کاغذ دیواری | کاغذ دیواری مدل جدید

جدیدترین مدل های کاغذ دیواری در طرح های باکلاس + تصاویر

مدل کاغذ دیواری هایی که سال جدید مد هستند در طرح های سه بعدی، گلدار، راه راه و ... وجود دارندکه انتخاب آن ها بیشتر به سبک دکوراسیون منزل تان بستگی دارد.

کاغذ دیواری
ویکی گردی:

مدل کاغذ دیواری های جدید و جذاب رو اینجا ببین و ایده بگیر. بهترین و پرطرفدارترین نوع دیوارپوش در طراحی و دکوراسیون منزل استفاده از کاغذ دیواری می باشد، این روزها با توجه به طرح های مختلف و زیبای کاغذ دیواری های موجود در بازار خرید کاغذ دیواری کمی سخت شده است.

مهمترین بخش دکوراسیون منزل که نیاز به کاغذ دیواری دارد اتاق پذیرایی است و باید برای انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی حرفه ای عمل کنید. کاغذ دیواری های جدیدی که امسال مد هستند را در این بخش از نمناک مشاهده کنید و ایده بگیرید.

هنگام انتخاب کاغذ دیورای بد نیست برخی نکات را مد نظر داشته باشید که در ادامه این نکات را به شما میگوییم:

هنگام انتخاب کاغذ دیواری باید حواس تان به کفپوش منزل هم باشد، اگر کفپوش منزل تان ساده است باید کاغذ دیواری با طرح شلوغ بخرید و اگر کفپوش منزل تان طرح دار است بهتر است کاغذ دیواری ساده بخرید.

رنگ کاغذ دیواری باید دکوراسیون و رنگ وسایل منزل همخوانی داشته باشد. رنگ های گرم باعث ایجاد صمیمیت و گفتگوی بهتر میشوند، رنگ های سرد باعث ایجاد حس تازگی و طراوت میشوند و برای فضاهای کوچک مناسب اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر