پایین هست که به ترفند کم کردن اون پرداختید

  • ناشناس

    آره.فقط به نفع مسافر بگید.منه راننده که هزار جور خرج مکانیکی و صافکاری نقاشی دارم هم به جهنم.همه هرچی گرون بشه میخرم وای کرایه اسنپ مثلاً از 20تومن بشه 22 تومن همه شاکی میشن.والا ایول

  • ق ر

    بعد مسافر زنگ میزنه میگه اسنپ اشتباه کرده تشریف بیارید داخل کوچه بالای با همن قیمت ببخشید بعضی‌ها زیاد نیرنگ بازان و بارها اتفاق افتاده

  • ج

    ملت خسیس به همین ملت میگن
    همه حقوقا بالا ما راننده اسنپ پایین
    ملت تن پروری داریم

  • ناشناس

    اسنپ برا راننده ضرر در ضرر است مگر اینکه ماشین دزدی باشه و براش پول نداده باشی، بر مسافر مفت فیکی و دقیقا یک سوم پول تاکسی تلفنی و آژانس است مثلا اگه هزینه داخلی تلفنی 15 باشه اسنپ 5تومان است، برا مسافر یه جورایی داره مفتی سوار میشه خودم ماشین دارم ولی با اسنپ این ور اون ور میرم چون به صرفه تره تا اینکه بنزین بسوزونم تصادف کنم استهلاک و... ماشین شخصی الان ضرره فقط اسنپ مفته

  • ناشناس

    خیلی مسخره بود چون نهایت ۲ هزارتومن کم میکنه ی جوری گفتی بدون کد تخفیف گفتم چه ترفندی هست

  • علی‌رباطجزی‌

    چرااسنپ‌از۲۰بهمن‌ماه‌‌به‌بعداعتباربنزین‌واریزنکرده

  • حسین نوروزی

    راه کاری خوبی نبود وقتی کرایه رو کم از حدمعقول بزن راننده قبول نمیکنه مجبور میشی اژانس بگیری اوموقع متوجه کرایه اسنپ چقدرکمه

  • کارن

    اول اینکه کرایه ی اسنپ در مقایسه با آژانس ها و تاکسی های بیسیم هنوز خیلی کمتر هست تا جایی که هنوز حداقل کرایه شش هزار تومان هم داریم که قیمت یک پفک ۱۲ هزار تومان شده!
    دوما مسافرها خودشون باندازه ی کافی سر کوچه و خیابون رو میزنند و توقع دارند تا انتهای کوچه یا حتی چندتا بالاتر بروند دیگه شما اینها رو آموزش ندهید...

  • ناشناس

    به جای الکی کفتن کرایه های تاکسی اینترنتی بالا رفت خودتونو جای راننده بزار بد حرف بزنین

  • ناشناس

    اسنپ همه کارش کلک وپیچوندن رانندس،،سرمایه تون نابودنکنید.کمیسیون واستهلاک بالاکرایه پایین ..‌.

  • داود

    همه اینها ای که گفتی حق مسافر است که استفاده کند ولی این امتیاز ها وکد ها ی تخفیفی از کرایه رانده کم میشه و اسنب در اصل سواری را از دوش رانند می‌گیرد نه اینکه خود تخفیف بدهد به عنوان مثال مسافری درخواست اسنپ می‌کند با کرایه 20هزاتومان راننده قبول می‌کند وقتی راننده به مسافر می‌رسد گزینه به مقصد رسیدم و مسافر سوار شد رومیزنه کرایه 14هزاتومان نشان می‌دهد که کمیسیون خودرا هم از مبلغ کل کم می‌کند دست راننده را10هزاتومان می‌گیرد خوب میخواهی نگاه کنی راننده مجانی برايه مسافر واسنب کار می‌کند

  • حسین طوطیان

    بدبخت ما راننده ها واقعا به شخصیت ما بی احترامی میشه با تخفیفهایی که از کیسه خلیفه میبخشه اسنپ قسمتهایی که میزنه روی اپلیکیشن تخفیف رو اگر نمایش بده ببینه کدوم از راننده ها سفر رو پذیرش میکنن به خدا هیچ کس نه اینکه بعد از قبول درخواست میگه انقدر نقدی ما بقیش واریز میشه به حسابتان دزدی به همین راحتی

  • حمید

    اسنپ هم مسافروآزارمیده وهم به راننده خیانت میکنه وخودش پانزده درصد سود میبره

  • Vahid

    واقعا نمی‌فهمم وقتی کرایه های اسنپ یک سوم آژانسها و تاکسی‌ها ست چرا این فکر می‌کنید. یک کاری نکنید دوباره گیر آژانسها و تاکسی‌های دندون گرد بیفتید. خجالت بکشید آخه برای 2 هزار تومان واقعا موندی که اینهمه مقاله مینویسید

  • Amiiİ

    انشالله اسنپ بزودی تعطیل میشه و همه راننده ها از دستش خلاص میشن..چند ماهی میشه دیگه بیشتر راننده ها کار نمیکنن چون همه حرفهاش دروغ و نیرنگ هستش..پس به امید روزی که اسنپ تعطیل بشه@@@

  • ناشناس

    سلام و درود و عرض ادب و احترام خیلی متشکرم از حضور تان جمع کنید بابا کاسه و کوزه تان را 600 هزار تومان مرا مسافران اسنپ خورده اند اسنپ هم می گه به ما ربطی ندارد!!!!! هیچی سر جای خودش نیست!! جالب اینجاست با شماره خود اسنپ درخواست سفر نموده اند و کرایه مرا نمی دهند بعد از 4 ماه هنوز هم که تماس می گیرم با شماره درخواست کننده میگه شماره اسنپی شما در سفر های امروز ثبت نشده است!!!!! با شماره ای که در اسنپ ثبت نام نموده اید تماس بگیرید!!!!!

  • مصطفی برزگری

    سلام من راننده اسنپ هستم چ در ساعات شلوغی و چ در ساعات خلوتی کرایه پایین تر از سطح معموله چرا فقط ب فکر خودتون هستید اسنپ یا تپسی پانزده درصد کمیسیون میگیره بابت ی درخواست تلفنی ۱۴ هزار تومن از مسافر میگیره حالا راننده اصطحلاک شکست وبست اعصاب روان داغون این تورم این قیمت تعمیر کار و لوازم حالا خودتون قضاوت کنید این وسط مسافر و این شرکتا سود میبرن ن. راننده کرایه اعلام شده ۱۵ درصد کم کنید بعد تقسیم ب چهار کنید ببین مسافتی ک رفتید نفری چند افتاده تازه ی وقتای ب اندازه ی وانتم ک بار دارید بماند معطلی تو مبدا بماند مسافت طی شده تا مبدا بماند اینا سختی کار ما رانندهای انترنتی هست

  • راننده دربدر

    انشالله این همه کمیسیون بیش از حدی که اسنپ و تپسی از راننده های بخت برگشته میگیرن و هیچ گونه خدماتی هم به راننده بیچاره نمیدن سرطان بشه به جون خودشون و کل خانوادشون ،خدا لعنتتون کنه با این کمیسیونتون

  • توانا

    راننده اسنپ هستم از ساعت ۴ امروز طوری کرایه ها را پایین آوردم قسم خوردم حمالی بکنم اما اسنپ کار نکنم . این از خدا بی خبرها برای پنج دقیقه توقف ۳ هزار توان پول میدن ! من به مدیر اسنپ ۳۰ هزار تومن میدهم تا یک ساعت اونم فقط یکبار و بدون خودرو که قسمتی از سرمایه راننده هست ( قسمت دیگر سلامتی و عمر راننده که هدر می رود) تو این گرمای تابستان زیر آفتاب منتظر باشه ببینم حاضر به اینکار میشه !؟ کرایه را با اون اندکی راننده بیچاره قبول میکنه با قبول سفر تمام اطلاعات جز مبدا پاک میشه به محض زدن مسافر سوار شد رقم کرایه کم شده و راننده دیگر چاره ای ندارد جز آنکه ادامه بدهد و هیچ فریاد رسی هم نیست ، صدها بار تحربه کردم این دزدی را . این کار با این کرایه ها و انتظار کولر زدن یعنی برده داری نوین ! اما سخنی با همکارانم دارم با عضویت در دیگر گرینه ها این یکه تازی را از اسنپ بگیرید ولو روزهای اول سخت خواهد بود این زنجیر را از دست و پایتان باز کنید ‌ تا رقیب نباشد ظلم پابرجا خواهد بود . لعنت به اسنپ که جوانی و سرمایه مان را ذره ذره از دستمان میگیرد و در آخر ما حواهیم ماند و دربدری

  • Omid

    بخدا قسم از اون هفته تا این هفته همه چی باز گرون شده همه چی یعنی از لبنیات بگیر تا لوازم یدکی خودرو یعنی جوری که اگه ماهی پنجاه ملیون هم صافی درامد داشته باشی باز اندرخمه یه کوچه ای یعنی باپنجاه ملیون در امد هم نمیشه اونطور که باید زندگی کرد..حالا حساب کن راننده بدبخت چقدر میخواد تو این ترافیک گرما درامد داشته باشه با کمسیون بالا با لوازم مصرفی گرون یعنی خدایی انصاف نداره کسی که اینارو نتونه درک کنه

  • یک مسافر

    دقیقا همینطور است که گفتید، من هر روز مردد هستم که با این وضع گرونی آیا مثل گذشته از اسنپ و تپسی استفاده کنم، یا برم سراغ مترو و اتوبوس..برای ما که هرروز مسیر سرکار به خونه ارو با اسنپ میریم، حداقل سه میلیون در ماه هزینه اسنپ میدیم

  • کاوه

    دوستان عزیز،هرکاری قبل ازاینکه واردش بشی نیازبه بررسی وتحقیق داره، اینکه یکسری راننده میگن همه چی قیمتش بالارفته فقط کرایه های ماپایینه، خنده داره،مگه حقوق کارگروکارمندتواین مملکت چقدربالامیره که برخی راننده هادائم نق میزنند،آقاجون برات نمیصرفه برویک کاردیگه انجام بده،من خودم سالهاکارمندبودم وحقوقم برابربامخارجم نبود،نه نق نق کردم ونه دست کردم توجیب هموطنم،رفتم وشغلم راعوض کردم وباهزاربدبختی تونستم وضعیتم راکمی بهبودبخشم.بابابسه دیگه، راننده وقتش مال خودشه،آقابالاسرنداره،دستمزدش برخلاف کارگران وکارمندان که باهزارمنت سالی یکباراضافه حقوق میگیرند،سالی حداقل دو یاسه مرتبه زیادمیشه،بعدهم کسی مجبورتون نکرده که بقول اون راننده که میگفت باماشین۵۰۰ میلیونی برای ده هزارتومن بایدمسافرجابجاکرد(واقعاالان تواسنپ کرایه ده هزارتومنی هست؟)مسافرجابجاکنید،مشکل اینه که مامردمی هستیم که یک شبه میخواهیم به همه جابرسیم وحریص هستیم، پانزده سال تومرزهای بلوچستان ودوغارون وجلفا درمرزبانی ارتش توگرمای ۵۰ درجه وسرمای ۲۰_ باانواع ماروعقرب ودزدوقاچاقچی وقاتل فراری خدمت کردم یکبارصدام درنیومدچون خودم خواستم وکارم را(البته ازسرناچاری)انتخاب کردم،میخوام بدونم یکی ازاین آقایونی که پشت فرمون وبادکولرمیشینه وفکرمیکنه داره جهاداکبرمیکنه میتونه برای پندرغازیاپول خونش یکهفته بره اینجورجاهاونان حلال ببره برای زن وبچه هاش؟؟؟

  • امید

    خداروشکر که خیلی زود در جریان همه چی راجب اسنپ قرار گرفتم و زودتر پاکش حردم ، ضررو از هرجا بگیری منفعته ، به دوستانی تاکسی اینترنتی حتما توصیه میکنم ، البته اصلا دلم نمیخاد زیاد بشن اما با یک پیام من همه بااسنپ خدافظی نمیکنن و راه و چاه های که مقابلشونه رو به این زودی نمیبینن . من نمیتونم بطور کامل جزییات این چاله چوله های سیاست کاری اسنپ بگم یا نکته های مثبت تپسی . فقط بعنوان تجربه ای که داشتم ، یکلام بطور خلاصه بگم اگر دودلی مثل من که با اسنپ کار نکنی و کلا بذاریش کنار حتما اینکارو بکن ، یه مشکلاتی مثل اوایلی که وارد غسنپ شدیم رو داره و ناشی و تازه وارد بودیم قلق کار بلد نبودیم با کمبود مشتری مواجه میشدیم و .. که دقیقا تپسی هم اولش همینطوریه تا بفهمی کی چه ساعتای و با چه روشهای بطور مداوم کار کنی یکم طول میکشه یکی دوماه ، نکته های مثبتش از مسافرای که همش دنبال تخفیف و حتی مجانی سوارشدن تاکسی هستن و قورقوراشون و توقع های داعمیشون خلاص میشی و مخصوصا زمانهای که به مشکل میخورید و زنگ میزنید ، معمولا پشتیبانی هم سعی میکنه هردو طرف رو راضی کنه یا اکثر اوقات که اول طرف مسافر رو میگیره وقتی مقصری در کار نباشه . از سیاستهای دروغین زیرو کشیدن یا بردگی مخصوصا در مرحله پاداش ها خلاص میشی و تا دلت بخاد ، تپسی به نفع راندده هاس از نظر پیگیری در مشکلات و طرف حق بودنش و اونجا هم نرخاش براساس همون قانون همیشگیه خلوتی و شلوغی جاده و مسافرو .. برا من ارامشش واقعا مهم بود ، دغدغه ای پیش نیومده و مشکلی پیدا نکردم خداروشکر ، مشخصا باید بگم تپسی و خدمه و همه عوامل مرتبط به تپسی ادمای لاکچری تر و محافظه کار تری هستن و اینو درک میکنن استحلاک خودرو بینهایت از اکثریت اقلامی که گرون شده بیشتر درگیر تورم و گرونیه ، . درکل چه تپسی اسنپ در یک مورد همه شون وجه مشترک در لاکچری بودن دارن،، بابد بدونید هر فردی که حتی یک پراید دهه هفتاد رو هم داره باید جزو ادمای مایه دار و لاکچری باشه و ماشینشم بااین قیمتا جزو رده های لوکس و فلان حساب میشه بااین قیمتای لوازم یدکی ، اخه کدوم ادمی الان با چقدر درامد میتونه از پس هزینه استحلاک ماشین بربیاد اکثریت فکر میکنن ما تو ماشین فقط یه گاز و بنزین میزنیم و الله برکت .. برو که میری میرسی در منزل و .. سه نفر بالای صد کیلو با چندتا بچه شر که با کفش همه جا اثر شماره کفششون تا رو دماغت گذاشتن بعدم انتظار دارن هروز ماشین تمیز بوی خوب فلان ، مقصر مسافرا نیستن ، اقایون مدیران هستن که راننده رو برده میبینن مخصوصا اسنپی ها کم مونده مسافرو بذاریم رو کولمون ببریمش داخل خونشون 🧎🤷😒 ، تا میرسی درخونه یهو بارشون از تو حیاط که گذاشتن نبینیم میاره بیرون . اقا صندوق،، خودشونم چند نفر با طلبکاری ، صفه کلاجی که ۲۰۰ تا ۳۰۰ بوده الان یک ملیون و دویست سیصد حتی بیشتر ، هرجای از لوازم ماشین رو بخای تو این مدت کم چندسال قبل مقایسه کنی میفهمی که چندبرابر از اکثر موارد مصرفی و پوشاک و خوراک
    تقریبا از همه چی بیشتر گرون شده ‌. البته قبل از مدایران مربوطه تاکسی ها ، مقصر خود راننده ها هستن که مثل خیلیا بردگی و سکوت رو پیش گرفتن بیش از حد گرفتار و خسته میشن
    چون اگر مثل راننده های تهران داخل همین اینترنت و مجازی با همکاری همدیگه راجب مشکلاتشون کوتاه نمیمودن این وضعیت فاجعه بار هم نبود ، چه مشکلی ؟ اولیش همین نرخنامه که از کشورای دیگه کپی کردن والا اگر اینطوریه پس کامل کپی کنید . یوقتای حرف میزنی میگن اینجا اروپا و فلان نیست خب کپی هم نکن طبق حشور و فرهنگ خودت برنامه بنویس ، چطور وقتی خلوته نرخ میاد پایین ولی پورسانتتون چرا تعقیر نمیکنه ؟؟؟ وقتی مغازه یدکی و پمپ بنزین خلوته نصفه قیمت حساب میشه با راننده ؟؟ هم صدای مسافر و هم راننده دراوردین . شما تاکسی متر بذار میخای تخفیف بدی طبق نرخنامه قانونی ورودی کمتر بذار ، 🤷 چرا نه ؟

  • عباس

    خدالعنتتون کنه که فقط بفکرخودتونید. مارانندگان اسنپ ادم نیستیم؟ به خداهرچی کارمیکنیم نصفش خرج خود ماشین میشه. بیا تو گرمای اهواز مسافرکشی کن تابفهمی چی میگم. پدرصاحب خودمو ماشین درمیاد اخرشب میبینی۲۵۰یا۳۰۰تو جیبته برای خرجی خونه ات. خجالت بکشید وجدانتون کجارفته

  • ناشناس

    کسی که میره اسنپ ازلحاظ عقلی مشکل داره چون واقعا هرجورم‌بخوای بخودت فشار بیاری ی ریالم نمیتونی پس اندازکنی

  • بهزاد

    الان دوساله اسنپ هیچ افزایش کرایه ای نداشته ،سهمیه های چندر غاز بنزین پارسال رو هم ندادند ،با این همه هزینه ها ی خودرو و اسنهلاک ماشین ،الان هم مسافرین انتظار کولر دارند حق دارند ولی کرایه ها باید متناسب با مسافت و ترافیک و..باشه ،اگر راست میگن کمسیون کمتری بگیرند ،اسنپ فقط مفت خور زحمت راننده هاست که هزار تا مشکل دارند و هیچ خدمات موثری به اونها داده نمیشه .

  • حامد حامی

    سلام خاک برسرتون بااین راه کارتون منکه اصلا راننده اسنپ نیستم فقط برای اینکه خالی نرم سر کار پول بنزینم در بیاد سوار میکردم اون شکر خدا دیگه الان خودم با مترو و اتوبوس میرم سرکار واقعا گرایش مفته خیلی زور دار خدای مفت کار کردن برای این اسنپ وتپسی مفت خور

  • ناشناس

    بهترین راه برای بالا رفتن کرایه اینه ک هیچ راننده ای کار نکنه. دو روز کار نکنه کرایه ها هم درست میشه.(همه راننده ها ن فقط عده ای کار نکنن)

  • سپهر

    شما خیلی بیشعور هستید که همچین چیزی یاد میدید به مردم.راننده ها چه گناهی کردن

  • ایرانی

    هنوز دست یکسری نیومده راننده ها بدلیل عدم صرفه سفر با کرایه پایین رو قبول نمیکنن

  • هادی

    راه کارتو بزار تو جاکارت،یه مشت از خدابیخبر امثال تو از راننده به اندازه کافی بیگاری میکشن.

  • ناشناس

    سلام ووقت بخیر اصلا اسنپ به درد نمیخوره نابودی راننده وماشین هست لطفا دنبال هرکار دیگری بروید بهتر است من نه ماشین دارم ونه اسنپ کار میکنم بعضی موقع اسنپ برای کسی میگیرم واقعآ دلم به حال راننده می سوزه توی این گرما بااین هزینه کرایه ۱۳۵۰۰واقعا خجالت اوره