مراکز خرید | مراکز خرید تهران | مراکز خرید لباس مجلسی

لباس مجلسی قیمت مناسب از کجا بخرم | معرفی مراکز خرید لباس مجلسی در تهران

چگونه ارزان ترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران را پیدا کنیم؟ در اینجا قیمت مناسب ترین مراکز خرید لباس مجلسی تهران را متناسب با وضعیت مالی خودتان پیدا خواهید کرد.

مراکز خرید لباس مجلسی تهران
ویکی گردی:

لباس مجلسی قیمت مناسب از کجا بخرم؟ باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی، گاهی به شدت نیاز به خرید از ارزان ‌ترین مرکز خرید لباس مجلسی در تهران را احساس می‌کنیم. مراجعه به چنین مراکزی، نیازمند تجربه قبلی یا معرفی آن، توسط دوستان و آشنایان است. گاهی ممکن است، اطلاعاتی که از سایر افراد می‌گیرید، صحیح نباشد. در چنین شرایطی، زمانی که برای مراجعه به مکان اشتباه جهت خرید صرف کرده‌اید، کلافه‌تان می‌کند. بهترین راه برای اطلاع از ارزان ترین مرکز خرید لباس مجلسی تهران با توجه به سلایق و وضعیت مالی متفاوت، مطالعه این مقاله تا انتهاست. مرکز خرید لباس مجلسی در تهران را، به تفکیک شرق، غرب، شمال و جنوب تهران برایتان لیست کرده‌ایم.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در مرکز تهران

مرکز تهران، بهترین دسترسی را، برای مراجعه ساکنین سایر نقاط تهران دارد. رفت و آمد با مترو، تاکسی و اتوبوس، جزو بهترین گزینه‌هایی است، که خرید از این منطقه به‌همراه دارد. در ادامه، نمونه‌هایی از مراکز خرید لباس در مرکز تهران معرفی می‌کنیم.

مانتو از کجا بخریم؟  | معرفی مراکز خرید مانتو در تهران

1.میدان ولیعصر جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران

اگر گذرتان به میدان ولیعصر خورده باشد، حتما مغازه‌های متنوع لباس را، از دور دیده‌اید. میدان ولیعصر، یکی از مرکزی‌ترین مراکز خرید لباس در تهران است. مرکز خریدهای مختلفی مثل: پاساژ کویتی‌ها، مرکز خرید کیش را می‌توانید در این محدوده ببینید. خرید از مغازه‌های مختلف لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، از ویژگی‌های این محدوده است. برای رسیدن به میدان ولیعصر، بهترین وسیله نقلیه، مترو است.

میدان ولیعصر

علاوه بر این میدان هفت تیر نیز یکی از مراکز فروش انواع مانتو مجلسی و مانتو فرم اداری است که میتوانید با مناسبترین قیمت از این مرکز خرید کنید.

2.خیابان جمهوری جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس مجلسی در تهران

محدوده خیابان جمهوری، جزو تجاری‌ترین مناطق پایتخت است. فروشگاه‌های بزرگ لوازم صوتی، تصویری، لوازم خانگی، لباس مردانه و زنانه، همه در این خیابان وجود دارد. فروشگاه‌های خیابان جمهوری، معمولا با واسطه کم‌تری، لباس‌ها را عرضه می‌کنند و به همین‌دلیل، با قیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند. مغازه‌های لباس مردانه، از خیابان لاله زار شروع می‌شود و تا امیر اکرم، ادامه دارد.

جمهوری

مغازه‌های عرضه لباس مجلسی و لباس زنانه نیز، در خیابان امیر اکرم، کوچه برلن و کوچه رفاهی است. لباس کودک را نیز، می‌توانید از کوچه رفاهی و کوچه برلن تهیه کنید. با خرید در این محدوده، قیمت‌های بسیار مناسبی را می‌بینید، که بسیار وسوسه کننده است. در محدوده جمهوری، پاساژهای بزرگی مثل شانزه‌لیزه، پاساژ پروانه و کمپانی، از معروف‌ترین مراکز خرید ارزان منطقه هستند.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در شرق تهران

اگر ساکن شرق تهران باشید، قطعا بهترین محل برای تهیه لباس، مراکز خرید نزدیک به خودتان است. شرق تهران، تراکم زیادی دارد، به همین دلیل، مراکز خرید زیادی دارد که تنوع لباس فوق‌العاده‌ای در آن‌ها وجود دارد. در ادامه، به معرفی ارزان ترین مراکز خرید لباس در شرق تهران می‌پردازیم.

