مراکز خرید | مراکز خرید مشهد

مراکز خرید لوکس مشهد | لیست کامل بهترین مراکز خرید مشهد

یکی از اصلی ترین کارها در سفر به مشهد خرید کردن به عنوان سوغاتی یا خرید شخصی است. مراکز خرید لوکس زیادی در مشهد به همین منظور ساخته شده است که خوب است قبل از سفر اطلاعات و آدرس آن ها را بدانید.

مراکز خرید لوکس مشهد
ویکی گردی:

 یکی از گزینه‌های جذاب برای زائران و شهروندان شهر مشهد، مراکز خرید لوکس مشهد هستند که امکان خرید وسایل موردنیاز و سوغاتی را برای آن‌ها میسر می‌کنند. در واقع این مراکز خرید جزو جاهای دیدنی مشهد مجسوب می‌شوند؛ چراکه اکثر گردشگران و زائران، سفر به مشهد را علاوه بر بازدید از حرم امام رضا (ع)، پارک ملت و آرامگاه فردوسی، بدون پاساژگردی و بازدید از مراکز خرید لوکس مشهد و همین طور پاساژهای قدیمی و معروف ترک نمی‌کنند. شاید به همین دلیل باشد که هر روز به تعداد بازارها و پاساژهای این شهر زیارتی اضافه می‌شود تا مسافران با فراغ بال دست به انتخاب بزنند.برای دیدن لیست مراکز خرید لوکس مشهد با ما همراه باشید.

مرکز خرید آرمیتاژ مشهد

آرمیتاژ گلشن، برجی سی و چهار طبقه با نمایی مدرن و باشکوه است که در  خیابان هفت تیر مشهد خودنمایی می کند. این برج که در حال حاضر مرتفع ترین برج مشهد است در نهایت زیبایی و هارمونی طراحی شده و دنیایی از آرامش و امکانات مدرن را پیش روی شما قرار می دهد. از طبقه منفی یک تا طبقه چهارم این برج تجاری است و انواع برندهای داخلی و خارجی در آن شعبه دارند. لازم به ذکر است در این مرکز اکثر کالاهای مورد نیازتان از پوشاک، عطر، ساعت، محصولات چرمی و طلا گرفته تا لوازم خانگی را تهیه نمایید. بقیه طبقات هم شامل بخش های اداری، موزه ها، گالری ها، فود کورت ها، کافی شاپ، رستورانی شیک شهربازی، سالن بولینگ، بیلیارد، استخر، سونا و جکوزی، سالن ماساژ، لاندری و پردیس سینمایی برج است.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس آرمیتاژ مشهد: مشهد، خیابان هفت تیر، خیابان گلشن، خیابان احمد آباد، بین بلوار ابوذر غفاری و بلوار رضا

مرکز خرید خورشید مشهد

مرکز خرید تجاری خورشید یکی از مدرن ترین مراکز خرید مشهد می باشد که در پر رفت و آمد ترین نقطه شهر واقع شده است. شما می توانید در واحد های تجاری این مجتمع زیبا، انواع برندهای معتبر پوشاک و لوازم آرایشی را جست و جو کنید. همچنین یکی از معروف ترین قنادی های مشهد به نام قنادی طوسی در مجاورت این مجتمع واقع شده است. برای رفع خستگی ناشی از گشت و گذار در میان واحد های تجاری این مجتمع، می توانید به کافی شاپ بیسکوییت واقع در مرکز این مجتمع سر بزنید.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مرکز خرید خورشید مشهد:

مشهد، خیابان احمدآباد، بین بلوار ابوذر غفاری و امام رضا

مرکز خرید آلتون مشهد

مجمتع آلتون یکی از زیباترین برج های مشهد است که نمای خارجی آن با شیشه و آلکوبان طراحی و ساخته شده است. در پلازای شهری این برج، فضای سبز و گشودگی فضایی را می بینید که برای احترام به خیابان دانشگاه و عدم تجمع خریداران در پیاده رو ایجاد شده است؛ همچنین بلندترین پارکینگ طبقاتی ایران با ارتفاع 80 متر در برج آلتون واقع شده است. این برج یکی از به روزترین، لوکس ترین و بهترین برج های تجاری و پاساژ های مشهد است که 20 طبقه دارد و از طبقه همکف تا طبقه چهارم آن فروشگاه های کیف و کفش با برندهای چرم مشهد، چرم تهران و غیره فعالیت می کنند. در طبقات منفی علاوه بر مرکز پیانو و نمایندگی سونی، پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری با بهترین برندها و کیفیت ها ارائه می شود. قیمت اجناس این برج تجاری نسبت به مراکز خرید دیگر گران تر است چراکه در فروشگاه های آن از اجناس برندهای با کیفیت و معتبر استفاده می شود.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مرکز خرید آلتون مشهد:

مشهد، خیابان دانشگاه، بین دانشگاه 22 و 23، برج آلتون

مرکز خرید کاسپین مد مشهد

مرکز خرید کاسپین مد یکی از شیک ترین و بهترین مراکز خرید مشهد می باشد که با توجه به معماری فوق العاده شیکی که دارد، دارای بیشترین برندهای معروف جهانی مانند مانگو، اسپرینگ فیلد، دبنهامز، دیزل، جینوکس و … است. گروه کاسپین مد جز برترین گروه های وارد کننده پوشاک برندهای مختلف از ترکیه، ایتالیا و اسپانیا می باشند.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مرکز خرید کاسپین مد مشهد:

