درآمد ماهیانه | میزان درآمد ماهیانه | میزان رضایت از درآمد ماهیانه

ایرانی ها با چقدر درآمد ماهیانه احساس خوشبختی می کنند؟

با ما همراه باشید تا بهتون بگم ایرانی‌ها با چه مقدار درآمد ماهیانه احساس رضایت و خوشبختی می کنند.

درآمد ماهیانه
ویکی گردی:

چقدر درآمد ماهیانه می‌تواند باعث رضایت شما از زندگی بشه؟ درآمد ماهیانه به چند میلیارد برسد از نظر مالی احساس بی‌نیازی و خوشبختی می کنید؟ عدد‌ها با هر معیاری که فکرش را کنید رویایی و دور از دسترس به‌نظر می‌رسند، در اینجا بهتون میگیم که ایرانی‌ها با چه مقدار درآمد ماهیانه احساس رضایت و خوشبختی می کنند.

 

شاخص خوشبختی ایرانی‌ها؛ ماهی ۲۰ هزار دلار کسب درآمد ۲۳۹ هزار و ۷۰۰ دلاری در طول یک‌سال برای ما ایرانی‌ها با احتساب دلار حدود ۵۰ هزار تومانی بازار آزاد، تقریبا معادل ۱۲ میلیارد می‌شود. همچنین به معنی درآمد ماهیانه یک میلیاردی و درآمد روزانه ۳۳ میلیونی است.   قیمت دلار در مرکز مبادله ارز طی روز‌های اخیر حدود ۴۱ هزار تومان بود و حتی اگر قیمت دلار دولتی را مبنای محاسبات قرار دهیم باز با اعداد ۱۰ میلیارد، ۸۱۹ میلیون و ۲۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در سال، ماه و روز روبرو می‌شویم.  

5 دلیلی که اجازه نمیدهد شما پولدار شوید!

حقوق ایرانی ها:

حداقل حقوق کارگران و کارمندان دولت در سال ۱۴۰۲، بین هفت تا هشت میلیون تومان است. همچنین براساس آمار‌های غیررسمی، هر ایرانی به‌ طور متوسط ماهی ۲۷۵ دلار، معادل ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان درآمد دارد و هزینه و مخارج یک خانوار چهارنفره ماهیانه ۶۳ میلیون تومان تخمین‌زده می‌شود. کسب درآمد سالانه ۲۳۹ هزار و ۷۰۰ دلاری در چنین شرایطی برای ما ایرانی‌ها رویایی و دور از دسترس به‌نظر می‌رسد، اما این مقیاس تنها برای ما ایرانی‌ها تعجب‌آور نیست. متوسط درآمد ماهیانه هر نفر در آمریکا چهار هزار و ۷۴۶ دلار است و می‌توانیم نتیجه بگیریم درآمد سالیانه هر نفر در این کشور تقریبا ۵۷ هزار دلار است. با این حال پژوهش های مختلفی نشان داده است که حتی در آمریکا، شرکت‌کنندگان درآمد سالانه ۱۰۵ هزار دلاری را ضامن سعادت و خوشبختی خود می‌دانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

ارسال نظر