1.میدان هفت حوض جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در شرق تهران

نارمک و میدان هفت حوض، جزو قدیمی‌ترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران است. این محدوده، با تنوع فوق‌العاده‌ای از مغازه‌ها، تمامی ساکنین شرق و حتی شمال تهران را، به خود جذب می‌کند. اگر در این محدوده قصد خرید داشته باشید، چندین مغازه با شکل و فرم بازارچه‌های قدیمی می‌بینید، که حس و حال نوستالژیکی برای‌تان ایجاد می‌کند.

حال-و-هوای-بارانی-میدان-هفت-حوض-1

برای خرید لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه، می‌توانید به میدان هفت حوض مراجعه کنید. در این محله، به‌دلیل قیمت مناسب و مشتریان زیادی که به آن مراجعه می‌کنند، مغازه‌های لباس رونق زیادی دارند. حتی در خیابان‌های فرعی و کوچه‌های هفت حوض و نارمک نیز، می‌توانید به خرید ارزان ترین و باکیفیت‌ترین لباس‌ها، بپردازید. دسترسی به این منطقه، با مترو ایستگاه سرسبز امکان‌پذیر است.

قد کوتاه ها این مدل مانتو هارو بپوشن + عکس

2.نظام آباد جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در شرق تهران

اگر سری به چهارراه نظام آباد زده باشید، مغازه‌های زیادی را می‌بینید. تنوع بسیار زیاد انواع لباس ها در این محدوده و قیمت مناسب آن، نظام آباد را به یکی از شلوغ‌ترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران، تبدیل کرده‌است.

نظام اباد

پاساژ امیر، یکی از پاساژهای این محدوده است که تمام نیازهای‌تان را در طبقات مختلف، پاسخ‌گو است. سعی کنید برای خرید از این منطقه، ساعات خلوت را انتخاب کنید تا برای جای پارک و تردد در فضای عابرپیاده، دچار مشکل نشوید. دسترسی به نظام آباد از طریق مترو، ایستگاه سبلان امکان‌پذیر است.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در غرب تهران

غرب تهران، منطقه‌ای وسیع، با شهرسازی مدرن است. این مناطق، معمولا مراکز خرید بیشتری نسبت به سایر نقاط تهران دارند. خرید در منطقه غرب، معمولا در پاساژها رایج‌تر است. محدوده قیمت اجناس در هر پاساژ و محدوده، با پاساژ دیگر متفاوت است. تنوع زیاد مراکز خرید در غرب تهران، موجب جذب مشتریان زیادی از همه نقاط تهران شده است.

1.گیشا جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در غرب تهران

منطقه گیشا، یکی از مناطق غرب تهران محسوب می‌شود. اگر علاقه‌مند به خرید ارزان باشید، پاساژ نصر گیشا و دست فروشان خیابان گیشا، جزو بهترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در تهران است. اگر عصر، به منطقه گیشا سر بزنید، دست فروشان زیادی را کنار خیابان می‌بینید، که اجناس فوق‌العاده باکیفیت و جذابی را، با قیمت پایین و ارزان به فروش می‌رسانند.

پاساژ-نصر-1

پاساژ نصر گیشا نیز، از معروف‌ترین مراکز خرید لباس این منطقه است. مغازه‌های مختلفی در پاساژ نصر وجود دارد، که محل عرضه لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه به مشتریان است. اجناس های‌کپی و باکیفیت را، با قیمت مناسب می‌توانید از این پاساژ تهیه کنید.

2.بازارچه سنتی ستارخان جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در غرب تهران

ستارخان، یکی از محله‌های قدیمی در غرب تهران است. بازارچه سنتی ستارخان، مغازه‌های زیادی دارد که اجناس مختلفی به فروش می‌رسانند. لباس یکی از رایج‌ترین اجناس موجود در این بازارچه است.

ستارخان

به همین‌دلیل می‌توانید، همه خریدهای‌تان از کیف، کفش، مانتو، لباس زنانه و مردانه را، در این بازارچه انجام دهید. قیمت‌های مناسب در بازارچه سنتی ستارخان، یکی از شاخصه‌های آن است. دسترسی به این مرکز خرید با مترو، به‌وسیله ایستگاه صادقیه امکان‌پذیر است.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در شمال تهران

هرچند قیمت لباس‌ در شمال تهران، بسیار بیشتر از سایر مناطق است، اما در این محدوده نیز، مرکز خرید‌ ارزان نیز، پیدا می‌شود. در ادامه، ارزان ترین مراکز خرید لباس در شمال تهران را معرفی می‌کنیم.

1.پاساژ قائم جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در شمال تهران

یکی از مناسب‌ترین قیمت‌های لباس را، می‌توانید در مرکز خرید قائم تجربه کنید. پاساژ قائم در میدان تجریش، یکی از قدیمی‌ترین، متنوع‌ترین و ارزان قیمت‌ترین، مکان‌هایی است که می‌توانید برای تهیه انواع لباس، به آن مراجعه کنید. لباس بچه‌گانه، زنانه و مردانه متنوعی را می‌توانید در پاساژ قائم پیدا کنید. خرید از این پاساژ بسیار لذت‌بخش و جذاب است.

پاساز قائم

ست کردن شال و مانتو با چند نکته کلیدی!!

2.میدان تجریش جزو ارزان ترین مراکز خرید لباس در شمال تهران

اگر بعد از ظهر، برای زیارت امام زاده صالح به تجریش رفته باشید، حتما دست فروشان این محدوده را دیده‌اید. همچنین، مغازه‌های کوچک و متنوعی در راسته میدان تجریش تا میدان قدس وجود دارد. قیمت مناسب لباس، از ویژگی‌های خرید لباس، در این محدوده است

میدان تجریش

 سعی کنید در زمان مناسبی به این منطقه مراجعه کنید، زیرا روزهای تعطیل و ساعت تعطیلی ادارات، ازدهام جمعیت و ترافیک زیادی در این محدوده وجود دارد. دسترسی به این محدوده، با مترو در ایستگاه تجریش، امکان‌پذیر است.

ارزان ترین مراکز خرید لباس در جنوب تهران

جنوب تهران، جزو مناطق پر تراکمی است که، برای خرید لباس می‌توانید به آن مراجعه کنید. دسترسی به این مناطق، به‌وسیله خطوط BRT و مترو امکان‌پذیر است. در ادامه، به معرفی این مراکز خرید می‌پردازیم.

1.بازار نازی آباد ارزان ترین مراکز خرید لباس در جنوب تهران

نازی آباد، یکی از مشهورترین و ارزان ترین مراکز خرید لباس در جنوب تهران است. این منطقه، با تنوع فوق‌العاده زیاد، مشتریان بسیاری را از کل مناطق تهران جذب می‌کند. کیفیت لباس‌ ها در بازار نازی آباد، با لباس های تجریش، رقابت می‌کند. در واقع، بسیاری از لباس‌ ها را می‌توانید، با کیفیتی مشابه و قیمتی بسیار ارزان‌ تر، خریداری کنید. با تنوع جنس بالا در این منطقه، با مراجعه به بازار نازی آباد می‌توانید در یک روز، خرید کل خانواده را انجام دهید.

bazar_nazi_abad

2.بازار امام زاده حسن ارزان ترین مراکز خرید لباس در جنوب تهران

یکی از مناطق بورس لباس در تهران، بازار امام زاده حسن است. این محدوده، علاوه بر مغازه‌های متنوع، دارای پاساژهای بسیار بزرگ و رنگارنگ است. با مراجعه به این منطقه، می‌توانید انواع لباس‌ های مردانه و زنانه را با تنوع بالا مشاهده کنید.

امامزاده حسن

خرید لباس کودکان، کفش و کیف نیز، در بازار اما زاده حسن با قیمتی ارزان و مناسب، امکان‌پذیر است. کیفیت لباس‌ های عرضه شده در امام زاده حسن، بسیار بالا و مطلوب است. در بعضی فروشگاه‌ها، می‌توانید لباس وارداتی پیدا کنید.

سخن آخر

برای خرید لباس، بهتر است به نزدیک‌ترین مراکز خرید لباس در منطقه‌تان مراجعه کنید. اگر لباس موردنظر را در آن محل پیدا نکردید، به مراکز خریدی که در بالا برای‌تان لیست شد، رجوع کنید و از خرید هیجان‌انگیزتان با قیمت ارزان و مناسب در تهران، لذت ببرید.

منبع: نمناک
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۶ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر

  • ناشناس

    چراچاخان‌میکنین‌انقدتورم‌وگرونی‌شده‌که‌از‌تو
    محل‌بخریم‌باصرفه‌تره‌کمترخالیببندین‌لطفا