مشهد، بلوار امام سجاد، چهارراه بزرگمهر

مرکز خرید وصال مشهد

مرکز خرید وصال یکی از بهترین مراکز خرید در مشهد محسوب می شود که در مجموعه تجاری گردشگری سپاد قرار دارد و با طراحی کاملا مدرنی دارد. این مرکز مکانی مناسب برای خرید، تفریح و استراحت است. مرکز خرید وصال به مجتمع طلا و ملزومات عروس معروف می باشد و از ابتدا در راستای ارائه اجناس مورد نیاز عروس و داماد مانند لباس و پارچه، آیینه و شمعدان، لوازم آرایشی و کیف و کفش وغیره طراحی و ساخته شده است. این مرکز به همان اندازه که مکان مناسبی برای خرید است گزینه مناسبی برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت نیز می باشد. وصال 6 طبقه و 400 واحد دارد که در بین آن ها فروشگاه های برند نیز به چشم می خورند. چند رستوران، یک هایپر مارکت و شهربازی این مجتمع را به یکی از مکان های تفریحی مشهد تبدیل کرده است.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مرکز خرید وصال مشهد:

مشهد، انتهای خیابان خیام شمالی

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما با داشتن معماری شیک از دور شبیه یک مکعب شیشه ای به نظر می رسد. مجتمع پروما از دو بخش تفریحی و تجاری تشکیل شده است که علاوه بر انواع غرفه های تجاری که برندهای معتبر جهانی پوشاک، لوازم آرایشی، انواع ظروف، مبلمان و لوازم الکترونیکی را عرضه می کند، در قسمت تفریحی فست فود، شهربازی، کافی شاپ، سالن بولینگ و سالن بیلیارد نیز دارد، همچنین در طبقه همکف به دلیل وجود یک هایپر مارکت می توانید انواع مواد غذایی روزمره خود را از آنجا تهیه نمایید.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مرکز خرید پروما مشهد:

مشهد، میدان جانباز، بلوار جانباز

مرکز خرید آرمان مشهد

مجتمع تجاری آرمان یکی دیگر از مجتمع های تجاری مدرن مشهد می باشد. برترین برندهای پوشاک مانند پراندا، گوچی، نایک، آدیداس و کلوین کلین در این مجتمع حضور دارند. همچنین این مرکز خرید عرضه کننده محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، پوشاک، زیورآلات، صنایع دستی، خشکبار، موبایل و کامپیوتر می باشد. شما می توانید در فودکورت این مجموعه در میان گشت و گذار استراحت کنید.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مرکز خرید آرمان مشهد:

مشهد، ابتدای خیابان نواب صفوی

مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 مشهد

مجتمع تجاری کیان سنتر 1 و 2 از دیگر مراکز خرید مشهد است که جزو بهترین و مدرن ترین مراکز به حساب می آیند. این مجتمع تجاری که 2 ساختمان مجزا دارد، در بلوار جانباز قرار گرفته و در نزدیکی آن مرکز خرید پروما واقع شده است. لازم به ذکر است افرادی که قصد خرید سوغاتی های مشهد را دارند این مجموعه می تواند گزینه خوبی برایشان باشد.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مرکز خرید کیان سنتر مشهد:

مشهد - بلوار جانباز - تقاطع فرامز عباسی - مجتمع کیان سنتر 1 و 2 

 مرکز خرید مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

مجتمع تجاری الماس شرق که معنای آن «زندگی در شرق» است، اولین مجتمع تجاری و تفریحی مشهد است با توجه به قدمت این مجتمع، به دلیل وجود برندهای معتبر جهانی، همچنان یکی از مدرن ترین مراکز خرید مشهد محسوب می شود. وجود سینما، فودکورت این مجموعه قدیمی و در عین حال مدرن را به یکی از مراکز خرید محبوب در مشهد تبدیل کرده است. در ابتدای ورود به این مرکز خرید شاهد آبنمای جامپینگ الماس خواهیم بود، که در یک بازه ۳۰ دقیقه ای حرکات و هارمون های جذاب و دیدنی را پدید می آورد. همچنین وجود ۱۲۰۰ فروشگاه جهت عرضه برندهای معتبر جهانی، شهربازی، سینما پنج بعدی، رستوران، آکواریوم و سرزمین عجایب این مجتمع را به یکی از مجتمع های تجاری محبوب و مدرن در مشهد تبدیل کرده است.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مرکز خرید مجتمع تجاری الماس شرق مشهد:

میدان دکتر شریعتی، ابتدای خیابان کوهسنگی

 

مشهد مال مشهد

مشهد مال مدرن ترین مجتمع چندگانه مشهد به حساب می آید؛ این مجتمع تفریحی، اقامتی و تجاری که شامل مرکز خرید، هتل ۵ ستاره، شهربازی سرپوشیده، هایپرمارکت، سالن های سینما، دفاتر اداری و پارکینگ طبقاتی است که در طراحی آن استاندارهای بین المللی کشورهای آمریکالی شمالی در نظر گرفته شده است.

مراکز خرید لوکس مشهد

آدرس مشهد مال مشهد:

بلوار سجاد نبش چهارراه خیام (تقاطع خیام و سجاد)

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر