ست کردن | ست کردن لباس | ست کردن رنگ ها

یک بار برای همیشه ست کردن رنگ لباس ها رو یاد بگیر + فیلم

ست کردن رنگ ها در جذاب تر شدن تیپ واستایلتان اهمیت ویژه ای داره. با ما همراه باشید تا از بهترین ترکیب های رنگی ترند شده بهتون بگم.

ست کردن رنگ لباس
ویکی گردی:

ست کردن رنگ ها یکی از راهکارهای جذاب‌تر نشان دادن استایل است. در دنیای امروز که مد و فشن جایگاه ویژه‌ای دارد، قطعا شما هم علاقه دارید تا شیک پوش‌ترین فرد هر جمعی باشید، به همین دلیل باید در ست کردن رنگ‌هایی که برای لباس انتخاب می‌کنید، دقت کنید. با ما همراه باشید تا از چشمگیرترین ترکیب های رنگی که می توانید در ست کردن رنگ  لباس هایتان استفاده کنید بهتون بگم.

برای آموزش ست کردن رنگ لباس فیلم زیر را تماشا کنید.

برای تماشای فیلم زیر فیلتر شکن خود را خاموش کنید

سرخابی + سبز

برای ست کردن درست رنگ ها‌ در هر زمینه‌ای باید طبع رنگ رابشناسید. رنگ سبز طبعی سرد دارد، پس هنگام ست کردن حواستان باشد که در کنارش رنگ های گرم را استفاده کنید. اما یکی از نکاتی که باید در ست کردن رنگ لباس‌ دقت کنیم، یکی رنگ پوستمان هست  و یکی هم موقعیت نسبی رنگ‌ها نسبت به هم.

رنگ‌های بسیار زیادی هستند که می‌توان آن‌ها را با رنگ سبز ست کرد که بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد، به عنوان مثال محیط و موقعیتی که قرار است در آن حاضر شوید، رنگ پوست شما، شکل اندام و از همه مهم‌تر، علاقمندی‌های شما.

رنگ سبز به همراه رنگ سرخابی جزو رنگ هایی است که چند سال است بسیار مورد استقبال عموم قرار گرفته است. سرخابی ترکیبی از سفید و قرمز است و خنثی بودن سفید و گرمی قرمز را به یاد می آورد. با ترکیب سرخابی و سبز استایل شما یک استایل شیک و به روز می شود. ترکیبی با دو رنگ شاد و نشاط آور و در عین حال آرامش بخش که گزینه ی مناسبی برای دورهمی های دوستانه به شمار می رود. این ترکیب رنگ عموماً در فصول گرم سال استفاده می شود.

طوسی + سبز

یکی دیگر از ترکیب‌های رنگی خاص در ست کردن، لباس‌های سبز و طوسی است.

ست کردن لباس‌های سبز و طوسی برای فصل پاییز عالی است.

به عنوان مثال، شما می‌توانید یک پیراهن سبز پاستلی، ترکیب شده با شلوار جین را با یک تی‌شرت طوسی رنگ ست نمایید.

کرم + سبز

ترکیب رنگ کرم وسبز انتخاب مناسب دیگری هست که بسیار جذاب است و به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد ورود به مجلس شادی دارید، انتخاب دو رنگ سبز و کرم در کنار هم برای آن محیط مناسب است.  ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر حس طراوات و شادابی به شما میدهد

سرمه ای + کرم

بهترین ست با رنگ کرم ترکیب رنگ سرمه ای است. از این ترکیب زیبا بیشتر برای پوشاک آقایان استفاده می شود

رنگ کرم از رنگ های سرد و خنثی محسوب می شود. این رنگ با رنگ پوست های گرم هم خوانی بیشتری دارد

رنگ سرمه ای جزو رنگ هایی هستند که با رنگ کرم مکمل یکدیگر می شوند

استفاده از شال سرمه ای در رنگ کرم باعث جلوه بیشتر رنگ کرم می شود و استایل شما را به یک استایل خاص و جذاب تبدیل میکند. رنگ کرم و سرمه ای برای افرادی با رنگ پوست سرد یک انتخاب خوب خواهد بود.

زرشکی + کرم

ازشیک ترین ست ها ترکیب رنگ کرم با رنگ زرشکی است. ترکیب رنگ کرم با زرشکی یک ترکیب متعادل از رنگ های سرد و گرم به شما می دهد ویک استایل شیک و جذاب از شما می سازد

این ترکیب مخصوص خانم های شیک پوش و با سلیقه است. مانتو کرم با شال زرشکی و یا قرمز یک ترکیب رنگ گرم است و باعث ایجاد تعادل در رنگ کرم می شود. در صورتی که بیشتر ست خود را از رنگ کرم انتخاب کرده اید، با انتخاب یک کیف یا شال زرشکی یک درخشندگی زیبا و خاص به استایل تان بدهید.

نارنجی + کرم

ست نارنجی و کرم در مانتو امروزه بسیار مورد توجه خانم‌ها و دختران جوان قرار گرفته است. خصوصا در سبک و استایل لباس‌های زمستانی جزء ست‌های بسیار پرطرفدار است

مزایای اصلی رنگ کرم بدون شک، خنثی بودن این رنگ است ؛ رنگ نارنجی ، از رنگ های محبوب بین تمامی افراد از جمله بانوان می باشد . نارنجی از جمله رنگ های شاد می باشد که طرفداران بسیاری در صنعت مد و پوشاک را دارد . از نظر روانشناسی هم رنگ نارنجی جزء رنگ های شاد و موجب نشاط و انرژی در شما می شود، استفاده از رنگ نارنجی در کنار کرم مطمئنا بسیار ایده‌آل است. معمولا شلوارهای کرم و مانتوهای نارنجی همیشه مورد توجه و استفاده قرار می‌گیرند.

آبی + طوسی

رنگ آبی حس و حال قابل اعتماد بودن و سخت کوش بودن را به مخاطب القا می کند. در واقع این رنگ یکی از محبوب‌ترین رنگ ها نیز می باشد. طوسی یا خاکستری رنگی است که درست بین دو انتهای مطلق (سیاه و سفید) در طیف رنگ قرار می‌گیرد. این رنگ پرزرق‌وبرق نیست، توجهات را به خود جلب نمی‌کند و می‌تواند کسل‌کننده، دلگیر و حتی الهام‌بخش باشد. طوسی کمی مبهم و پیچیده به نظر می‌آید، مانند رنگ مشکی می‌توان از این رنگ برای تأکید رنگ‌های دیگر استفاده کرد، اگر به دنبال ترکیب رنگی هستید که شما را فردی مصمم و جدی و سختکوش نشان دهد ما به شما ترکیب رنگی آبی و طوسی  را پیشنهاد می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

آخرین اخبار

ارسال نظر