اخراج حمید معصومی نژاد | گریه حمید معصومی نژاد

بغض حمید معصومی نژاد شکست | اشک های حمید معصومی نژاد بخاطر اخراج از صدا و سیما + فیلم

حمید معصومی نژاد، یکی از خبرنگاران برون مرزی است که محبوبیت زیادی در بین مردم دارد. او به تازگی در مصاحبه ای اعلام کرده که صدا و سیما او را کنار گذاشته است.

حمید معصومی نژاد
ویکی گردی:

حمید معصومی نژاد یکی از خبرنگاران برون مرزی ایرانی است که در ایتالیا فعالیت می کند. به  تازگی مصاحبه ای از حمید معصومی نژاد منتشر شده است که در  این ویدیو راجب کنار گداشته شدنش از طرف صدا و سیما توضیح می دهد و با بغض از شرایط بدش در ایتالیا می گوید؛ حمید معصومی نژاد می گوید بعد از اخراجش از صدا و سیما چیزی جز یک خانه 60 متری در ایتالیا ندارد.

حمید معصومی نژاد متولد 1338 در تهران، خبرنگار است. فارغ التحصیل رشته خبرنگاری در ایتالیا می باشد، از کار در هما شروع کرد سپس از رشته پزشکی انصراف داد و حالا از خبرنگاران بروز مرزی محبوب می باشد.در زمان جنگ ایران و عراق بخاطر اینکه سرباز بود مدتی را در جبهه های جنگ گذراند تا اینکه بعد از خدمت در بنیاد مستضعفان مشغول بکار شد.

سال 1368 در 30 سالگی تصیمیم گرفت به آمریکا مهاجرت کند اما بخاطر مشکلات ویزای تحصیلی مجبورا راهی ایتالیا شد و آنجا در رشته پزشکی به دانشگاه رفت. در کنار پزشکی در دفتر هواپیمایی هما مشغول شد تا اینکه بخاطر علاقه به خبرنگاری تغییر رشته داد سپس  مشغول کار در دفتر خبرگزاری ایرنا در ایتالیا شد. پس از 5 سال کار مطبوعاتی از طریق بخش برون مرزی رادیو ایتالیای صدا و سیما با بیژن نوباوه خبرنگار ایران در آمریکا آشنا و بعد از چند همکاری استخدام شد.

در سال 89 بود که آقای خبرنگار به جرم قاچاق اسحله و بعنوان مامور اطلاعاتی ارشد ایران، توسط دولت ایتالیا دستگیر و روانه زندان شد. او دو ماه در سلول انفرادی و سه ماه نیز در حبس خانگی بود تا اینکه موقتا آزاد و بعد از 8 سال از تمامی اتهامات تبرئه شد.

آقای خبرنگار سالهاست ازدواج کرده و صاحب فرزند می باشد، همسر وی در سفر حسن روحانی به ایتالیا در نقش مترجم کنار او حضور داشت.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر