دکوراسیون | دکوراسیون اتاق خواب | انتخاب آینه برای دکوراسیون اتاق خواب

این مدل آینه های دفرمه، مختص دکوراسیون اتاق خواب تازه عروس هاست + عکس

دوست داری بدونی برای دکوراسیون اتاق خواب چه مدل آینه و میز آرایشی مده؟ این خبر رو ببین.

دکوراسیون
ویکی گردی:

تو دکوراسیون اتاق خواب وسیله ای که انتخابش خیلی مهمه؛ میز آرایشی هست. اگر قصد تغییر دکوراسیون اتاق خوابتون رو دارین یا تازه عروس هستین بهتره از یه مدل میز آرایشی با آینه های خفن انتخاب کنین تا هم شیک و با کلاس باشه و هم اتاقتون دنج و دوست داشتنی باشه! تو این خبر چند مدل میز آرایشی بهتون نشون میدیم تا برای تغییر دکوراسیون اتاق خواب چند مدل جدید برای ایده گرفتن داشته باشین.

مدل های آینه و میز آرایشی جدید

 

 

آینه دفرمه

آینه های دکوراتیو انواع مختلفی دارند که تکی، جورچین و ... از انواع آن ها هستند. آینه های تکی تنها و آینه های جورچین مانند پازل چند تکه‌اند.

آینه های دفرمه بدون اینکه به شکل خاصی مانند مربع یا دایره قاب بندی شده باشند می توانند در مدل های تکی و یا جورچینی نصب شوند.

اصول انتخاب میز آرایشی

ابعاد میز توالت

ابعاد میز آرایش باید به‌اندازه‌ای باشد که با سایر دکوراسیون اتاق شما هماهنگ باشد. به‌طورکلی باید با توجه به‌اندازه فضای خالی اتاق، برای خرید اقدام کنید.

توجه به طرح و رنگ وسایل موجود در اتاق‌خواب

باید قبل از تهیه میز به رنگ و طرح وسایل موجود در اتاق‌ خواب توجه داشته باشید تا با انتخاب مناسب، میزان زیبایی و جذابیت اتاق‌ خواب را افزایش دهید. با توجه به تنوع بالا در طرح‌ها و رنگ‌های میز آرایش موجود در بازار، می‌توانید میز دلخواه خود را تهیه کنید.

جنس بدنه میز آرایش

به‌طورکلی جنس این میز از فلز یا چوب تشکیل ‌شده است، اما باید در هنگام خرید به مقاومت بالا، ضدآب و ضد خش بودن آنها توجه کرد.

تعداد کشوهای میز آرایش

یکی دیگر از نکات بسیار مهمی که باید در هنگام خرید میز آرایش به آن توجه داشته باشید، عمق و تعداد کشوهای آن است. باید با توجه به مقدار و میزان وسایل خود مانند لوازم آرایشی، جواهرات و… برای خرید اقدام کنید. همچنین باید به جنس، کیفیت ریل‌ها و درنهایت کیفیت دستگیره‌ها نیز توجه داشته باشید.

تعداد درب‌ها و چگونگی بسته شدن آنها

در برخی از موارد میز آرایش هیچ کشویی ندارد و به‌جای آن دارای محفظه‌های بزرگ و کوچک در اطراف خود است که در این صورت باید به چگونگی بسته شدن آنها توجه داشته باشید.

کیفیت ابزار استفاده‌شده

باید به کیفیت ابزاری مانند: لولا و ریل نیز توجه داشته باشید؛ به‌بیان‌دیگر باید بتوان آن را به نرمی باز و بسته کرد. در این صورت میزان ماندگاری و عمر وسیله شما بالاتر رفته و استفاده از آن راحت‌تر میشود.

وضعیت پایه میز آرایش

درواقع داشتن یا نداشتن پایه به سلیقه و نوع دکوراسیون اتاق فرد بستگی دارد. توجه داشته باشید که انتخاب میز پایه‌دار برای تمیز کردن اتاق گزینه مناسب‌تری است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر